4.

58 12 1
                                    

"I, Lany Anne, šta radiš inace ovako?" Gospođa Barner se nakon nekog vremena obraca meni, ali bilo bi bolje da nije. Uvijek me ovo pita i uvijek dobije isti odgovor.

"Idem na balet, sviram klavir i idem na francuski i grčki." Ostavljam pribor za jelo na tanjuru jer sam gotova.

"A van jel ideš?" Ne znam šta bi se toliko moglo promjeniti u tjedan dana. Prošlu subotu smo ih vidjeli zadnji put.

"Ne." Mislim da je krenila još nešto reci, ali joj je moja mama poslala neki pogled pa je samo zatvorila usta. Svaki put jedno te isto pitanje. Neda mi se ni dolaziti ovdje kad znam kroz šta cu sve morat prolazit. Thomas i Toby su vec otišli nazad u dnevnu, a Lauren sjedi i čeprka po stoljnjaku, valjda ceka mene.

"Ako si gotova možemo ici." Da, ceka mene.

"Uredu." Ustajem se sa stola i s olakšanjem idem zajedno s njom u dnevni. 

"Lanyyy!" Daisy se opet zatrcava u mene i hvata me za noge. Ne mogu je otkacit tako da kad bi pocela hodat, hodala bi s njom na nozi. Hvatam je ispod ruku i podizem gore pa je nosim prema kaucu.

"Daisy pusti je više na miru." Lauren hoda pokraj nas i prevrce ocima.

"Uredu je." Branim Daisy jer ne želim da se mala rastuži, ili još gore, ode kod svojih tužit se.

"Dođi vidi šta sam nacrtala!" Koprca mi se u rukama toliko jako da se bojim da mi ne ispadne iz njih pa je puštam dolje, a ona me hvata za ruku i vuce prema stolu. Cucnem pokraj nje, a ona sa stola uzima papir i nabija mi ga u facu. Kad se uvjeri da sam ga dobro vidjela spusti ga ponovo na stol.

"Ovo je Thomas." Pokaže prstom na decka koji je nacrtan preko cijele dužine papira, jer je visok 195cm, a sama kosa mu zauzima skoro pola papira jer je užasno dugacka ali podignuta prema gore. Isto tako ima crne farmerice, crnu obicnu majicu i kariranu košulju oko struka. Oblaci se kao i Ashton. Njegovim roditeljima to ne smeta.

"Ovo je Lauren." Prstom pokaže na djevojku u crnoj kratkoj, usudila bih se reci i uskoj haljini. Cak joj je i grudi nacrtala, a štikle su doista visoke. Nacrtala je i njen crni uobicajni tuš oko ociju.

"Ovo je Toby." Sada je prstom pokazala na srednje visokog decka u crnim trapericama, bijeloj uskoj košulji sa leptir mašnom i sakoom u rukama. Kosa mu je razbacana na sve strane, kao i inace. Crtež doliči četverogodišnjakinji.

"A ovo si ti." Sada je prstom pokazala na dosta visoku djevojku, ali kad bolje pogledam, i ja imam visoke crne štikle, ali sam u nekoj lepršavoj crvenoj haljini do koljnena. Kosa mi je spuštena i koliko vidim, nemam ništa šminke.

"A ovo je disko kugla!" Na kraju papira je nacrtana neka šarena kugla iz koje doslovno pršti svjetlost. Žutom bojicom je povukla crte koje idu iz kugle svuda oko nas.

"A šta ce nam to?"          

"Pa idete u disko." O, jel to meni i dijete preko crteža pokušava reci nešto?

"A zašto baš u disko?" I dalje čučim pokraj nje.

"Pa oni uvijek govore kako bi trebala ici s njima i zabavit se. Na mom crtežu se zabavljaš."

"Daisy!" Lauren skace s kreveta i dere se na nju kao da je rekla neku svjetsku tajnu, a ne da pricaju o meni i mom životu. Dobro, i to je dovoljno loše.

"Molim?" Ona joj se nevino smješka i radi puppy face.

"To nije pristojno!" Maše joj kažiprstom ispred face kao neka stara baka, a onda se vraca na mjesto. A bilo je pristojno pricati o meni i o tome šta ja radim?

Mistakes.Where stories live. Discover now