mr. Iphram deo salvador he has two children, a girl and a boy. The girl is 10 years old while the boy is 4 years old.Iphrel dea salvador known as "april"
Iphrahel dio salvador known as "dio"April loves reading books. She also loves swimming, so every Saturday she goes out for swimming lessons.
Even though she's only ten years old, she doesn't act like a child. She's very understanding, so even though her father doesn't have much time for her and her brother, she understands why her father needs to work.
Dio is the opposite of his sister. He's a handful, loves to play tricks on all his nannies, and doesn't listen to his father."
_______
"Pasensya na sir deo! Pero hindi kona kayang tiisin ang anak mo." Saad ng isang katulong habang buhat ang mga maleta.
"Tataasan ko sahod mo wag ka lang umalis." Saad ni deo habang naka pamulsa.
"Dibale na sir kesa mamatay ako sa anak mo!" Saad nito at tuluyan na umalis.
Wala nang nagawa pa si deo habang papaakyat siya nakita niya ang anak na si dio yakap yakap ng ate nitong si april.
Hindi niya pinansin ang mga anak kaya tuluyan na siya pumasok sa office niya sa bahay.
Umiiyak si dio habang yakap yakap ng ate nito.
Kahit may swimming lesson ito dahil sabado hindi ito nagpa hatid doon dahil ayaw niyang iwan ang kapatid.