Capitolul 3

37 5 2
                                    

M-am trezit la 6:30, ca in fiecare zi...Ma simteam altfel, de parca in pieptul meu nu ar mai fi un gol puternic...parca aveam pofta de viata, voiam sa oes afara in razele soarelui sj sa stau ch Derek...Nu, Heaven, revino-ti, trebuie sa-ti dai seama ca daca o sa fii cu baiatul asta o sa ii distrugi viata. Esti un dezastru care traiesti, esti un nimeni, trebuie sa il eviti. 

In timp ce ma gandeam la el, mi-am facut rutina de dimineata. M-am imbracat ca de obicei in niste blugi negrii, o bluza albastra foarte inchisa, botinele negre si geaca de piele. Mi-am luat ghiozdanul si ma indreotam spre scoala. Pe drum, Rebekah, cea mai populara si curva fata din scoala ma opreste:

-Buna Heaven. Zice pe un ton intepat

-Mda, buna

-Te invit diseara la petrecerea mea. Toata scoala e invitata

-Mda..

Am plecat din fata ei inainte sa mai zica ceva. O petrecre? Hmm..stiu ca ea da petreceri bestiale. Meh, merita sa mrg. Cand intru in clasa, Derek statea in banca. Cand m-a vazut, fata lui s-a luminat si ma privea asa frumos...M-am asezat langa el, incercand sa par indiferenta

-Heii. Zice el pe un ton cald

-Salut

-S-a intamplat ceva?...

-Nu.

Toata ziua la scoala l-am evitat ducandu-ma in spatele scolii unde isi pierdeau timpul cei care fumau sau cei care se drogau. Prima oara cand m-am dus acolo si ultima cred. E oribil. 

M-am dus acasa sa ma schimb pentru petrecere. Desigur, mi-am luat nelipsitii mei blugi negrii foarte stramti care imi faceau picioarele sa arate ca doua bete, un maieu stramt rosu cu un hanorac negru si platformele negre. M-am machiat normal - fond de ten, eyeliner si rimel. 

Cand am ajuns, toata lumea petrecea. Din boxe se auzea melodia "Strange Times-Black Keys". Mi-am pus in pahar bere si ma plimbam sa vad cine mai e la petrecere...cand deodata simt cum inima imi tresare cand il vad pe Derek. Oh, doamne, sper ca nu m-a vazut. Am plecat de acolo si am iesit afara unde era restul de lume care petrecea. Dupa o ora eram deja beata moarta si deliram pe acolo. Simt cum doua maini puternice imi apuca capul si cand deschid ochii il vad pe Derek.

*Derek pov*

Ma gandeam sa plec cand cineva vine la mine si imi spune ca Heaven era beata moarta si ca trebuie neaparat sa o scot de la petrecere. Cand o privesc in ochi, raman mut. Avea ochii rosii de parca a plans si chiar era beata moarta.

-Heaven, ce faci?!

-Traiesc viata, tu ce faci?

-Haide, te scot de aici.

-Nu!

-Ba da, acum.

-Stai sa beau restul de be...

-Nu, acum!

*Heaven pov*

Urmatorul lucru pe care il stiu este ca m-a luat in brate si m-a carat afara de la petrecere pana cand eu m-am aruncat din bratele lui.

-Lasa-ma..Pot sa merg si singura...spun eu dar ma dezechilibrez.Din fericire el m-a prins.

-De ce esti incapatanata? Credeam ca dupa ce s-a intamplat intre noi o sa-ti revii..Dar tu ma ignori si iti faci mai mult rau. 

-Pentru ca nu sunt deloc buna pentru tine! Tip eu incepand sa plang

-De ce zici asta?!

-Arat oribil, adica uite-te la mine, sunt mult prea slaba, arat oribil, toata lumea ma uraste...

-Agh, nu mai spune asta! Tipa el si se apropie de mine. Nu intelegi ca eu tin la tine? M-am indragostit de comportamentul tau, esti singura fata pe care o stiu si care sa nu se comporte ca o curva si arati...superb, esti tu slaba dar esti frumoasa. Pielea ta palida e superba, parul tau negru e asa de moale si lung si drept iar ochii...nu pot sa nu fiu vrajit de ei...

-Nu...spun eu cu vocea ragusita in soapta inca plangand

-Heaven, eu te iubesc

In acel moment nu mai stau pe ganduri si il sarut. Cum ma asteptam, el ma saruta inapoi si stam acolo pana cand ploaia incepe. Nici atunci nu ne oprim. Cand intr-un sfarsit nu mai putem respira, ne oprim si stam cu fruntile rezemate una de alta incercand sa respiram din nou...

-De cand astept ca tu sa faci asta....spune el

-Si eu te iubesc

-Nu o sa te mai las in pace de acum incolo. 

----------------------------------------------------------------------------

*Perspectiva lui Derek* 

 Ma gandesc la Heaven si cum se simte...si cum se va simtii....Da, nici voi nu stiti. Eu sunt un vampir. Ciudat, nu? Am 17 ani de acum 100 de ani. In 1914 eu eram pe moarte...cand un om a venit si mi-a dat sangele lui. M-am simtit mai bine pana cand am murit impuscat.Credeam ca eram mort pana cand m-am trezit acasa, in patul meu. Fratele meu, Andrew, veni la mine cu o punga de sange. Dupa ce am baut, el mi-a explicat cum el era deja un vampir de doi ani si ca persoana care i-a dat sangele a fost angajata de el. Dupa un an, Andrew a disparut si de atunci nu l-am mai vazut. Si, aici sunt. Ma bucur ca m-am mutat in New Jersey. Daca tot voi trai o eternitate macar sa o traiesc cum trebuie...Dar, ma tot gandesc la Heaven. Trebuie sa ii spun.

*Heaven*

Ma trezesc din cauza ca aud pe cineva care bate la usa. Cand ma uit la ceas, era ora 3 dimineata. Cine o fi? Deschid usa si vad ca era Derek.

-Ce s-a intamplat?

-Trebuie sa vorbim...


Înger pierdutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum