Partiye yürüyerek gittim.Birde ne göreyim!Kocaman bir villa!Kocaman bir havuz!Kocaman bir büfe! Kapıdan tam girecektim ki birde ne göreyim!Berk başka kızlarla oturmuş sohbet ediyor.Oh gel keyfim gel!Şuan düşündüğünüz gibi değil.Ben ona aşık falan değilim!Yada ben öyle zannediyorum.Buraya gelmekle hata etmişim.Tam geri dönüp gidiyordumki içimden ''Berk'i o kızlara yedirtmem!''dedim ve geri döndüm.Saçımı savurarak Berk'in yanına gittim ve sadece ''Merhaba.''dedim Berk ise ''Hoşgeldin İlayda.''dedi.Sonra oturdum ve Berk gibi gelenleri beklemeye başladım.Kızlar tip tip bana bakıyordu. Sonunda güzelliğim fark edildi herhalde.Sonra gelenler tamamlandığında parti başladı.Birden yerde renk renk ışıklar belirdi.Ve şarkı çalmaya başladı.Aa ne o benim en sevdiğim şarkıı!Önce biraz utandım ama sonra koptum resmen.Aslında veliler de burdaydı ama annem buraya gelmeme izin vermezdi tabi.Sonra 2 saat gibi orda durdum tam gidiyordum ki birde ne göreyim!Berk buraya Mustafa Sandal'ı davet etmiş!Bir selfie çekilmeden bırakmam.Hemen önünü kestim ve selfie çekilip çekilemeyeceğimizi sordum.''Tabi olur küçük hanım.''dedi,bu aşşalayıcı lafı hiç beğenmemiştim. Selfie çekildikten sonra eve doğru giderken Berk'e ''Görüşürüz.''dedim ama duyduğunu sanmıyorum.Tam eve dönerken elimdeki poşeti fark ettim!Salak gibi hediyesini vermeyi unutmuştum!Ah kafam ah!Ama annem aradı ve çabucak eve gelmemi söyledi.Of ya çocuğun hediyesi kaldı.Neyse şuan başım dertteydi,annem eve gelmemi söylemişti.Yavaş yavaş eve girdim.Şimdi bukadar şanssızlığın üstüne bir de azar işitecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlayda'nın Günlğü
Teen Fictionİlayda günlük tutmayı sever bakalım günlüğünde neler yazıyor. ...... İlayda birden kendini Duygusal Romantik Komik ve Aşşağılayıcı olayların içinde buluyor