Prietenii

Dupa câteva zile

Stau liniștită la birou programul fiind gata de mult doar ca mai sunt acte de rezolvat și prietenii mei toți s-au evaporat dar nu ma supăr pt ca si eu am avut zile în fugeam de munca . Deodată ușa se deschide violent și pe ea își fac apariția prienii mei îmbrăcați lejer și haios ,în pași de dans cu o boxa langa ei și niste valize. Prima reacție este sa rad cu pofta de situație și sa ii las pana uși gata numărul după câte vreau sa cer niște explicații  .

-Vamos de vacaciones chica , striga Aris in gura mare iar restul îl completează strigând cu el
- Ai ai ai ai!!!!

Alooo , zamul , se presupune ca sunteți oameni serioși. Conștiința mea ca de obicei intervine când vrea .

-Acum că v-ati liniștit, le spun în timp ce ii privesc cu se așază pe scaune langa mine , ce se întâmplă cu voi , nu știam ca mergeți în vacanță spun puțin trista pt ca am crezut ca m-am dat la oparte din planurile lor .

-Amore ,imi spune Aris zâmbind, toți o sa mergem nu doar noi 3 . Am luat bilete la avion și o sa merge toți patru în vacanta la tine acasă și nu acceptam un refuz .
Kayla intervine sa îl susțină văzând ca sunt puțin reticenta

-Nu te uita asa la noi ,o sa mergem și gata . Ajungem la majoratul varului tău și după vedem ce mai facem .

-Ai putea sa ne prezinți orașul, spune Mike fiind atent în telefon .

-Bine, o sa mergem . Cand este plecarea ,vreau detalii le spun încântată ca ei o sa vina cu mine .

-În noaptea asta îmi spune Mike.

-Ok, trebuie sa ne grăbim altfel nu o sa avem timp de împachetat, le spun nerăbdătoare

Plecam toți în grabă și după câteva ore de făcut bagaje am plecat la aeroport , ma gândesc ce o sa fac 20 de ore din New York pana în italia, da poate am omis sa spun faptul ca sunt italiancă. Odată ajunși la eroport mergem către poarta de încărcare spre norocul nostru este deschis și putem merge direct la locurile din avion .

Mike și Kayla au loc unu langa celălalt undeva în față, Aris este pe locul din spate de tot al avionului lângă o fată drăguță cu care intra în vorba iar eu sunt pe la mijloc și speram sa am loc la geam dar este al altcuiva care inca nu a ajuns asa ca îmi schimb locul și dacă colegul de drum nu va veni ma voi bucura de un loc în plus petru mine.

Ma uit încă o dată la Mike care ii povestește ceva Kaylei, el este un băiat frumos din Belgia are 26 de ani este și sufletul petrecerii și cel mai glumeț, dacă nu am fi fost ca fratii as fi putut sa ma pierd în ochii lui de caramel care te fac sa crezi ca orice păcat are gust bun și ca orice dorința se poate indeplinii , corpul lui bine lucrat este un plus pe lângă înălțimea lui generoasa .

Kayla este ca mama omida pentru noi, ea mereu are grija de noi ,ea vine cu ideile bune și chiar cred ca ea a planificat și aceasta ,,escapada" sa ii spun asa dar ma bucur , are 25 de ani dar este capabila de multe lucruri bune și rele , da da , rele pt ca dacă o calci pe coada se transforma intr-un mic drac . Ea ar putea fi model la cât fe frumoasa este , este destul de înaltă cu un corp perfect cu un par lung de culoarea ciocolatei și cu niște ochi mari și de un albastru perfect cred ca este fata din visul oricărui bărbat.

Dacă tot v-am povestit de mama omida și de Mike ca sufletul petrecerii o sa va spun puțin și despre Aris poate asa îmi trece timpul mai repede și dacă este destul timp o sa ma prezint și eu mai bine.

Aris este ca un zeu grec as putea spune ,inalt, bine făcut arata bine poate chiar bine. El este puțin mai mare ca noi având 28 de ani dar uneori ne este ca un tata având grija de noi și uneori este un adolescent în călduri. Multe fete i-au trecut prin pat , doar când baga la înaintare privirea lui întunecată de cuceritor , doua vorbe bine alese și un rânjet toate sunt tipite dar nu na gândesc la el în modul acela ,nu înțelegeți greșit dar m-a ajutat atât de mult și ma susținut ca un tata, ca un frate și ca un prieten care se bucura nespus pt realizările mele.

Îmi revin în simțiri când scaunul de lângă mine se mișcă și imi dau seama ca trebuie sa îmi schimb locul .

-Bună, spun puțin retinuta, imi cer scuze ti-am luat locul dar ma ridic .

-Bună și ție,  stai liniștită poți păstra locul ,imi spune simplu și il privesc , are niște ochi devini de un negru profund care te face sa te pierzi în ei , este inalt și pot sa imi dau seama prin camasa lipita puțin de el ca are și un corp bine lucrat în sala .
Îmi dau seama ca ma holbez .

-Mulțumesc spun ușor timida mulțumesc pt loc sau pt imaginea asta minunata? Halal constinta mai am .
Nu spune nimic doar imi zâmbește si dupa fiecare își vede de treaba lui avionul începând sa ae miște suntem anunțați sa ne punem centurile , zis și făcut.

Dupa o ora de plictiseala hotărască ca as putea dormit puțin, ma uit la colegul de drum și imi dau seama ca el a gândit înaintea mea pt ca deja dormea sau asa cred . Nu draga , ți se pare el doar gândește cu ochii închiși, cum ziceam hal de conștiința. Imi ies din gânduri când avionul se zguduie cu putere și imi simt inima în gat. Pana aici ne-a fost ,o sa murim . În microfon vorbește căpitanul care ne sugerează sa ne punem la locul nostru toți și sa ne prindem centura fără sa ne panicam ,eu care ma gândeam sa fac tururl avionului cata ironie în gândul meu .

Avionul cobora foarte tare ,luminile se sting și se aprind și totul în jur se zguduie
și de frica închid ochii și încep sa ma rog la toți sfinții și la Dumnezeu și la Allah dacă trebuie doar sa scăpăm cu viata .
Deodată totul revine la normal dar tot nu vreau sa deschid ochii pana când simt ca ceva îmi atinge mana ușor.

-Totul e bine ,poți deschide ochii acum . Aud o voce calma și imi adic aminte de persoana de lângă mine care dornea înainte de infern .

Deschid ochii și observ cu stupoare ca mi-am înfipt unghiile în carnea mâinii lui care acum sângerează dar nimic grav .