-Imi pare rau , scuza-ma ne știind ce sa mai spun de groaza imi caut repede în geanta puci bandaje și ii aplic 2 pe mana .
Imi ridic privirea către el care zâmbește și se uita la munca de asistenta neserioasa făcută de mine.-Nu se asortează prea bine bandajul cu Hello Kitty și costumul meu dar e ok, îți mulțumesc, spune el puțin amuzat de situație. Eu nu pot de cât sa zâmbesc și ma mișc ușor din cap. Nu mai schimbam nici o vorba după doar stam comozi și eu ma mai uit fin când în când furiș la el . La coborâre imi face un semn de salut cu mana și zâmbește seducător și își vede se drum moment in care am noroc ca ma țin de margine scaunului altfel m-as fi scurs de pe picioare care acum sunt ca doua jeleuri
Pov: după aterizare
Langa scara avionului ne așteptăm și pornim toți, râzând de faptul că se putea prabusi avionul .-Esti o mare ghinionista Sarah imi spune Aris râzând de cele întâmplate după ce le-am povestit pățania mea .
-Care frumușel era lângă tine , imi spune Kayla întrebătoare
Ma uit stânga dreapta dar nu îl vad și hotărâm sa trecem peste și sa mergem acasă la mine. De la mine pt ca în timp am strâns bani din proiectele făcute și mi-am cumpărat un penthouse și chiar am reusit sa îl mobile pe gustul meu de la distanta, nimic special doar alb puțin maro și crem dar piesa de rezistenta este piscina de pe balcon și dormitorul meu cu o ușa secreta în dressing și baie proprie. Fiind destule camere prietenii mei au sa stea la mine .
Nu am anunțat pe nimeni ca o sa vin acasă asa ca mâine după ce ma trezesc o sa le fac o surpriza . Odată ajunși fiecare își alege canera și ne punem la somn .Eu sincer nu pot sa dorm , ma tot gândesc la ce se va întâmpla zilele astea , fiind un oraș nu chiar mare ma gândesc ca poste ma voi întâlni cu ei și nu mi-as dori asta, după un timp imi aduc aminte de străinul din avion și ma buseste rasul și imi vine sa îmi dau o palma mentala când ma gândesc ca i-am dar un plasture de copilași.
Ce pot sa spun , în adâncul sufletului sunt un copil și mereu voi fii unu pentru prietenii mei . Cand imi aduc aminte ca lucruri au făcut pt mine și eu pt ei , cât ajutor și cata susținere. Sunt niște oameni minunati și ma bucur ca i-am întâlnit asa am reușit sa devin cineva, am reusit sa îmi cumpăr o casa o mașină, lucruri la care tanjam și nu mai am gândul că poate mâine nu o sa mai am bani pt întreținere.
Gandindu-ma la pașii făcuți de mine în viata reusesc sa adorm pana la urma
CITEȘTI
De La Capăt
RomanceSarah care fuge de situații și reunește sa fie independenta dar totul se da peste cap când merge înapoi în tara ei unde un străin ii apare în cale în multe situații Black vrea sa își extindă afacerea in mai multe tari ,dar în calea ii apare ce-a ca...