ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ғɪᴠᴇ

34 7 0
                                    

°•°

Perspectiva autoarei

După ce a ieșit din şocul pe care la avut, a luat o la fugă din loja unde se aflau cei doi. Imediat ce a ieșit a dat nas în nas cu Hoseok.

"Taehyung ce cauți acolo?! Nu ai voie să fii în loja aia! Haide, au început fără noi." imediat ce a spus asta apucat pe Taehyung de braț apoi la tras după el.

"Tu mi-ai spus să vin aici!" strigă Taehyung. Îi tremura picioarele. A fost primul lui sărut, sa simțit plutind peste nori.

"Asta m-i sa spus, îmi pare rău acum haide stai aici lângă noi." nici nu și-a dat seama când au ajuns la salonul mare. Modelele deja defilau pe podiumul mare și lung. Își mușcă buza de jos stresat și se uită la mesajele primite de la Jihyo.

Pe de altă parte, Jungkook, după ce a plecat Taehyung, se gândi dacă asta este înșelat sau nu. A sărutat o altă persoană crezând că este So-hee. Nu crede că se numește înșelat, nu?

A fost uimit și vrăjit de parfumul băiatului. Nu apucă să iasă de acolo că intră o fată în lojă și se aruncă pe buzele lui. După parfumul ei, o recunoscu se, era So-hee.

"În sfârșit te-am găsit." sparse liniștea So-hee. Jungkook zâmbi strâmb apoi își duse capul în jos.

"Da, m-ai găsit.." vorbi foarte încet Jungkook. So-hee îi mai dădu un pupic pe buze apoi îl strânge în brate.

Se pun pe locurile lor. Jungkook se apleacă ușor și sd uita de pe balconul lojei de sus încercând să caută persoana cu care sa sărutat din 'greseală'. Nici nu îi văzu fața sau îmbrăcămintea, de unde să îl găsească printre atâția oameni? Cu gândul acesta se îndreaptă în poziția inițială și se uită la modelele care defilau pe covorul roşu.

În acel moment, Taehyung, care se uita prin jur, își ridică capul și se uită la loja unde și-a pierdut primul sărut, dar nu văzu nimic. Își întoarce capul oftând. Tot ce ia văzut, este mocasini negri lucioși, din piele de şarpe.

După ce se terminase defilarea, Jungkook se grăbi să scape de costumul său elegant. Își puse pe el niște jeans largi și de culoare verde închis, un maiou larg alb cu găuri, și două coliere mari în care ii ajungea lungimea pana pe piept și niște bocanci crem negri.

"oh, în sfârșit ai venit, as vrea sa petrecem puțin timp împreună înainte să plec." vorbi so-hee jucându-se cu colierul lui Jungkook.

"Sohee... As vrea mult dar sunt obosit. O să vin eu lângă tine, bine?"

Sohee oftă apoi dădu aprobator.

"haide să te duc la mine." spuse Jungkook apoi a vrut să o ia de braț dar Sohee își trase bratul ușor înapoi.

"Nu-i nevoie, am făcut deja o rezervare la un hotel" minții.

Taehyung trecu pe lângă ei și se uită la pantofii tuturor de acolo apoi oftă. Încerca sa găsească persoana cu care sa sărutat. Îl văzu pe Jimin și se duse lângă el.

"Pe unde ești?! Aștept aici de 13 minute!" vorbi Jimin.

"Ăm.. Am încurcat ieșirea." minții Tae. Apoi urcă în taxi, imediat după el urcă și Jimin.

Primi notificări într-una de la Jihyo. 'răspunde!' 'cu cine te-ai sărutat!' 'nu poți sa stai o dată cuminte?!' 'atragi tot ce este rău asupra ta mă jurr' astea erau mesajele primite de la Jihyo. Oftă ușor și ii scrie un mesaj cum că îi va povesti când va ajunge acasă.

"cu cine vorbești?" întrebă Jimin suspect.

"Ăm.." se uită o secundă la ecranul telefonului și vorbi. "Cu Jihyo. Pf iar a făcut niște prostii și îmi povestea."

Jimin se uită cu ochii mijiti la el. "dacă zici tu.."

După ce a ajuns în casă, intră imediat în camera sa, și avu un atac de inimă când o văzu pe Jihyo în camera lui. Ii povesti tot ce sa întâmplat și se întinse pe pat. Își puse pijamalele scurte verzi. Jihyo se pune lângă el și vorbi.

"Oare cum arată... Cum crezi că arată? Poate e un bătrân ciudat hm?"

Taehyung râde apoi se uită spre tavan.

"as vrea sa fie ca pasărea albatros..." vorbi încet Taehyung. Jihyo își îndreaptă privirea pe posterul cu pasărea albatros. "Puternic, mare, să călătorească prin toată lumea singur... Să aibă doar o pereche pentru toată viața..." vorbi tae visând.

"Poate că deja are o pereche.." vorbi și Jihyo.

"Poate... poate are, dar nu mă voi lăsa până nu-l găsesc"

°•°

Tadaaaaa!!! În sfârșit am postat și capitolul 5
Sper că va plăcut 🥑




gekeymok loves you~

  𝑨𝒍𝒃𝒂𝒕𝒓𝒐𝒔.. ᵛᵏUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum