نوســەر پــۆڤــ :"چیت دەوێ دووبارە نێڵسۆن "
بەگرژیی ووتی نێڵسۆن هەناسەیەکی دڵتەنگی دایەووە" تکایه نیما تکایه ڕێم پێبدە بیری کچەکەم ئەکەم بیری ئەکەم تکایە"
بەکزیی ووتی" ئەی بۆچی خوشکەکەمت بەلاوە گرینگ نەبـوو هاهـ ؟ بۆچی ئێستا گیرینگی بە لینا ئەدەیت"
بەگرژی و توندی ووتی
" نیما سەیربکە من هەڵەبـووم ئێستا کچەکەی خۆمم ئەوێتەوە و هی خۆمە تکایە بابیبەمەوه"
نێڵسۆن بە تکاوە وتی
چاوە سەوزەکانی پڕئاووببوون نیما بەزەری پێدڵا ئەهاتەوە بەڵام خۆی ڕاگرت" نابێت هەرگیز"
نیما ووتی" کەواتە کارەکەم ئەگەیەنمە دادگا و مافی من پێشێل ناکرێت نیما"
وتی و فرمێسکی چاوی سڕی و ڕۆیشـتنیما سەر لێشێواو بـوو
لینا پێویستی بە دایکیەتی بە بەباوکیەتی
پێویستی بە سۆزی خێزان هەیهسەری ـباداو دەرگاکەی داخسـت
مێشکی ئاڵۆز بـوو بەتەواوەتی نەی ئەزانی کارە ڕاستەکە چیە" خوشکەکەم من چی بکەم "
بەدڵپڕی ووتی و سەیری سەقفی هۆڵەکەی کرد کە دانیشتبـوو لەسەر سۆفاکە" نەفرەت لەتۆ نێڵسۆن "
.
.
،
" تای ئەوە بەجدیتە؟؟"
جۆنگکووک وتی بەشێوەیەکی شۆکی" بەڵێ ئەوە خۆیەتی میال"
تای ووتی" ئاهـ بەڕاستی دڵخۆشبووم دەی کوڕە خۆشەویستەکەشو جوانە"
جۆنگکووک وتی
تای بزەیەکی کرد
خۆشەویستی تای ماوەی سێمانگە پەیووەندیان هەیە و کچەکە ناوی میالـ ە و خەڵکی کۆریایە تەواو سەرنج ڕاکێشـە و خانمانەیە" سوپاس جۆنگکووک"
تایی بەنەرمی وتی و مۆبایلەکەی لادا" ئاهـ تای ماندووبووم "
جۆنگکووک وتی و پاڵی بە کورسیە جوڵاوەکەوە نا تایش دانیشتبـوو" چیبووە بەینی تۆو نیما هەر خراپە و باش نەبووە؟ "
" نا نازانم ... من بەڕاستی ئاشقی بووم تای زۆرم حۆشەوێت تەواو لەناو دڵ و میشکم دا جەنگ ئەکات بەڵام چۆن دڵە شکاوەکەی چاک بکەمەوە؟ چۆن دڵی بدزم"
جۆنگکووک وتی
تایی بیری لە قسەکانی جۆنگکووک کردەوە هیچی بە مێشکا نەهات" هـ ئەوە من بیرۆکەیەکم هەیە"
تای وتی و چاوەکانی خڕ کرد"چیە؟"
جۆنگکووک برۆیەکانی لەیەک نزیک کردەوە و پرسی" من لێت ئەدەم"
" چی؟ تۆ تەواوی کوڕم "
بەگرژیی وتی" ئێ بەو جۆرە نیما هەستی ئەبزوێت گەمژە "
جۆنگکووک بیری لەقسەکەی تای کردەوە
بەلایەوە سەیربوو بەڵام
ناچار بوو تاقی بکاتەوە
YOU ARE READING
-The Beast of the Eyes-𝒥𝓀. 𝒥𝑒𝑜𝓃✔
Contoکۆشکی جۆن جۆنگکووک پێویستیان بە کار بەدەستێکـە نیــما ئەو کچە جوانەی ئەچێتە کۆشکە گەورەکەی جۆن جۆنگکووک تاوەک و کار بکات لەگەڵ کچی خوشکە کۆچ کردووەکەی ئایە نیما چی لێبەسەر دێــت ئەکتەرەسەرەکیەکانم جۆن جۆنگکووک زاڵف نیما جانگ سۆیۆنگ کیم تایهیۆن...