BUTTERFLY'S HUSBAND: IRVAN

792 24 6
                                    

Bismillah... Assalamualaikum.

Saja nak berkongsi yang Irvan akan berada di bawah rumah penerbitan Ilusi Cinta Publication. Jadi, terjawab sudah mengapa Irvan hilang dari Wattpad Ishankendric.

Inilah sebabnya, sebab dia nak jadi buku 🫢🦋

Ini hadiah untuk pembaca Ishankendric yang setia membaca hasil tulisan Ishan dari dulu sampai sekarang dan Ishan harap korang terima hadiah tak seberapa dari seketul Ishankendric.

Ini hadiah untuk pembaca Ishankendric yang setia membaca hasil tulisan Ishan dari dulu sampai sekarang dan Ishan harap korang terima hadiah tak seberapa dari seketul Ishankendric

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Blurb:

Kata orang, hidup kita ini sudah ditakdirkan mengikut setiap pilihan yang dilakukan. Begitu juga dengan Irvan Ul-Haq dan Qistina Sameeha.

Dua jiwa yang tidak pernah mengenali antara satu sama lain akhirnya bertemu kembali kerana sebuah insiden yang berlaku diantara mereka pada satu malam. Oleh sebab itu, keputusan dibuat oleh Irvan untuk menjadikan Qistina sebagai isterinya.

Akan tetapi, Qistina menghilangkan diri sebaik saja Irvan melafazkan akad pada hari perkahwinan mereka.

“I’m sorry, Irvan”- QISTINA SAMEEHA

“Isteri yang aku baru nikahi tadi tinggalkan aku ke?” - IRVAN UL-HAQ

Masa berlalu dan dalam tempoh itu juga, Irvan tidak pernah berhenti mencari di mana keberadaan isterinya kerana ada satu rahsia gelap yang cuba sang isteri sembunyikan tetapi telah sampai ke pengetahuan sang suami.

Takdir menyebelahi Irvan apabila dia berjaya menemukan Qistina kembali di City Of Love.

“Hello, butterfly.” - IRVAN UL-HAQ

“Encik ni siapa ya?” - QISTINA SAMEEHA

Qistina enggan kembali kepada lelaki itu, tetapi tekadnya Irvan yang tidak pernah berhenti untuk membuatkan dia tunduk mengikut kata hatinya. Namun, pada masa yang sama kisah lama muncul menjadi igauan untuk pasangan itu menuju puncak/tangga kebahagiaan.

“Just you wait, Qistina. I'll make you mine back.” - ISYRAF MUSTAQIM

“I want you back. With me.” - AUFIYA FAREENA

“I don't care, I want to see Irvan.” - FERZA NADINE

Adakah Irvan dan Qistina mampu mengecap bahagia? Atau hubungan yang dipertahankan selama ini akan terputus di tengah jalan?

“Jangan pernah salahkan takdir yang tertulis, apa yang perlu kita buat ialah terus maju tanpa pandang ke belakang. Anggap yang jadi tu sebagai salah satu ujian dalam hidup kita.” – QISTINA SAMEEHA

×××

Kombo Man's Love

Korang boleh dapatkan buku Ishan dan rakan seperjuangan Ishan di Ilusi Cinta Publication.

Pre-Order sudah pun dibuka hingga tarikh yang tertera dalam gambar di atas, jadi korang boleh beli dengan mereka.

So... Don't forget to buy the novels and enjoy it.

"Abang, cerita kita akan sampai pada dia orang tak lama lagi." Qistina tersenyum riang memeluk sisi badan Irvan.

"Iya, butterfly. I can see that." Irvan senyum merangkul bahu kanan isterinya. Sebelah lagi tangan mencubit lembut pipi gebu isterinya. Eee... Geram!

"So..." Irvan tunduk pada Qistina di sisi, wajah wanita tercinta mengangkat kening beberapa kali memberi isyarat untuk dia menyambung ayat isterinya itu.

Irvan senyum, mereka berdua toleh memandang pembaca-pembaca Ishankendric.

"Selamat selami kisah cinta kami si pasangan rama-rama. Jumpa awak semua dalam dunia kami," ujar Irvan melambai sebelah tangan pada para pembaca.

"Ingat tau, delulu boleh tapi jangan rampas suami saya. Irvan Ul-Haq hak milik Qistina Sameeha." Qistina jeling tajam pada mereka yang membayangkan untuk rampas suaminya.

Irvan ketawa melihat keletah isterinya. Ada-ada saja.

"Butterfly saya bergurau guys, jumpa korang nanti ya. Bye..." Seraya itu Irvan dukung Qistina dan berlari masuk ke dalam dunia mereka semula.

"Kita jumpa di Butterfly's Husband: Irvan ya? Bye... Lav! Aku dah habis promote buku! Where are you? I need attention." Ishankendric berlari mencari di mana cinta hati Lavender dia.

BUTTERFLY'S HUSBAND: IRVAN [TERBIT]Where stories live. Discover now