ئاواتی من باشبوونی تۆیە ئازیزانم
...________......________...________.. _____...
: دایکە ئەمە قورسە هەڵی مەگرە !
بە دەنگێکی بەرز تای هەر کە دایکی بینی قسەی کردبوو کە دەیویست ئەو قاپە گەورەیەی کە کیمچی تێدابوو کە لە بەیانییەوە ئامادەی کردبوو هەڵبگرێت....
'ئاساییە کورە بچووکەکەم.. دەتوانم هەڵیبگرم..'
تای:نا... دڵت ماندوو دەبێت... هەوڵێکی بەهێز مەدە ماما ئەمە زیانت پێدەگەیەنێت... من لێرەم هەرکاتێک پێویستت بە من بوو.."
ئەم قسەیەی لە کاتی هەڵگرتنی ئەو قاپە گەورەیەدا کرد بۆیە دایکی یەکسەر ئاماژەی بەو شوێنە کرد کە دەیەوێت بیخاتە سەر....
کاتێک تای ئەمەی تەواو کرد ڕاستەوخۆ ڕووی لە دایکی کرد و بە سەرزەنشتێکی نیگەرانەوە قسەی لەگەڵ کرد...
تای:خەریک بوو ئەم هەموو قورساییە هەڵبگریت ماما..بۆ تەلەفونت بۆ نەکردم؟!"
'تۆ لە زانکۆ ماندوو بوویت تای... دادپەروەر نییە
تەنها بۆ ئەم شتە لە خەو هەڵدەستم..."دایکی بە نەبوونی یارمەتی پاساو بۆ خاڵەکەی هێنایەوە ئەمەش تای تووڕە کرد
دواجار دەتەقێتەوە... ئەم دۆخە بەرگەی ناگیرێت... هێشتا لەبیریەتی
دایکی لە دوایین دووبارەبوونەوەی نەخۆشییەکەدا چۆن بوو؟تای:دەزانی چی نادادپەروەرییە ماما!؟...
هاوسەرگیری تۆ لەگەڵ کەسێکی بەخشندە... هاوسەرگیریت لەگەڵ بەناو باوک هەڵەیەکی گەورە بوو... ئەم پیاوە ئێستا لە هۆڵەکەدا دانیشتووە پارە بۆ خۆی کۆدەکاتەوە وە وەک ئەوە نییە ژنێکی هەبێت وە منداڵان.."- ئەوە باوکتە تای....
خاتوو کیم یەکسەر سەرزەنشتی کرد وەک چۆن نەیدەویست کوڕەکەی ڕقی لە باوکی بێت بەهۆی کێشەکانی نێوانیانەوە.... بەڵام تای وەڵامی نەدایەوە بەڵکو بە ستەمەوە درێژە بە قسە سەرکوتکراوەکانی دا....
تای:باوکم نییە... شانازی بە باوکێکی بەخشندەی وەک ئەوەوە ناکەم... ماما ئێمە لە چاوی هەموو مرۆڤەکاندا دەوڵەمەندین... ماڵمان هەیە وەک کۆشکێک بۆچی بەم شێوەیە دەژین؟ ئایا زەحمەتە خزمەتکارێک بهێنێت بۆ ئەوەی یارمەتیت بدات و بەردەوام لەبەردەستتدا بێت بۆ ئەوەی ماندوو نەبیت و خراپ نەبیت؟
دیسان چۆنیت...ئایا قومار و کات بەسەربردن بۆ ئەو گرنگترە لە......خێزانەکەی!؟