Gecelerin kızı is the Seda podyumda

81 6 1
                                    

"Sedaaaa bak seda diyorum hadii eylül geldiii"
Çığırma anne çığırma. O eylülede sorcam zaten kimse beni güzellik uykumdan uyandıramaz tamam mı? 'Çeneni kapatta in aşağı eylül ağaç oldu' sanane iç ses sanamı sorcam. Hem ağaç iyidir yani onlar olmasa biz nefes alamayız dimi. O yüzden ağaç olsun yani sorun yok.
"Eda kızım bak hadii geç kalacaksınızz servis seni bekleyemez "
"Ne servisiii?"
"Kızım tatile gidiyosunuz yaa okulla"
"Ahhh madır ahh insan bunu neden baştan söylemez ki?"
***********
"Eylül hadi yavrum tabana kuvvet koş koş"
"Eda sus lütfen nefes alamıyorum. Hayır bi insan tatile gidecegini nasıl unutur ki?"
"Ya akıl mı bıraktınız bende ne güzel uyuyodum zaten"
"Edaaaa serviss gidiyo koş kanka koşşş"
"Hoppp amca dur lannn bizii unuttunn"
"Hop ne be?"
"Hop dur demek yoksa bilmiyomusun?"
"Eee servis gitti napıcaz şimdi? "
"Yolda giderken tuvaletin gelsinde altına yap amca bizi unutmakta neymiş beni yani beni şu eylülü olsa hadi neysede ya benim gibi biri unutulur mu?"
"Ayla teyzeyi mi arasak ki?"
"Haa oldu anam desin salak kızım yüzümden ortada kaldın falan söylensin."
"Aynen haklısın hiç anneni çekemem kanka"
"Kanka bak boralar geçiyo dur ben şuna bi ıslık çalam bizide alsınlar"
Islık çaldığım gibi durdular. Tabi durcaklar karşılarında Seda duruyor ayıkss.
"Valla durdular aferim kızz"
"Ne var Seda?"
"Servisi kaçırdık bizi otogara bırakırmısınız?"
Eylül o ne öyle yalvarır gibi oldu bi de yavru köpek bakışı yapsaydın annem. Ne valla yaptı. 4 çocukla ortada kal eylül emi şunların diline düşürceksin bizi bakma kızım öyleee.
"Tamam atlayın ama otogara bırakamam sizi"
"Neden o zaman binin diyosun?"
Bu çıçık malmı arkadaşlr bu ne yanee.
"Çünkü sizi Antalya'ya bizim okuldakilerin yanına götürüyorum."
"Ohh be saol kanka"
"Kanka mı?
Kanka dememin neresini beyenemedi ki? Yani alt tarafı bi kanka dedik be kardeşim niye öyle tek kaşın havada tip tip bakıyorsun?
"Hee beyenmedin mi?"
"Herneyse bunu sonra konuşuruz ufaklık"
"Anan ufaklık bi daha bana ufaklık falan deme aramızda belki bi kaç ay vardır ama aynı yaştayız yani hem sen hangi ay doğdun bakayım? "
"Ağustos"
"Aramızda 5 ay var 5 AY yani bana ufaklık diyemezsin senden 5 ay büyüğüm "
Piç smayl gülümsemi yapıp ön koltuğa yerleştim. En sevdiğim yer zaten burası.
*************
"Eda, eylül hadi kalkın mola veriyoruz"
"Ya anne 5 dakka dahaaaa"
"Ufaklık sen gerçektende ufaksın ne 5 dakikası? "
Kafamı kaldırmamla Boranın dibimde olduğunu fark ettim. Dur bi saniye ben evde değilmiydim yanii.
"Çekil başımdan be"
"Eylül nerde?"
"Bizim okuldakilerin yanına gitti. "
"Neeğğğ bizim okul burdamii bu arada burası neresi?"
"Mola veriyoruz şu anda ve Antalya'yada yaklaştık."
"Dur ben bizi bırakıp giden adama bi fırça atıp geliyimm"
***********
"Kızım tamam bağırma yarım saat bekledik sizi gelmeyincede gittik"
"Sen hiç konuşma emre göya best kankam olacaksın terbiyesiz. Küstüm işte"
"Ayy gel sevgilim takma şu cadolozu"
"Berra sana şuradan bi dalarım var ya görürsün cadolozu. Emre şu sevgili bozuntuna bişey söyle yoksa geberticem birazdan"
"HERKEZ ARABALARA MOLA BİTMİŞTİR"
Off beni bıraktığı yetmiyormuş gibi bir de eşek anıran sesiyle kavgamın içine etti.
***************
"Evet çocuklar herkez kız erkek karışık kalacak fakat kura çekicez. Şimdi kurayı başlatıyorum."
"Eda, Bora, Emre, Berra, Meriç ve Eylül 1236 numaralı evde kalacaksınız. Bu arada kimseden itiraz istemiyorum"
BU NE LAN HAKSIZLIK BEN BU YELLOZ BERRAYLA AYNI EVDE KALMAM LAN BANA NE!
"Hocam şu yelloz berrayi başka yere verin yoksa katil olurum"
"Seda karşı çıkmak yok dedim o yüzden 3 aylığına katlan"
"Ahh hocam ahh ne 3 ayı ben bu kızla 3 saniye bile kalamam"
4 çocukla ortada kal hocam evde çocuklarin açlıktan yorganları yesinler. Al kızını koy çuvala al kızını koy çuvala teyy teyyy.
Eylül gel kızzz halay çekicez bikaz aynı evde yasicaz biçızzz.
*********
"Ya berra git lan ben senle aynı odada kalmam"
"Ay sanki ben sana çok meraklıydım bende emrenin yanında yatarım"
"He git onun yanına git emrree al şunu lan senle yatçakmış çünkü geceleri tek yatamama korkusu varmışş"
Kahkahalar atarak evin kapısından çıktım. Karnım açç gurr gurrr gurluyo ahh. Ay ben senin bağcık gibi.
"Ahhh"
Yuh üstüme kaya düştü bildiğin bu ne.
"Napıyon lan kalk üstümden"
"Yolun ortasında asıl sen napıyosun?"
"Ya ayakkabı bağlıyordumda sen nasıl beni göremedin yoksa bilerek mi düştün umarım öyle değildir yoksa cenazen çıkar"
"Yanlış anlama hemen ben odamı ararken seni görmedim. Bana yardım edermisin?"
"Hangi oda?"
"1236"
"Yuhh çüş yavaş gell"
"Yine noldu"
"Aynı odadayız yoksa sen şu tanımadığımız Meriçmisin?"
"Evet ben Meriç. Sen de Seda olmalısın"
"Beni nerden tanıyon lan"
"Hocam şu yelloz berrayi başka yere verin yoksa katil olurum"
"Ahh haklısın bi daha taklidimi yapma yanlız sevmem öyle şeyleri herneyse memnun oldum hadi odamıza gidelim"
"Peki"
*********
"Kankalar size Meriç'i getirdim. "
"Selam dostum kusura bakma ama seni kızların odasına almak zorundayız berra onlarla kavgalı mecburen burda kalıyor. Senin için sorun olurmu? "
Yuhh çüş bora yavaş gel be tamam çocuk yakışıklı ama olmaz no no.
"Kızlar için sorun olmazsa tabiki de. Seda senin için bir sorun olur mu?"
"Yok olmaz ama ortadaki yatağı kapma yeterli"
"Tamam kapmam"
Diyip kahkaha attı. Çok tatlısın lan belediye çukurlu.'seda kendine gel sen Sedasın seda is the kuul görl erkeklerle takılmayan görl'
Haklısın iç ses bu sefer haklısın.
************
Ya bu ne be her kez uyudu saat 12 de uyunurmu hiç. Aaa Meriç yok nerde lan bu kesin karı kız peşinde dur bende azcık dışarı çıkamda erkek kesem. Hemde bıçakla dhdkdksksj. Komik değil biliyorum ama bence komik. Valizden siyah şort aldım üstümede beyaz tişört geçirip vanslarımı giydim. Bekle beni Antalya gecelerin kızı is the seda podyumdaa. 'O nasıl cümle lan git bi ingilizce öğrende gel' bir gün iç ses katili olursam şaşırmayın arkadaşlarrrr...

YAZ TATİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin