Wer iz dı patlıcan?

20 3 0
                                    

"Kanka şuradan patatesi uzatsana"
"Yuh seda yeter onların hepsini nasıl yiceksin?"
"Emre sen benim böyle gözüktüğüme bakma bence ben hep açım bilmiyomusun? "
"Laannn wer iz dı patlıcan? "
"Patlıcan'ı boşver kanka sen şimdi zaten birazdan patlıcan"
Bu neydi şimdi? Esprimi yaptın kuzum sen gülmeyin lan bak bak hâlâ gülüyorlar.
"Siz gülmenize devam edin ben gidiyorum!"
Ayağa kalkıp gittim. Tabağımda o kadar güzel yiyecekler varken gittim resmen ya çok değiştim çok.
"Ufaklık nereye böyle"
Bir karşımda duran meriçe birde yanındaki çürük muza bakıyordum. Ahaa bakayım valla el ele tutuşuyor bunlar. Bide bana o kadar şey söylemişken bundan sonra gitsin çürük muzun yanında yatsın. Veya yatmasın tek yatsın.
"Cehennemin dibine gelcenmi!"
"Ayy aşkım hadi gidelim açlıktan ölüyorumm"
"Ayy oşkom hodo godolom oçlokton oloyoromm"
"Gerçekten komiksin"
"Bence sen daha komiksin şaka falan mısın dün gece söylediklerine rağmen başkalarıyla takılıyorsun bu gerçekten komik bir şaka"
Suratına tokadı yapıştırıp gittim. Biç plizz ay em the seda.
************
"Ya emre bırak gelmiyorum hele şu götleğin(meriç)olduğu yere hayatta gelmem ben"
"Düzgün konuş benimle"
"Olduğun bir şeyi söylemek düzgün konuşmamaksa tamam hatamı kabul ediyorum ama yani kusura bakma veya bak öylesin"
"Susun artık! Seda arabaya çabuk"
"Off Eylül kavganın içine ettin be gülüm"

"Bu ne be böyle bunun tadı iğrenç"
"Sevgilim bizim masaya gelse sorun olurmu sizin için? "
"Gelsin bak gelsin dur ben ona gösteririm"
"İyi tamam o zaman biz başka bir yere gideriz"
"Meriç tamam gitmenize gerek yok o da gelsin seda hiç bir şey demicek dimi seda?"
Bana yalvarır gibi gözlerle bakan emreye dönüp Piç smayl atarak "Tabikidee hiç bir şey demeyeceğim"
Eylül bana dönüp 'eminmisin?' Bakışı attı ben de cevap olarak 'eminim' bakışımı attım. Yanımıza gelen çürük muzu görünce moralim bozulsada sırıttım. Ben de Seda isem o kızın ağzına yaparım. Yaparım derken yanlış anlamayın yanii.
"Aaa senin sevgilin bu günkü çürük muzmuydu? Ay hoşgeldin çürük muzcum. Dediklerime bozulmuyorsun dimi?"
"Yok hayır ben senin dediklerine bozulmam hele senin gibi birine hiç bozulmam"
"Ama sende haklısın canım ya bozulduğun kadar bozulmuşsun zaten"
Laflarımı sokarken meriçin bana kötü kötü baktığını fark ettim. "Meriç lütfen bakma öyle şurda doğruları söylüyorum"
"EDA YETER! "
"Sen bana bağıramazsın kendini ne sanıyorsun? Bu gün bulduğun sevgilini daha yeni tanıdığın ama geceleri İhtiyaç duyduğun birine karşı savunamazsın!"
"Eda tamam özür dilerim"
"Özür dilerim mi?"
Histerik bir kahkaha attım.
"Gerçekten komiksin. Hemde zavallı acınası bir komik senden nefret ediyorum!"
"Ama Ed-"
"Bana eda falan deme mümkünse bir daha konuşma bile ben senin gibilerle takılamam"
Arkamı dönüp gittim. Ne yani ben peşimden gelir sanmıştım. Ben buna boşuna öküz demiyorum. Alın işte bildiğin kalas kütük böyle çam meşe falan. Yüzümde ıslaklık fark ettim. Ne yani ağlıyormuydum? Ben bu kadar kolay biri olamazdım. Ben edaydım ve eğer bu kıza meydanı bırakırsam ilerde daha kötü şeyler yapacağımı biliyordum. Sanırım bara geri dönüp dayanıklı güçlü biri olduğumu göstermeliydim. Fazla uzaklaşmadan hemen bara döndüm. Bizimkiler bana tip tip bakarken meriç ve onun çürük muzu şok olmuştu. Asıl çürük muz ben onu dövünce şaşırsın. 'Sen dayak yemede ama sen Sedasın o kızın ebesini sikersin! Koçum benim be saldır Seda'
İç sesime teşekkür ederken bi yandan da bizimkilere dönüp "Eee ne içiyoruz gençler" dedim ve yerime geçtim.
************
"Seda yeter içme bu kadar"
"Meriç karışmasağna yağğ sen şuğ çüğrük muğza bağk"
"Yeter yürü seda gidiyoruz canım sen de burdan taksiye atlar gidersin herhalde"
"Ne yani meriç beni burda böylece bırakıcak mısın? "
"Evet mümkünse kal kız senin yüzünden ne hâle geldi"
"Ben naptım yağ asıl suç sende ben mi dedim sana git kıza ihtiyacın olduğunu söyle işte bu tip kızlar böyledir gülümsersin aşıksın sanarlar. Yani kısacası bunlara aşk orospusu derler"
"Demet ya git ya da bekle benden dayak yiceksin bu arada kendini anlatmana gerek yoktu ben senin ne orospusu olduğunu biliyorum zaten"
"Amaaa aşkım yapma böyle"
"Kızım bak git valla evire çevire dövücem seni şimdi en best kankam senin yüzünden ne hâle geldi"
"Ben gidiyorum o zaman meriç ararsın dimi?"
"Kafana tokmağı yicen git lan. Meriç sen bunu nerden buldun allasen"
Meriçin kucağında yavaşça gözlerim kapanıyordu. Konuştuklarını artık duyabiliyordum ama yine bir şey anlamıyordum. Ah seda ah hiç güvenli ellerde değilsin kızım.

YAZ TATİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin