12

28 0 0
                                    

A⃜F⃜T⃜E⃜R⃜ M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜ A⃜N⃜D⃜ S⃜E⃜O⃜N⃜G⃜H⃜W⃜A⃜ M⃜A⃜D⃜E⃜ U⃜P⃜, M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜ A⃜L⃜W⃜A⃜Y⃜S⃜ H⃜A⃜D⃜ H⃜I⃜S⃜ C⃜L⃜A⃜W⃜S⃜ A⃜W⃜A⃜Y⃜ W⃜H⃜E⃜N⃜ P⃜L⃜A⃜Y⃜I⃜N⃜G⃜ W⃜I⃜T⃜H⃜ S⃜A⃜N⃜. B⃜E⃜C⃜A⃜U⃜S⃜E⃜ H⃜E⃜ N⃜O⃜W⃜ K⃜N⃜O⃜W⃜S⃜ T⃜H⃜A⃜T⃜ H⃜U⃜R⃜T⃜I⃜N⃜G⃜ S⃜A⃜N⃜ C⃜O⃜U⃜L⃜D⃜ M⃜A⃜K⃜E⃜ H⃜I⃜M⃜ E⃜N⃜D⃜ U⃜P⃜ K⃜I⃜L⃜L⃜E⃜D⃜ O⃜R⃜ H⃜U⃜R⃜T⃜ P⃜S⃜Y⃜C⃜H⃜I⃜A⃜L⃜L⃜Y⃜. B⃜U⃜T⃜ H⃜E⃜ D⃜I⃜D⃜N⃜'T⃜ W⃜A⃜N⃜T⃜ T⃜H⃜A⃜T⃜ S⃜O⃜ H⃜E⃜ K⃜E⃜P⃜T⃜ H⃜I⃜S⃜ C⃜L⃜A⃜W⃜S⃜ A⃜W⃜A⃜Y⃜.

R⃜I⃜G⃜H⃜T⃜ N⃜O⃜W⃜, S⃜E⃜O⃜N⃜G⃜H⃜W⃜A⃜ I⃜S⃜ I⃜N⃜ T⃜H⃜E⃜ K⃜I⃜T⃜C⃜H⃜E⃜N⃜ M⃜A⃜K⃜I⃜N⃜G⃜ D⃜I⃜N⃜N⃜E⃜R⃜ W⃜H⃜E⃜N⃜ H⃜E⃜ F⃜E⃜L⃜T⃜ A⃜R⃜M⃜S⃜ W⃜R⃜A⃜P⃜P⃜E⃜D⃜ A⃜R⃜O⃜U⃜N⃜D⃜ H⃜I⃜S⃜ W⃜A⃜I⃜S⃜T⃜. H⃜E⃜ K⃜N⃜E⃜W⃜ I⃜T⃜ W⃜A⃜S⃜ M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜ B⃜E⃜C⃜A⃜U⃜S⃜E⃜ M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜ I⃜S⃜ T⃜H⃜E⃜ O⃜N⃜L⃜Y⃜ O⃜N⃜E⃜ T⃜H⃜A⃜T⃜ S⃜N⃜I⃜F⃜F⃜S⃜ H⃜I⃜S⃜ N⃜E⃜C⃜K⃜ L⃜I⃜K⃜E⃜ A⃜N⃜ A⃜N⃜I⃜M⃜A⃜L⃜. B⃜U⃜T⃜ H⃜E⃜ D⃜I⃜D⃜N⃜'T⃜ M⃜I⃜N⃜D⃜ T⃜H⃜O⃜U⃜G⃜H⃜.

S⃜E⃜O⃜N⃜G⃜H⃜W⃜A⃜ P⃜L⃜A⃜C⃜E⃜D⃜ H⃜I⃜S⃜ H⃜A⃜N⃜D⃜ O⃜N⃜ M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜'S⃜ W⃜I⃜T⃜H⃜ A⃜ S⃜M⃜I⃜L⃜E⃜, H⃜A⃜P⃜P⃜Y⃜ T⃜H⃜A⃜T⃜ M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜ I⃜S⃜ S⃜T⃜A⃜R⃜T⃜I⃜N⃜G⃜ T⃜O⃜ B⃜E⃜ A⃜R⃜O⃜U⃜N⃜D⃜ H⃜I⃜M⃜ M⃜O⃜R⃜E⃜. H⃜E⃜ L⃜O⃜V⃜E⃜D⃜ H⃜O⃜W⃜ M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜ W⃜O⃜U⃜L⃜D⃜ S⃜N⃜I⃜F⃜F⃜ H⃜I⃜M⃜. I⃜T⃜ W⃜A⃜S⃜ A⃜S⃜ I⃜F⃜ M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜ W⃜A⃜S⃜ C⃜L⃜A⃜I⃜M⃜I⃜N⃜G⃜ H⃜I⃜M⃜ A⃜S⃜ H⃜I⃜S⃜ O⃜W⃜N⃜E⃜R⃜. A⃜S⃜ H⃜E⃜ W⃜A⃜S⃜ C⃜O⃜O⃜K⃜I⃜N⃜G⃜, H⃜E⃜ S⃜U⃜D⃜D⃜E⃜N⃜L⃜Y⃜ F⃜E⃜L⃜T⃜ P⃜A⃜I⃜N⃜ I⃜N⃜ H⃜I⃜S⃜ L⃜O⃜W⃜E⃜R⃜ B⃜A⃜C⃜K⃜.

N⃜O⃜T⃜I⃜C⃜I⃜N⃜G⃜ H⃜I⃜S⃜ A⃜C⃜T⃜I⃜O⃜N⃜S⃜, M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜ Q⃜U⃜I⃜C⃜K⃜L⃜Y⃜ K⃜N⃜E⃜E⃜L⃜S⃜ D⃜O⃜W⃜N⃜ A⃜N⃜D⃜ T⃜O⃜U⃜C⃜H⃜E⃜S⃜ H⃜I⃜S⃜ S⃜H⃜O⃜U⃜L⃜D⃜E⃜R⃜ I⃜N⃜ P⃜A⃜N⃜I⃜C⃜, F⃜E⃜A⃜R⃜ A⃜N⃜D⃜ W⃜O⃜R⃜R⃜Y⃜. "W⃜H⃜A⃜T⃜'S⃜ W⃜R⃜O⃜N⃜G⃜ A⃜L⃜P⃜H⃜A⃜? A⃜R⃜E⃜ Y⃜O⃜U⃜ O⃜K⃜A⃜Y⃜?" H⃜E⃜ A⃜S⃜K⃜E⃜D⃜. S⃜E⃜O⃜N⃜G⃜H⃜W⃜A⃜ L⃜O⃜O⃜K⃜E⃜D⃜ A⃜T⃜ H⃜I⃜M⃜ W⃜I⃜T⃜H⃜ P⃜A⃜I⃜N⃜ F⃜I⃜L⃜L⃜E⃜D⃜ E⃜Y⃜E⃜S⃜. "I⃜ D⃜O⃜N⃜'T⃜ K⃜N⃜O⃜W⃜ B⃜A⃜B⃜Y⃜. I⃜ T⃜H⃜I⃜N⃜K⃜ I⃜T⃜'S⃜ T⃜H⃜E⃜ B⃜A⃜B⃜Y⃜." H⃜E⃜ S⃜A⃜I⃜D⃜. M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜ R⃜A⃜N⃜ T⃜O⃜ T⃜H⃜E⃜ B⃜A⃜T⃜H⃜R⃜O⃜O⃜M⃜ A⃜N⃜D⃜ G⃜R⃜A⃜B⃜B⃜E⃜D⃜ A⃜ B⃜O⃜T⃜T⃜L⃜E⃜ O⃜F⃜ P⃜A⃜I⃜N⃜ P⃜I⃜L⃜L⃜S⃜.

H⃜E⃜ W⃜E⃜N⃜T⃜ B⃜A⃜C⃜K⃜ T⃜O⃜ S⃜E⃜O⃜N⃜G⃜H⃜W⃜A⃜, P⃜O⃜U⃜R⃜I⃜N⃜G⃜ S⃜O⃜M⃜E⃜ W⃜A⃜T⃜E⃜R⃜ I⃜N⃜ A⃜ G⃜L⃜A⃜S⃜S⃜ A⃜N⃜D⃜ G⃜A⃜V⃜E⃜ H⃜I⃜M⃜ T⃜H⃜E⃜ W⃜A⃜T⃜E⃜R⃜ A⃜N⃜D⃜ P⃜I⃜L⃜L⃜S⃜. "H⃜E⃜R⃜E⃜, T⃜A⃜K⃜E⃜ T⃜H⃜I⃜S⃜. I⃜T⃜ M⃜I⃜G⃜H⃜T⃜ H⃜E⃜L⃜P⃜ W⃜I⃜T⃜H⃜ T⃜H⃜E⃜ P⃜A⃜I⃜N⃜." M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜ S⃜A⃜I⃜D⃜,B⃜L⃜U⃜S⃜H⃜I⃜N⃜G⃜ A⃜T⃜ T⃜H⃜E⃜ S⃜I⃜G⃜H⃜T⃜ O⃜F⃜ S⃜E⃜O⃜N⃜G⃜H⃜W⃜A⃜'S⃜ M⃜I⃜L⃜K⃜Y⃜ T⃜H⃜I⃜C⃜K⃜ T⃜H⃜I⃜G⃜H⃜S⃜. S⃜E⃜O⃜N⃜G⃜H⃜W⃜A⃜ T⃜H⃜A⃜N⃜K⃜E⃜D⃜ H⃜I⃜M⃜ A⃜N⃜D⃜ G⃜R⃜A⃜B⃜B⃜E⃜D⃜ T⃜H⃜E⃜ G⃜L⃜A⃜S⃜S⃜ O⃜F⃜ W⃜A⃜T⃜E⃜R⃜ A⃜N⃜D⃜ P⃜I⃜L⃜L⃜S⃜. H⃜E⃜ T⃜O⃜O⃜K⃜ T⃜W⃜O⃜ P⃜A⃜I⃜N⃜ P⃜I⃜L⃜L⃜S⃜ A⃜N⃜D⃜ C⃜H⃜U⃜G⃜G⃜E⃜D⃜ T⃜H⃜E⃜M⃜ D⃜O⃜W⃜N⃜ W⃜I⃜T⃜H⃜ W⃜A⃜T⃜E⃜R⃜.

A⃜F⃜T⃜E⃜R⃜ T⃜H⃜A⃜T⃜, H⃜E⃜ S⃜I⃜G⃜H⃜E⃜D⃜ I⃜N⃜ R⃜E⃜L⃜I⃜E⃜F⃜, F⃜E⃜E⃜L⃜I⃜N⃜G⃜ T⃜H⃜E⃜ P⃜A⃜I⃜N⃜ G⃜O⃜ A⃜W⃜A⃜Y⃜. A⃜N⃜D⃜ Y⃜E⃜S⃜, S⃜E⃜O⃜N⃜G⃜H⃜W⃜A⃜ I⃜S⃜ P⃜R⃜E⃜G⃜N⃜A⃜N⃜T⃜. H⃜E⃜ A⃜N⃜D⃜ M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜ H⃜A⃜D⃜ S⃜E⃜X⃜ T⃜W⃜O⃜ D⃜A⃜Y⃜S⃜ A⃜G⃜O⃜. S⃜E⃜O⃜N⃜G⃜H⃜W⃜A⃜ L⃜O⃜O⃜K⃜E⃜D⃜ A⃜T⃜ H⃜I⃜M⃜ W⃜I⃜T⃜H⃜ S⃜O⃜F⃜T⃜ E⃜Y⃜E⃜S⃜, A⃜ S⃜M⃜I⃜L⃜E⃜ O⃜N⃜ H⃜I⃜S⃜ L⃜I⃜P⃜S⃜. "T⃜H⃜A⃜N⃜K⃜ Y⃜O⃜U⃜ B⃜A⃜B⃜Y⃜." H⃜E⃜ S⃜A⃜I⃜D⃜. M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜ N⃜O⃜D⃜D⃜E⃜D⃜ A⃜N⃜D⃜ H⃜E⃜L⃜P⃜E⃜D⃜ H⃜I⃜M⃜ G⃜E⃜T⃜ U⃜P⃜. S⃜E⃜O⃜N⃜G⃜H⃜W⃜A⃜ W⃜E⃜N⃜T⃜ B⃜A⃜C⃜K⃜ T⃜O⃜ C⃜O⃜O⃜K⃜I⃜N⃜G⃜.

A⃜F⃜T⃜E⃜R⃜ H⃜E⃜ W⃜A⃜S⃜ D⃜O⃜N⃜E⃜, P⃜U⃜T⃜ T⃜H⃜E⃜ P⃜A⃜S⃜T⃜A⃜ O⃜N⃜ H⃜I⃜S⃜, M⃜I⃜N⃜G⃜I⃜ A⃜N⃜D⃜ S⃜A⃜N⃜'S⃜ P⃜L⃜A⃜T⃜E⃜ A⃜N⃜D⃜ P⃜L⃜A⃜C⃜E⃜D⃜ T⃜H⃜E⃜M⃜ O⃜N⃜ T⃜H⃜E⃜ T⃜A⃜B⃜L⃜E⃜. H⃜E⃜ W⃜E⃜N⃜T⃜ T⃜O⃜ S⃜A⃜N⃜'S⃜ R⃜O⃜O⃜M⃜ A⃜N⃜D⃜ K⃜N⃜O⃜C⃜K⃜E⃜D⃜. "S⃜A⃜N⃜N⃜I⃜E⃜, D⃜I⃜N⃜N⃜E⃜R⃜ I⃜S⃜ R⃜E⃜A⃜D⃜Y⃜. C⃜O⃜M⃜E⃜ E⃜A⃜T⃜ B⃜A⃜B⃜Y⃜." H⃜E⃜ S⃜A⃜I⃜D⃜. N⃜O⃜T⃜ E⃜V⃜E⃜N⃜ 2 M⃜I⃜N⃜U⃜T⃜E⃜S⃜ L⃜A⃜T⃜E⃜R⃜ H⃜E⃜ H⃜E⃜A⃜R⃜D⃜ T⃜H⃜E⃜ D⃜O⃜O⃜R⃜ O⃜P⃜E⃜N⃜. H⃜E⃜ S⃜M⃜I⃜L⃜E⃜D⃜ I⃜N⃜ A⃜W⃜E⃜ A⃜S⃜ S⃜A⃜N⃜ H⃜A⃜D⃜ O⃜N⃜ A⃜ S⃜H⃜I⃜B⃜E⃜R⃜ O⃜N⃜E⃜S⃜I⃜E⃜ A⃜N⃜D⃜ S⃜H⃜I⃜B⃜E⃜R⃜ H⃜O⃜U⃜S⃜E⃜ S⃜H⃜O⃜E⃜S⃜.

sanhwa alphas babyWhere stories live. Discover now