pt2

2 0 0
                                    

Kinyitodik a lift ajto majd beszall. Be teszi a kartyat a nyilasba es mar megy is le, amikor kiszall oda megy az ajto ele amire azt gondolja hogy ott lehet bent, ra nyit majd vesz egy nagyobb levegot amikor Larry szobajanal meg all, valahogy.. jo eloerzete van..

Sal szemszog:.

Valahogy batortalannak erzem magam.. ilyen meg nem volt.. a kezemet az ajtora teszem osszeszoritva majd bekopogok es egy melyebb tini hang szol ki az ajto mogul.

-Ki vagy???- leall a zene meg es csond lesz majd valaszolok.

-Sal vagyok! Anyud kuldott hogy ismerjelek meg!- valaszoltam.

-Jaah oh, gyere be!-majd mintha leult volna egy puffanast hallotam.

Benyitottam majd elem tarult Larry, hosszu sotet barna haja, barna felsovel es egy kek farmerrel amin egy lanc logott.. nem vagyok buzi de O tenyleg jol nezett ki meg egy fejjel is magasabb volt nalam, bele neztem a szemebe karikasak voltak de furcsa mod neki.. jol allt.. majd en is leultem Larryvel szembe a foldre. Ramnez a barna szemeivel es en is az ovebe.. mintha.. latta volna az én szemem.. pedig maszk alatt nem latszik picit sem..

-Szia akkor Sal, ugye? Kiraly a maszkod!- mosolyodik el mikozben megszólal.

-oh hat ez protezis igazabol, de nem zavar!-kuncogok egy kissebbet.

-jaaj, akkor bocsi bro! - el is komolyodott kisse.

-nincsen baj! Az nevem Sal de a barataim csak Sally Facenek szolitanak!- mondom a megszokottakat.

-Ohh vicces, de tetszik is, es egyébként a hajadaat miiert hordod iiggy??- kerdezdezi izgatottan.

-csak mert tetszik.. tudom a lanyoknak van ilyen haja de nemtol fuggetlenul szerintem hordhat mindenki amit akar..-mondtam majd vissza neztem a szemeibe.

-igazad van! - mosolyog

-nagyon tetszik a polod!- neztem a polora.

-oh, ez? Sally Face!-majd elkezdunk egyszerre nevetni.

-persze, persze! De moost komolyan. Mi az az Sf?-mosolyogva mondom.

-Sanity Fall's, az egy Rock Banda hallotad mar a zeneiket?- kérdezi

-nem meg eggyet sem hallotam. - gondolkozik el hatha.

-akkor meg kell hallgatnod. Most!- felkel a puffbol majd oda setal a CD lejátszóhoz es beteszi egy CD-juket aztan oda nyujta felem a kezet mielott elinditana. Meglepodve de megfogtam a kezet es felsegittet, olyan fura bizsergeto erzes fogott el de olyan boldog voltam, majd betette a zenet es razni kezdte a fejet aranyos volt, ezért megprobaltam utana csinalni es razni a fejem a zene ritmusara, furi zene de tetszett.

Larry szemszog:.

Amikor meglattam eloszor akkor aranyos volt mintha egyből megszerettem volna.. ket kis copfban volt a haja a nadragja voroses volt a terdenel kiszakadt es egy fekete pulcsi, erdekelt milyen lehet az arca a maszk alatt, biztos akkor is tetszene. De nem iszok elore a medve borere nem lehet elso latasra szerelem, meg hat.. o biztos nem meleg.. de olyan aranyosan benazva razta a zenere a fejet.. kar erte.. ezert nehez a melegeknek..

Raztak, es amikor befejezodott a zene le ultek eggyut, majd csond uralkodott rajuk, de nem az a kinos csond, az a kellemes, csak neztek egymast egy szo nelkul, es mintha mindent megbeszeltek volna ennyivel de nem ertettek mit ...

Sal szemszog:.

Ahogy nezett a szemeibol csak annyit tudtam levenni hogy bantja valami.. valami ami szerintem velem kapcsolatos.. fajt hogy nem tudom mi a baj. Csak neztem megnyugtato volt de tudtam hogy valami zavarja ezert ugy gondoltam hogy inkabb megyek..
-Uhm Larry, en megyek szerintem szoval majd talalkozunk..- elveszem a tekintetem az overol
-Holnap?- vagta ra egybol.

Miattad mentem Tonkre! (Sally x Larry^^) Befejezetlen×Donde viven las historias. Descúbrelo ahora