"seni o kadar uyardım bak Alper hiçbir şeye sinirlenme sinirlerine hakim ol ama yok beyfendi yine kendi bildiği gibi yaptı kırmızı kartı aldı rahatladı" maç bitmiş İsmail hemen onun yanına gelip azarlamaya başlamıştı.
Milli antremana başladıklarından beri İsmail sevgilisini defalarca sinirlenip yanlış birşey yapmaması için uyarmıştı. Ama maçta olanlar o kadar sinir bozucuydu ki birde maçtan bir gün önce İsmail ile kavga edip birbirlerinden uzaklaşması Barış'ı çileden çıkartmıştı.
İsmail sinirle odada dönerken Barış öylece onu izliyordu "hayır insan bir düşünür demi bu çocuk beni uyarıyor bende uyarısını dikkate alayım" barış sıkılmıştı.
"Sence bütün suç benim mi İsmail maçtan bir gün önce bomboş bir olay yüzünden kavga çıkardın farkında mısın? Zaten gergin bir insan olduğumu bilip birde böyle birşey yaptın ben mi suçluyum gerçekten " İsmail karşısında ki çocuğu kasları çatık bir şekilde dinliyordu
"Ha yani bütün suç benim aynen doğru bütün suç benim sevgilimi kıskandigim için bütün suç benim demi Alper " Alper ellerini sinirle saçlarını daldırıp çekmişti. "Ortada kıskanılicak bir durum bile yoktu. Gördüğün salak saçma shipler yüzünden aramız bozuluyor farkında değil misin" İsmail alayla gülmüştü.
"Ortada kıskanılicak bir durum yok öylemi semih'le olan yakınlığın yüzünden herkes seni onla shipliyor yetmiyor üstüne birde acun'un eski karısı ile yattığını dair videolar çıkıyor ortaya yok bilmem ilkinle çok yakışıyor mussun elif sizin için yapılan videoları beğeniyor felan kıskanmakta haklı değil miyim Alper"
Haklıydı ama Barışa göre değildi kendisi mi istiyordu sanki böyle şeylerin ortaya çıkmasını hayır "semihe yakın olmaz zorundaydım İsmail hatta hepimiz zorundaydık o çocuk bizim ülkemizi temsil ediyor o da bir Türk ve buraya yeni yeni alışıyor bende yardımcı olmaya çalışıyorum " anlamıyordu gerçekten anlamıyordu.
"Anlamıyorsun barış gerçekten anlamıyorsun. Anlaşılmak istiyorum ama sen beni inatla anlamamak için herşeyi deniyorsun. Böyle olmicak barış en iyisi ikimiz de birbirimizden bir süre uzak duralım belki öyle daha sağlıklı olucak " Barış sinirle ayağa kalkıp İsmail'in üstüne yürüdü sarışın korkuyla gerilemişti " saçmalama İsmail bak sinirlerim zaten tepemde hadi yatalım"
Kapıya doğru ilerleyip konuştu "sana iyi geceler ben gidiyorum " barış kolundan tutup durdurdu "hiçbir yere gitmiyorsun İsmail hem nereye gideceksin bu saatte" İsmail omuz silkti "biri ile yer değiştiririm " Barış sinirle güldü " İsmail yavrum bak herkes çift kişilik yataklarda kalıyor malesef siktigimin oteli yüzünden farkında mısın "
İsmail sertçe kolunu çekip konuştu"umrumda değil Alper " deyip odadan çıktı ve odada sinirden deliren bir adet barış bıraktı
Gram beğenmedim ama neyse sonra bir halt yapamazsam kaldırırim dnakkcf