Zil çalmıştı.Kafamı kaldırdığımda kendimi bir an tren gibi hissettim.Öğretmen bile durmuş bana bakıyordu.Bir kişi hariç.Yanımda ki çocuk.Kafasını gömmüş sıraya uyuyor.Ama benim geçmem için onun kalkması gerekiyor.Bir uçma vakası daha kaldıramam.Bana mal gibi bakan sınıfa dòndüm.
"açıkta bi yer varsa söyleyin kapatıyim.Yoksa dönün önünùze." her sınıfın vazgeçilmezi olan boyalı sürtük ağzını yaya yaya
" sananeğ gözümüzüğn kirasınığ sen mi veriyorsuğn ?" gibi bebeliyimden kalma bir laf edince
"Òyle şeyler yaparım ki kirasını verecek gözün olmaz " dediğimde sınıftan kısa bir 'oo' nidası yükseldi öğretmende sınıftan çoktan çıkmıştı.Acıktım lan.Yanımdakini tam dürtecekken bir gölge tepemde belirdi.
"Ona bulaşmasan iyi olur." dedi ve elini uzattı
" Ben Berk" durdum ve uzattığı eline baktım.Sonra kafamı kaldırdım ve gözlerine baktım
"Sonuç ? " bir an affalladı.Eminim daha önce hiç bir kız tarafından reddedilmemişti.Çünkü yakışıklıydı.Gerçi beni pek ilgilendirmiyor ama.
"ben tanışmak için şey etmiştim" dedi.
" Yanlış şeyetmişsin hadi bay bay " dedim ve el salladım.Afallamış bir ifadeyle geri gitti.Bende parmaklarımın ucuyla yanımdakini dürttüm.İnsanlarla temasa geçmeyi pek sevmem.Ama işte bazen bòyle zor durumlarda da kalabiliyorum.
"Heyy uyansanaaa.Hu hu kime diyoruummmm. Heyoooo" sınıfta olan herkes yine dönmüş bana bakıyolar.Bende baktım böyle uyanmayacak sınıfa döndüm
"suyu olan var mı ? " bi tane çocuk tam veriyorken yanında ki 'napıyorsun ?' der gibi bakınca çocuk 'boşver' der gibi omzunu silkti ve suyu bana attı tek hamle de yakaladım ve sağ elimi kalbimin üzerine koyup eğilerek
"eyvallah bacımsın" dedim. Çocuk şok.Suyun kapağını açtım ve suyu yanımdakinin kafasından aşağı döktüm.
"Ananın!" diye sinirli bir şekilde bağırdı ve ayağı fırladı.Zerre korkmuyorum.
"Kim döktü lan onu ?" diye kükredi.Kollarımı göğsünde birleştirdim ve
"Günaydın(!) " dedim sinirle bana döndü ve
"Sen mi döktün ?" dedi.Tabi yine kükreyerek.Yeter aq kulağıma etti.
"Ne lan durup durup bağırıyon.Kulağıma ettin.Ben dòktüm bi sıkıntımı var? Kış uykusuna yatacaksan git bir in bul.Gidip gelip kulağımın dibinde bağırıyo hayvan !" diye bağırdım bende. Herkes şok olmuş bana bakıyordu. Heralde herkes korkuyor bu hıyar ağasından.Nesinden korkuyolarsa?. Çocuk bir durdu bana baktı sonra uçuyorum sandım meğersem bu asalak beni sırtına almış.Herkes bize şaşkınca bakıyordu.Baktım gittiğimiz yol yol değil.Omzunda biraz aşşağı kaydım.Sonra tam şeyine bir tekme.Etrafta hiç kimse yoktu.O tekmenin etkisiyle iki büklüm olunca bende savrulduğum yerden kalktım ve karnına bir tekme daha geçirdim.suratına bir bir yumruk geçirdim.Ve geri çekildim.O sıra da birden bileğimde bir el hissettim ve aşağı çekilme.Tadam.Bu salak beni yere çekmiş.Ben amele sümüğü gibi yapışınca üstùme çıktı.
"İn lan üstümden!" diye bağırdım.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun? " diye tısladı dişlerinin arasından.Korkmadım.
"Beni isteğim olmadan sırtına alan gerizekalıyı dövüyorum" dedim başını hafif sağa sola salladı
"bunu kötü ödüyceksin küçük katil" hah ! pabucumun kenarı
" çık lan üstümden !" diye bağırdım yine.Nefret ederim sevmediğim veya tanımadığım insanların bana dokunmasından.Bu sefer ellerini saçlarıma doladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ wattys2015
RandomBenim için her şey boş ve anlamsız. Bir karanlığın içinde yaşıyorum.Duygusuz.Gülmek yok, ağlamak yok.Renksiz,siyah var beyaz yok.Karanlık var,aydınlık yok.Yalnız ve tek başıma,arkadaş yok.