çarpışma

13 1 0
                                    

"Derin kizum hadi kalk da okula geç kaliyisun."
"Anne biliyirum.üniversiteye gidiyirrrum." Dediğimde aniden odaya girdi ve bana"sen daha çocuksun yoksa kalkar ve işini hallederdun."diye bağırdı. Tabi anca bana bağır özlem hanfendu.

Neden hayat bana zor? Anam okul diye tutturur,babamda namus. Ula sanki benda 1. Sınıf çocuğuyum yav.
"Tamam ben çıkiyirum."deduğumda elunde yemek kabıyla birlukte bana doğru yürüyordu.
"Anam nediyisun?"dedim."kahvaltı yapmadun benda sağa yemek hazırladum.okulda yersun."dediğinde dünyam yıkılmıştı.
"Asla" dedeuğumda kafamda koca bir terlik bulmam bir oldu."yahu allah lailahe illalah bağa sabur ver allah. Ne kafama terliuk atiyisun?"
"Kizum sen kaşundun.ben sağa dedum o yemek okula gidicek." YAAAA anlamiyrum.anam bana böyle tuttururda tutturur.
"Tamam beee. Pes ettim senle kavga etmekda bana zor geliyi yok yani..."
"Heeee ananla konuşma git elalemun uşaklarıyla konuş ne zekisin sen kizum."
"Evet çok zekiyim. Yoksa istanbul üniversitesini tutturmazdım. Okadar zekiyim yani..."
"Ya bir gitda okula yoksa kendimi keseceğum.hadi gitda geç kalma.
"Tamam beee..."

2 SAAT SONRA"

"Evet Neşe çok güzeldu buralar. Hadi oukla gidelum"

"Tamam canım hemen gideriz. Amaa efe okula gelmeyecekmiş."

"Neden yaaa. Kuzuma bir şey olmadi inşallah."

"Yok. Sadece nezle olmuş."

"Neee? Kuzum nezle mi olmiş? Hastenede mi?"

"Ne hastanesi? Sadece nezle olmuş."

"Nezle nedu? Biz oyle hastaluk duymaduk.
"
"Grip işte kızım anlasana."

"Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa... desena oyle olmiş diye. Bende ölümcul bişeye yakalaandı sandum. Oh be kuzum iyiymiş..."

TAM KÖŞEYİ DONERKENA...

"YAA.. sen nediysun bak şini düştü yemeklerum yere. Anam seni doğraycak. Öküz kuvvetli dana."

"Ne diyorsun sen ya. Saten bana çarptığın yetmiyor bide gelmiş bana laf ediyor. Abi bu nasıl hayat?
"
Ne deyun la bağa? Oğlum adam ol valla ben sağa gösterirum sonra kim olduğumu."

"Kimsin çok merak ettim valla hadi söyle."

"Başbay HOLDİNGin kızıyım. Bu yetermu bu sağa?"

"O zaman sen daha öğrenememişsin benim sizle ortak

olduğumu. Valla şimdi salak oduğunu öğrenmek bana yetti."

"Neee... sen bağa sala.." neşe'ni bana bağırmasıyla kenduma geldum ve " ne deyisun senda yarum saattir başumun etunu yedun?

"Kızım bir dur susmadın hadi gidelim."

" gitmeyirum bu öküz olcak şahus benden özür dileyene kadar. NOKTAAAA....."

"Dilemiyorum özür çünkü sen suçlusun."

"Hayuur efendum. Hem mamamı yere düşüriyisun hemde geçmiiş özür bekleyisun. ŞİZO ÖKÜZZ..."

"Ne dedin sen bana? 1 bana öküz diyemezsin.2 şizo ne?"

"Şizo şizofreninin kısası. Şişko şizo öküz."

"Kes çeneni be. Şimdi özrünü dile defol. Bide senle uğraşmayayım."

"Ben varya alur seni doğrar,rendeler sonra köpeklere yem ederim."

"Hadi yapta görelim."

"Ya sabur. Ben gideyirum derse. Semle laf yarışına giremem." "Bence de Derin yeter artık 30 dk. Buradayız. Yeter artık saçma saçma konuşuyonuz."

"Sanane yaa ben onla kavga edeyirum. Neyse gidelim."

"Bence de gidin" diye arkadan gelen sese dönüp oğa dil çıkardum.sonuçta daha çocuktum 18 geçsem bile. Sınıfa gelip Neşe ile ya n yana otuduktan sonra yanımız oturanlara bakmam la şok oldum. Yaa bu olamaz şaka değilmu? Hadi kameralar çikun. Ahhhh.. iç ses seni boğarım seni ama aciyrum işta oda vardu arada. "senun burada ne işun var?"

"Senin ne varsa bendede aynısı..." inanamıyorum yaa. Ağlayacam. Böyle işin gözü oyulsun yerundannnnnn.

"Hocacığum bakarmisunuz."

" ne oldu kızım ne bağırıyorsun?''

" hocam bu ayıyı yanumdan kaldırımisunuz?"

" kızım bak ne güzel yanına erkek arkadaşın oturmuş ne istiyorsun?"

" erkek arkadaşmı?"

Bölümün sonu maalesef gelmiştir. Bana bazı yardım gerektiğinde sizi yanında istiyorum. Şimdiki yardım sadece okuyup beğenmek yorum yazmak yani. Bekliyorum burada sizleri hadi kocaman yardıma!

kiralık kalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin