" hocam siz nedeyisunuz? Ben o şizoyla sevgili değil arkadaş dahi olmam ya.."
Deduğum anda hoca ve şizo artist artiist bakmaya başladılar.
"Kızım ne var yani yakışıklı ve zengin bir adam yani.."
"Hocam bende zenginim. Ne var bende şimdi ve ben neden erkeklerle ilgileneyum yaa?"
"Kızım senin kafan yerindemi yoksa numaramı yapıyorsun?""Hocam benim kafam yerindede asıl sizinkki yerinde mi? DERSİN ORTASINDAYIZ VE SİZ NEDEN BAHSEDEYONUZ.."
"Arada bnim adım demirdi erkek değil deyine Demir bey(!) Sinirlerim tepeye çıktı. Allahım bunlar sürüylemi yaratıldı bana karşı?neyse dersi
kaçırmayayı yooksa tüm 1 yıl tekra bunları dinlemek için uğraşır dururum.
"Anne evdemisun ben geldum." İNANAMIYORM...YERDE KAN LEKESİ VAR...
"ANNE.. nerdesin aneğğğğ.... annem ölemez ya ban bunu söylemeyin.ahh bu olayla r ne ya sabahtan beri yeter . Biri gelir çarpa..." diyemeden annem odaya gülerek giirdiğimde ben hala ağlıyorum.
"Annem! Nerdesin bu kan ne ?"
"Kızım şaka yaptum hem sen sabah kimle çarpıştın bakatım?"
"Hiççç." Dedum gözlerimi kaydırark.
"Kızım senin hallerinde anlıyirum ben bişiy olduğuni. Hadi söyleda bakiyum belki çözüm bulurumda sana."
"Ya şey..","ne kizum bak telaşlanıyurım."
"Anne ben Karahanlıların oğluyla çarpıştım.sonrada kavga ettuk daha sorra okulda hoca sevgilu sandu bizi."
"Nee. Ve sen bağa hiç bir şey demiyisun."
" ne anne zaten oldu bittu. Ne önemi varsur artuk? Takma kafana."
"Tmam sen çık odana kizum ben derse gdiyorum."
"Ne dersu anacum?"
"Düzgün türkçeda düzgün konuşmalıyım artık senide belki kaydettiririm holdigde düzgün konuşma içun."
"Bi o eksuk neyse düşünürüm da sonra."
Annem evden çıktıktan sonra bu uzun günü düşüerak kendimu uykuya attum.
Özlem hanımdan:
Eyvahlar olsun. Babasının o çocuğu hatılamaması gerekiyor yoksa kızımın geleceği uçacak.ben izin vermeyecektim. Ama ben nerden bileyim ilerde serseri oalcağını. Keşke kızımı onla beşik kertmesi etmeseydim. Ah özlem sen nasıl aklını kaybettin. Kızın oldu mutluluğuyla kızını istemediği adamla evlendirceksin. Özür dilrin kızım seni seviyorum fajkat bunu sana yapmak zorunda kaldım.fakat babanda beni zorladı. Bende akıl nerde olcak ben seni mutlu edeyim dedim şimdi seni büyük bir işe attım.. özür dilerim
Evettttt... ben geldim yine bu bölüm öncekinden de kötü oldu. Nedense artık yazamıyorum neden bilmiyorum.
Bana ilham verin please! Bana sonra ihtiyacınız olabilir. Birde bana kapak yapabilirmisiniz. Daha nasıl yapcağımı bilmmiyorum. Hepinize birdahaki bölümde görüşmek dileklerimle...