2.fejezet

209 27 6
                                    

Alex teljesen kikészült, amiért elvállaltam a műsort

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Alex teljesen kikészült, amiért elvállaltam a műsort. De akkor borult ki végérvényesen, mikor elmondtam, nem ő lesz a párom, az út során. Azt hittem idegrohamot kap a végére, de ezzel nem tudok mit csinálni, a műsor szervezői nem engedték, bárhogy próbáltam rábeszélni őket. Még fizettem is volna, csak hagyja abba a fülembe való sipákolást.

Mikor megláttam a reptéren Max-ot, próbáltam nem fintorogni. Kizárt, hogy ebben is jobb legyen nálam. Ha kell felzabálom a legundorítóbb disznószemet is, de itt bizony vért fog izzadni, ha meg akar verni.

Az a kaján vigyor, azon az ostoba képén, ahogy rám akarta küldeni azt a szőke libát... Azt hittem pofán verem, de én Charles Leclerc vagyok, aki mindenen csak mosolyog egy jót. De itt is kinek van szerencséje? Verstappen-nek. Egy ázsiai csajt kapott párnak, ezért előnyhöz jut velünk szemben. Szerencsés szarházi.

Körülöttem egyre több ember, hallja meg a nevét, míg végül csak két ember marad. Egy újabb szőke cicababa, és egy idősebb pasi. Bármelyiket is kapom, beszoptam.

A lány mosolyogva lép az üvegcséhez, és kihúz belőle egy cetlit.

-Charles Leclerc.

Felnéz rám, alaposan végigmér, majd lazán vállat von. Felhúzom a szemöldököm, és legszívesebben számon kérném a reakciója miatt. Hát azért mégis csak jobban kéne nekem örülni, mint Jim Parsons-nak, hát még azt se dönthetné el, hova ül.

Vigyort erőltetek a fejemre, és kacsintok neki egyet, mire csak elhúzza a száját, és a műsorvezető felé fordul.

-Remek most, hogy mindenki megtalálta a párját, megkérném a hírességeinket, hogy álljanak a társuk mellé! - csapja össze a kezét Jimmy Fallon.

Megfogom a bőröndjeimet, és a szőke ciklon mellé lépek, aki egyből kihúzza magát. Oldalra nézek Maxra, és majdnem elnevetem magam. Szerintem Yuki is magasabb a csajszinál, akit társul kapott.

-Nem csak abban állt be változás, hogy civil emberek is részt vesznek a műsorban, hanem ezúttal operatőrt se kaptok. Ezeket a GoPro-kat kell használjátok, és rögzítsétek az eseményeket - osztotta ki Jimmy a kamerákat, illetve egy mobilt, és térképet. - Amelyik páros ezt nem teszi meg, automatikus idő büntetésben részesül, és nehezített feladatok várnak rá. Ezek a kis készülékek műholdon keresztül juttatják el az anyagot nekünk, így hamar észrevesszük, ha valaki nem használja. Érthető mindenkinek?

Mindenki egyöntetű igent felel, így folytatja is.

-Az első állomásotok, Tachileik városa, azon belül is a Mianmar piac. Ott először keressétek meg a hátizsákotokat, pakoljatok át, csak utána kezdhettek neki a feladatnak. Kérem a párosok, nem híres tagját, hogy jöjjenek ide, és húzzanak egy borítékot. A benne lévő papíron, egy zöldség, vagy gyümölcs neve szerepel, shan nyelven. Ezt kell megtanulnotok, és megkeresni az árust, akinél kapható. Ott kapjatok meg a következő feladatot rejtő borítékot.

Ahogy Jimmy befejezi az instrukciókat, a szőke lány, habozás nélkül előrelép és a többi civilhez csatlakozik, hogy kihúzzon egy borítékot. Figyelem, ahogy lazán kinyitja, majd elolvassa a a benne lévő papírt. Látom, hogy egy pillanatra megakad a tekintete, de aztán rezzenéstelen arccal visszatér hozzám.

-Na, mit húztunk? - kérdezem, bár egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy tudom, hogyan fogjuk kiejteni. - Egyáltalán milyen az a shan nyelv?

-Fogalmam sincs - feleli röviden, majd felmutatja a papírt, amin egy szó szerepelt.

Makok.

-Hát, ez aztán sokat segít, valami képet kaphattunk volna - morgom az orrom alatt.

Max közben röhögve veregeti meg a párja vállát, aki úgy néz ki, mintha már indulásra készen állna.

-Lehet, hogy nem is lesz olyan nehéz - mondja a lány a mellettem álló szőke ciklon, majd a papírt felém tartja. - Shanul kell mondanod, de ha nem megy, mutogathatsz is - teszi hozzá szarkasztikusan.

Vajon mindig ilyen szúrós-e a humora, vagy csak én hozom ki belőle?

-Persze, elmutogatom, amiről fogalmam sincs.

-Most, hogy mindenki megkapta a feladatát, én útnak is indítalak titeket. Ne feledjétek, a videó rögzítése a ti feladatotok, ha pedig üzenetet kaptok a telefonra, azt azonnal olvassatok el. Sok sikert, hamarosan újra találkozunk!

Amint az utolsó mondat elhagyja a száját, szinte puskacsőből lőnek ki minket. Gondoltam lovagias leszek, és hozom a csajszi csomagját, de mire észbekapok, már megindultstoppolni.

-Hé Szöszi, várj meg!

Gyorsan benyomom a kamerát, és utána eredek. Egyetlen hátizsák lógott a vállán, míg én, két bőrönddel szenvedek.

Azt hiszem, nem én vagyok az ész, a csapatban.

-A nevem Dalia, és nincs időnk arra, hogy őméltósága meginduljon - fordul felém.

-Élmény lesz, ez a két hónap, Szöszi.

Felfújja az arcát, mintha egy hörcsög lenne, és újra lóbálni kezdi a karját, hogy leintsen egy autót.

-Egy kis bőrfelület talán segítene - motyogom.

-Akkor dobd le, te a textilt - néz rám szúrósan.

-Szeretnéd mi? - kacsintok rá.

-Tényleg élmény lesz, ez a két hónap - morogja.

Körülnézve látom, hogy szinte mindenki egy helyen akar fuvart szerezni, ami nem a legbölcsebb.

-Nagyon egybe vagyunk, menjünk lentebb, ott minket látnak meg hamarabb - mondom az ötletem.

Meglepődve kapja felém a tekintetét, de ahogy körülnéz, rájön, hogy igazam van. Bólint egyet, és mögöttem futva elindulunk lefelé, remélve, hogy ott majd felvesznek minket.

 Bólint egyet, és mögöttem futva elindulunk lefelé, remélve, hogy ott majd felvesznek minket

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Ázsia meglepetésekkel -Charles Leclerc-Onde histórias criam vida. Descubra agora