and the garden was beautiful.

33 6 15
                                    

Marketten dönüyordu Beomgyu. Annesi apar topar göndermişti onu. Bir anda bu aceleyle gelen kimdi merak ediyordu. Kapıyı çaldı. Annesi açmıştı kapıyı. İçeriden konuşma sesleri geliyordu.

"Anne kim bu kadar ani gelenler?"

"Babanın eski işinden arkadaşları oğlum, bir de senin yaşıtın oğulları var. İçeride oturuyor."

Yanına gidip konuşması için söylemişti. Oradakinin yalnız hissetmemesi için. Beomgyu'nun kaşları çatıldı. Poşeti annesine verirken yavaşça içeri adımladı. Ancak gördüğü bedenle olduğu yerde kalakalmıştı.

'Bu uyuz burada ne yapıyor lan?' Diye düşündü. Herkes ona dönmüştü. Yeonjun da şaşırmıştı onu gördüğü için. Babası ayağa kalktı ve Beomgyu'ya sarıldı. Onu kendiyle birlikte koltuğa oturtturdu.

"Bu da bahsettiğim oğlum, Beomgyu."

Beomgyu zoraki bir şekilde gülümseyerek onlarla tanıştı. Yeonjun ile tanışmasına gerek yoktu zaten. Beomgyu bir anda izin isteyip ayağa kalktı. "Biz Yeonjun ile biraz kaynaşalım." Dedi ve sonra Yeonjun'un da elinden çekip kaldırdı. Onu bahçeye doğru açılan arka kapıya doğru götürdü.

Akşam olmuştu ve yıldızlar gözüküyordu. Hava güzeldi. Yumuşaktı, çok sıcak değildi. "Her yerde karşıma çıkmak zorunda mısın?" Bıkkın bir sesle sordu Beomgyu.

Omuz silkti Yeonjun. "Anlamıyorum neden her yerde karşı karşıya geldiğimizi." Sonra sırıttı ve Beomgyu'ya baktı. Beomgyu da Yeonjun'dan biraz uzağa oturmuştu. "Bu bir kader olabilir mi?"

Beomgyu yüzünü buruşturdu. "Olmasa iyi olur."

"Ama öyleymiş gibi duruyor."

Yeonjun biraz daha Beomgyu'ya yaklaştı. Beomgyu garip bir yüz ifadesiyle Yeonjun'a baktı. "Neden bana öyle bakıyorsun? Artık arkadaşız Beomgyu. Normal böyle şeyler." Dalga geçer bir ses tonuyla söylediği şeyler Beomgyu'nun daha çok sinirlerini bozmuştuX

"Arkadaşım olmadın ve olmayacaksın da."

"Daha fazlası mı olmamı istiyorsun?" Yeonjun bir anda yüzünü Beomgyu'ya yaklaştırmıştı. Beomgyu gerildiğini hissetmişti. Nefesini tuttu. Yeonjun'un gözlerinin dudaklarına kaydığını görebiliyordu kahverengi saçlı olan.

Yeonjun tam öpeceği sırada bahçenin kapısı açılınca Beomgyu hızla itmişti onu. Annesi kaşlarını kaldırmış bir şekilde bahçeye geldi elindeki tepsiyle.

"Birlikte kurabiye yersiniz diye getirmiştim ama.. yanlış zamanda geldim sanırım." Beomgyu utancından annesinin yüzüne bile bakamıyorken Yeonjun hızla ellerini salladı.

"Hayır, hayır. Bir şey yapmıyorduk zaten." Gergince gülümsemişti. Beomgyu'nun Annesi bir şeyler olduğunu fark etse bile gülüp geçmişti. Uzatmaya niyeti yoktu. Tepsiyi yanlarına bırakıp geri gitti. Beomgyu hala Yeonjun'a bakamıyordu.

Yeonjun sırıttı. Çenesinden tutup Beomgyu'nun kendisine bakmasını sağladı. "Korkma öpmeyeceğim seni." Sırıtarak söylediği şeylerle Beomgyu gözlerini devirip Yeonjun'un elini itti.

Ne kadar inkar etse de o an Yeonjun'un onu öpmesine ve karşılık vermeye hazırdı.

tablet reis yeni konum

beomgyu
yeonjunlar bizdeydi

Kai
yeonjun niye sizdeydi amk

Soobin
Yeonjunlar??? Baska kim
Ve harbi niye

beomgyu
ailesiyle gelmis

Kai
OHA İSTEMEYE Mİ
BU KADAR ERKEN OLMASINI BEKLEMİYODUM

Soobin
Yuh aq

beomgyu
YA HAYIR MAL MISIN KAI
babamin eski isinden arkadasiymis ailesi
geldiler oturmaya
ve sey oldu

Soobin
ne oldu
taksit taksit anlatmasana pezevenk

Kai
acun gibi
reklam giricek smdi
gerisini biz tahmin edicez

beomgyu
ya biz
neredeyse opusucek olabiliriz

Kai
ALLAHIM GOL

Soobin
Bunda neden shipperlik basladi

Kai
bence olcaklar

beomgyu
sacmalama
opusmedik zaten
annem geldi bahceye

Soobin
Oglum tuh lan
NASIL OLUR
nasil opusemezsih yeonjunla
agladin mi uzuntuden
bir dahakine opusursunuz merak etme

Kai
SOOBINWPSLĞWMSŞWMDŞSMD

beomgyu
ya soobin amina koyucam
opusmek istemiyodum oyle bi anlik
gelisti yani

Kai
o zaman hadi yarin plaja gidelim
hep beraber
aksamina da yine hep beraber gezeriz

soobin
Bence de
senle ben de opusur muyuz

Kai
hayir

beomgyu
Naz yapiyo naz
hepinizin gotunu sikim

call me maybe ,, yeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin