The girl next to you.

32 4 8
                                    

"Gelsene Beomgyu!"

Diğerleri denize giriyordu. Beomgyu ise tek başına oturuyordu. Yeonjun da Soobin ile birlikte denizde voleybol oynuyordu. Beomgyu gözleri ona kayınca bir küfür savurup gözlerini çevirdi hemen.

Israrla denize girmiyordu. Orada oturmak istemişti. Kafa dinlemek gibiydi bu onun için biraz. Sonra girecekti ama. Yeonjun bir süre sonra onun tek oturduğunu fark etmişti. Yavaşça ıslanmış pembe saçlarını karıştırırken denizden çıkmak için adımlamaya başladı. Her adımında karın kasları daha çok görüş açısına giriyordu.

Yutkundu Beomgyu. Yeonjun da kafasını kaldırıp kendisine bakmıştı. Gözünü kaçırmak istemişti ancak yapmadı. Tam Yeonjun onun yanına gelecekken bir kız koşarak boynuna atlamıştı Yeonjun'un. Beomgyu'nun kaşları çatıldı. Ne olduğunu anlayamamıştı.

Yeonjun yavaşça geri çekildi ve kızın yüzüne baktı. Bir süre sonra da gülüşerek konuşmaya başladılar. Yeonjun Beomgyu'nun varlığını çoktan unutmuştu bile. Bu nedensizce Beomgyu'nun sinirini bozmuştu. Acaba sevgilisi miydi? Ama eğer sevgilisi varsa neden dün kendisini öpmeye kalkışmıştı?

Beomgyu sinirle olduğu yerden kalktı ve üstünü silkeledi. Yeonjun'u hiç görmemiş gibi yaparak denize ilerledi. Hemen Soobin'lerin yanına gitti ve onlarla voleybol oynamaya başladı.

Arkadasına ona kafa karışıklığıyla bakan bir Yeonjun bırakmıştı tabii.

***

uyuz pembe
neredesin?

beomgyu
seni ilgilendiren yeri neresi

uyuz pembe
neredesin diye sordum beomgyu
insan gibi soruyoruz cevap ver

beomgyu
canım vermek istemedi
Çocuklara eve gittiğimi söylersin

uyuz pembe
başına bir şey gelmemesine dikkat et
bir şey olursa da bana haber ver

beomgyu
ilk haber vereceğim kişi sen olmazsın
ve sana ne ki benim ne yapıp ettiğimden?

uyuz pembe
bir anda gittiğin için merak ettim
soramaz mıyım

beomgyu
Soramazsın
Hatta bir daha bizim eve de gelme
hele ki bir daha beni asla öpmeye çalışma
sevgilin olduğunu bilseydim yakınlaşmana bile izin vermedim

uyuz pembe
ne
benim sevgilim yok ki amk
(iletildi 16.42)

gözlerini devirdi Beomgyu. Kızın bakışlarından belliydi sevgili oldukları. Hem zaten aralarında bir şey bile yoktu. Kendisine yalan söylemesine de gerek yoktu yani. Ama yine de eğer o kız sevgilisiyse Beomgyu'ya böyle yaklaşması yanlıştı.

Bu durum hala sinirlerini bozuyordu. Sanırım yanındaki kıza ihanet ettiğini düşündüğü içindi. Bir süre sonra sahile geri dönmeye karar verdi. Öylece yürüyordu yolda. Sahile girdiğinde Yeonjun dışında herkesin hala orada olduğunu gördü. Bazıları oturuyordu kumlarda. Ningning'in yanına gitti.

"Yeonjun nerede?" Diye sordu merakla. Ningning ona baktı. "Bilmiyorum ki. Biraz önce Lia ile birlikte çıktılar." Beomgyu'nun kaşları çatıldı. Sanırım Lia Yeonjun'un yanındaki kızdı. Gözlerini devirdi ve Ningning'in yanına oturdu.

"Yeonjun'u mu kıskandın yoksa?" Sunghoon yandan imalı bir şekilde konuşunca Beomgyu panikle ellerini salladı. "Tabii ki hayır. Nesini kıskanacağım ben onun? Tam tersi sinirlerimi bozuyor." İmayla gülüp kafalarını salladı diğerleri. Bu cümleye inanmamışlardı.

Beomgyu ise derin düşüncelere dalmış gibiydi.

call me maybe ,, yeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin