1.

61 4 0
                                    

-Dora én nem hiszlek el komolyan- nyávogok amikor a hütőben nem találom meg a kedvenc sütim - folyton megeszel mindent .Ilyen nincs .
-Hallgass már kis szaros itt van a sütid- teszi le az asztalra a megmaradt 2 darabot.
-2 darab? Anya két teljes tepsivel csinált ennyit megettél magadba?- tágulnak ki a szemeim .
-Nem vittem Charlynak is át- vágj oda lazán .
-Charly itthon van? - düllednek ki a szemeim.
-Haza jött pár napra -ül az asztalhoz.
-Vigyél át kérlek kérlek kérlek- ugrálok az egyik széknél. Charly Dora éfolyamtársa volt és a legeslegjobb barátja. Kicsi korunk óta ismerjük egymást a szüleink is nagyon jóba vannak Charly a kedvencem a Weasley közül. Nagyon sokat van azonban távol ha itthon van mindig rajta lógok. Olyan mintha a bátyám lenne. Ő meg úgy kezel mintha a húga lennék. Így tök jól kijövünk.
-Délután te takarítasz és főzöl ebédet meg vacsorát jah és te mosol fel- sorolja a feltételeket.
-Oké oké és oké csak menjünk már- indulok meg az ajtóhoz.
-Mint egy 5 éves közben meg 15- zsörtölődik- nah gyere - hopponálunk .Majd Weasleyek háza felé veszem az irányt.A copfos Charly Weasley épp kinn lófrál így észre vesz amikor felé sietek.
-Emma Thonks?- kiált felém-szia te nagy lány -kap az ölébe és megpörget- nővérkéd nem mondta ,hogy ennyit nőttél.
- A nővérkém elfelejtett szólni ,hogy a kedvenc Weasleym itthon tartózkodik- ölelem félig át.
-Hogy ti milyen jól kijösztök- forgattja meg a szemét Thonks.
-Nagyon jól- borzolja meg a hajam Charly.
-Képzeld -kezd bele a kalandjai mesélésébe Charly imádom hallgatni annyira vicces és érdekes is. Órákon keresztül mesélünk egymásnak majd a nővérem rám pislog.
-Maradunk vacsorára is?- néz felém épp elnyúltam a földön Charly a kanapén fekszik Dora pedig a fotelban.
-Persze ,hogy maradtok vacsorára- áll meg előttünk Mrs.Weasley csipőre tett kézzel.
-Hallottátok a kapitányt- nyújtja ki a nyelvét Charly- maradtok.
-Maradunk- mosolygom felé.
-Komolyan mondom mintha Charly lenne a testvéred és nem én - rázza meg a fejét .
-Téged is szeretlek - megyek oda és szorosan átölelem.
-Én is kicsi- simogatja meg a fejem.
-Óh de cukik- szólal meg az az egyedüli ember akit rühellek az Weasleyk közül-Em hát te mit keresel itt?- huppan le az egyik fotelbe.
-Téged- vágok gunyoros képet.
-Nagyon hiányoztál már nekem - mosolyog műen.
-Te se nekem Weasley- vágok pofát.
-Nah most abba hagyni- ül fel Charly- legutóbb nem ültek össze a családjaink egy teljes hónapig mert nektek össze kellett veszni. Abba lehet hagyni ezt a kis baba viselkedést. 15 évesek vagytok. Nem tűröm ezt el.
-Mint egy apuk- bólint elismerően Thonks.Én épp próbálom vissza folytani a nevetésem miközben George arcán is ugyanez tükröződik.
-Ha hülyék most érted George egyedül Emmát pécézte ki Emma meg őt .Tudod mi lenne a legviccesebb ha ezek egyszer
összeházasodnának- gondolkodik Charly.
-Tessék?-kiáltunk egyszerre fel.
-Én biztos ,hogy ezzel itt soha de soha de soha nem - mutatok George felé- nem és nem .Fúj- rázom meg magam.
-Em nem akarsz a nejem lenni?- vág sértet arcot - Pedig minden vágyam a férjednek lenni.
-Te teljesen meggárgyultál?-pislogok felé.
-Megszédítette a szerelem- nevet fel a nővérem.
-Istenem- pislogok az ég felé- megyek megnézem anyátok mit csinál- indulok meg kifelé.
-Menj csak húgi segíts anyósodnak- int nekem Dora.
-Te ennyire akarod ,hogy sógornők legyünk- pislogok felé.
-Tessék?- kapja rám a tekintetet.
-Ugyan már Mrs.Weasley évek óta próbál össze hozni Billyvel- tárom szét a karom.
-Úhhuhuhu - teszi a szája elé a kezét Charly- most beszóltak.
-Emma Lily Thonks ezt most vissza szívod de azonnal - fenyeget meg.
-Ha te is - teszem karba a teszem.
-Arra várhatsz- vonja meg a vállát.
-Hát én beszarok érted ha nem veszik össze az öcsémmel akkor a tesójával -a fejét csóválja- kibékülni- szól ránk- most.
-A nagy francokat- indulok meg kifelé. -Hajrá Em- emeli meg a kezét George én meg csak lazán bemutatok.
-Kussolj már- csap George felé Charly egy párnát.
-Most ezt miért kellett?- hallom a hangját.
-Mer hülye vagy-szidja a bátya.
-Szerbusz kincsem - puszilja meg a homlokom Mrs.Weasley-hogy vagy?- fogja meg a vállam.
-Köszönöm Molly néni nagyon jól ön?- huppanok le az egyik székre.
-Én is kis drágám - kavargatja az ételt.
-Mit főz?- pislogok az étel felé.
-A kedvenceteket Charlyval- mosolyog .
-Imádlak- állok fel és megpuszilom.
-Menj köszönj Billynek is - int ki a kertbe.
-A nővérem meg fogom verni - nem hiszem el azt a nőt nem szól ,hogy itthon vannak a kedvenc Weasley fiújaim- rázom meg a fejem.
-Azt hittem én vagyok a kedvenc Weasley fiúd- szólal meg Goerge.
-Hát csalódnod kell - indulok el kifelé és úgy megyek el ,hogy a vállammal meglökjem.
-Egyszer úgy is az asszonyod lesz- kiabál Charly Georgenak.
Kiérve az udvarra Billyt a hintákon találom.
- Kedvenc Thonksom- mosolyog felém- hogy vagy?- felemelkedik és szorosan átölel.
-Furán- pislogok rá- pár nap múlva kezdődik a suli és fosok az RBF- től- ülök le a másik hintára.
-Okos lány vagy - simogatja meg a vállam -tudom ,hogy megcsinálod .
-Milyen volt Egyiptom?- nézek fel .
-Szupi- vonja meg a vállát- ti merre nyaraltatok?
-Voltam Thonkssal Spanyolországba, Narcisa nénivel és Dracoval Olaszban és anyáékkal pedig Görögben- sorolom.
-Európa túra- bólogat.
-Valami olyasmi kibaszott fárasztó volt- nézek az égre.
- Ha megnyugtat az én családommal sem a legkönnyebb utazni- mosolyog felém.
-Ki vagyok- rázom meg a fejem - be kell pakolnom 3 napja értem haza körülbelül semmit nem pakoltam be anyáék elmentek pár napra kettesben.
-Gyere vacsizunk és aztán bepakolsz- áll meg előttem.
-És mi lenne ha elszöknénk?- pislogok felé.
-Olyat nem csinálsz- néz nagyon csúnyán.
-Te se vagy benne- állok fel csalódottan.
-Nem Emma- rázza meg a fejét- figyelj este elmegyünk bulizni és mivel a héten még nincs suli időd is marad bepakolni- fogja meg a vállam.
-Bulizni?- horkanok fel - szerinted a nővérem hajlandó lesz elmenni?
-Meggyőzöm- vigyorog .
-Jaj de szeretlek- ölelem meg.
-Én is- ölelem át.
-Mondjuk én inkább maradnék otthon-pislogok felé .
-Esti pletyi?- felém fordul .
- Esti pletyi- nézek fel rá.
-Nah megérkeztek- mutat felénk Charly.
-Gyertek enni-int nekünk.
-Maradunk vacsi után?- pislogok Dórára miközben leülök.
-Persze- bólint.
-Szeretlek-ölelem át a nyakát.
- Én is húgi nagyon- bújik hozzám.
-Ezt már szeretem- vigyorog Charly- elérem amit akarok- mutat felénk.
-Mégis mit Weasley?- kapja rá a tekintetét a nővérem.
-Hát ,hogy jóban legyetek- néz ránk.
-Ezt nem neked köszönhetjük- válaszolunk egyszerre.
-Akkor még is kinek?- csattan fel Charly.
-Nyugi van tesó szívatnak- fogja meg a vállát George.
Vacsora után a nappaliban csövelünk. Fred és George a két fotelban fekszenek én a földön törökülésben trónolok Thonks az egyik kanapén fekszik Charly a másikon . Billy pedig velem szemben a földön nyúlt ki.
-Emlékeztek milyen sokat lógtunk abban a tóban ami a házatok utáni erdőben van- tépkedem a szőnyeget.
-Juj tényleg ott tanultam meg úszni- bólogat Fred.
-Igen egyszer ott akartunk maradni éjszakára és anya Charlyt egy sodrófával kergette hazáig- nevet fel George.
-Héj mocskos titkot nem adunk ki- néz felé Charly .
-Ugyan Charlykám tudjuk ,hogy te vagy a család pofátlanja- vigyorog rá Thonks.
-Khm szerintem ezek az ikrek- köhintek közbe.
-Köszi kicsi Thonks- kacsint felém.
-Már megint bajolsz Em?- tágítja rám a szemeit George.
-Még mindig Georgei- nézek én is ugyanúgy rá.
- Istenem de utáljuk egymást- kezdi elvékonyítani a hangját Fred- közben meg halálosan szerelmesek vagyunk egymásba- és ebben a pillanatban a levegő a torkomon akadt és köhögni kezdtem de irdatlanul .
- Emma minden oké- emelkedik fel Billy.
-Aha- köhögök- csak Fred vicce annyira - próbálok értelmesen beszélni- haha vicces volt ,hogy - köhögök egy újabbat -hogy elkapott egy nevetési görcs.
-De ez- tárja szét a karját Fred.
-Fogd be a pofád míg nem ütlek agyon- pillant felé George.
-Nah héj - emelkedik fek Billy - kulturáltabban ember .
-Emma- fordul felém Fred-Leo mikor jön haza a táborból?
-Szombaton este- forgatom meg a szemem. Az iker tesóm soha nem maradhat ki semmiből. Most épp kvidics táborban van a skót csapatban is játszik. Elégé menő a szüleink kedvenc. Folyton díjakat nyer viszont szerintem az én legkedvencebb emberem. Leoval nagyon egy hangon mozgunk elvégre 9 hónapig együtt csöveltünk anya hasában aztán azóta is így vagyunk. Mindig vigyáz rám és gondoskodik rólam nem szokott kiakadni ha marhaságot csinálok. Olyan igazi jó testvéri viszonyunk van.

Aljas JátékWhere stories live. Discover now