3.

44 4 0
                                    

George Weasley
Emma Thonks kezét fogtam az előbb nem tudom mi lelt engem . Nem szokásom nekem ilyen hirtelen mozdulatokat tenni. Pláne nem Em felé. 5 éves korom óta bele vagyok esve a csajba de inkább utálttal fejezem ki ezt. Olyan kis idegesítő mint egy kis bolha aki nem hagy békén és folyton együtt lógtunk. Később aztán rájöttem ,hogy Emmával a kapcsolatunk szarra épül. A családunk konkrétan össze van nőve ha valaha is sikerülne Emmát magamba bolondítani és ne adj Isten utána szakitanánk engem Charly élve húzna karóra. Leo a legjobb barátom és Emma imádja a bátyát nem tudnám ,hogy bírnám ki ,hogy ne lógjak Leoval is. Szóval inkább mutatom Emmának azt , hogy teljes szívemből utálom és köcsögösködöm megkímélek mindenkit. Még ha a szívem minden alkalommal ketté szakad ha más fiúval látom. És mivel Emma szinte mindenkivel jóban van majdnem minden nap látom fiúkkal beszélni. Ezért ülök mellé minden órán múltkor Digoryval végig röhögték az órát a következő meccsen véletlen Dogory akkora gurkót kapott ,hogy betört az orra. Persze csak véletlen volt. Ahogy leülünk az asztalhoz látom ,hogy csevegni kezd Oliverrel . A pumpám azonnal az egekbe száll és ideges leszek .
-Oli mikor lesz az első edzésünk?-próbálom feltűnés mentesen megszakítani a kettőjük báj csevejét.
-Ha nem zavarna épp beszélünk- szól rám Emma durcás arcot vág imádom amikor így össze szűkíti a szemeit és a dús ajkait amikor csücsöríti.
-Nem hercegnő nem. Fontos ,hogy tudjam mikor menjek edzésre- vágok fancsali képet .
-Tahó vagy - néz felém a gyönyörű kék szemei pedig óriásnak tetszenek.
-Em hagyd nem zavart meg semmit- legyint Oliver.
-Emmát csak én nevezem Em - nek- nézek idegesen a haverom felé.
-Oké bocs - emeli fel a kezét.
-Megyek lefekszem fáradt vagyok- állok fel majd megérintem Leot- jössz ?
-Igen- áll azonnal fel- tesó a húgom egy vak egér-szólal meg amikor belépünk a portrén.
-Ne beszéljünk a húgodról- nézek felé amikor ledobom a cipőm az ágyam mellé.
-Oké inkább beszéljünk a stratégiádról - dobja be magát az ágyba.
-Miről?- pislogok felé .
- A kividics stratégiádról te marha- nevet fel .
-Jah oké- huppanok be az ágyamba .
-Szóval kissé erőszakosan játszol és néha meggondolatlanul is- sorolja a hibáim.
-Leo fáradt vagyok - bújok az ágyamba - beszéljünk erről holnap reggel.
Másnap reggel korán kelek és indulok órára Em ott áll már az ajtóban.
-Jó reggelt- nézek felé ő rám sem néz-mi bajod van már megint?- fogom meg a vállát így kényszerítem ,hogy a szemembe nézzen.
-Elegem van már belőled folyton basztatsz és soha nem hagysz békén úgy teszel mintha utálnál néha meg kedves vagy velem George idegesítesz- teszi karba a kezeit és a szemei az arcomat kémlelik - csak hagy békén én nagyon jól meg vagyok nélküled. És te is nélkülem .
-Most ezt nem értem kis korunk óta ilyen a kapcsolatunk - össze zavarodtam nem kicsit - Em ?
-Csak meguntam ,hogy folyton piszkálsz- vonja meg a vállát.
-Én viszont szeretlek piszkálni - mosolygom lágyan - és élvezem is ezt. Szóval enged ,hogy ezt a szokásom megtartsam - pöszintem meg az orrát és elmosolyodik és én is mosolyogni kezdek.
-Utáljuk tovább egymást?- néz a szemembe .
-Örökké- adom a kis ujjam.
-Mrs.Thonks fáradjon órára- ránt minket ki Piton a kis buborékunkból.
Óra közben nem is figyelem Pitont . Sikerült Emma mellé ülnöm és csak rá koncentrálok a gyönyörű hullámos barna haja és a kék szeme tökéletes párosítás az arcán minden érzelem kiül. Annyira koncentrál. A toll végét rágja és a gondolataim rögtön más felé kalandoznak. A hajának gyümölcs illata van . Emmának mindig gyümölcs illata van finom barack illata. Kilóméterekről kiszagolom őt. Ez az illat a kedvenc illatom. Mindig amikor barackos dolgot látok Emma jut eszembe.
-Mr.Weasley megtudná ismételni amit mondtam- szólít meg Piton.
-Uhm valamit az átváltoztató szerekről- próbálok tippelni.
-Legközelebb ne az órámon álmodozzon a nyálát meg törölje le- mutat a szám sarkába ahol tényleg ott van egy kis nyál. Hát megesik az emberrel az ilyen ,hogy álmai nőjéről álmodozik aztán a nyál is kicsordul és a tanára leszidja vagy nem? Mindegy is délután edzésünk lesz. Arra kell kitalálnom valamit , hogy a hét végi bulit ,hogy oldjuk meg Freddel és Leoval meg Leevel is beszélnem kell. Hu ha melós hét melós hét. És csengettek hála az égnek.
-Hova rohansz? - szólok Emma után aki már indul is kifelé.
-Am órám lesz és előtte még találkoznom kell Bellel oda kell neki adnom néhány könyvet - dobja a vállára a táskáját- am nem tetszik ez a túl kedves George- húza el az orrát.
-Óh akkor tahó üzem mód on- nyomok a fejemre és előtt kicsörtetek.
Nevet olyan igazán jó izűen és én is mosolygom. Szeretem hallani a nevetését megnyugtat és egy teljesen más világba repít.
A napom gyorsan telik és délután már a pályán állok készen a szezon első edzésére.
-Leo téged is látni a pályán?-szól Oliver a haverom felé aki akkor érkezett.
-Ha ha ha az edzőm szerint minden edzés fontos nekem és mielőtt világ bajnokságra megyek még fontosabb szóval vágjunk bele- rántja meg a seprűjét.
-Világ bajnokság?- fagyok le - eddig csak a fiatal csapatban voltál ott nincs világ bajnokság - teljesen össze zavar a fiatal nemzeti csapat tagja volt mit keresne a világ bajnokságon?
-Ha a bolgároknak lehet Krumjuk a skótoknak lehet Thonksjuk- vonj meg a vállát.
-Azta tesó- pacsizom azonnal le vele- gratulálok szóval most már fejet kell előtted hajtanom.
-Hülye- löki meg a karom .
-Szóval attól ,hogy a skótok bajnoka vagy még a Griffendélnek is kell egy bajnok úgy hogy tedd a segged a seprűdre és játszani- parancsol rá Angelina.
-Igen is főnök asszony- teszi a két ujját a fejéhez.
Már javában megy az edzés amikor észreveszem Emmát aki a pályán bóklászik ezzel önmagában nem lenne semmi probléma ha nem épp több 10 kilós labdák találhatják el a fejét. Szóval elkezdek lefelé repülni ,hogy le parancsoljam onan.
-Em - kiáltok le neki-faszt csinálsz itt?
-Leohoz jöttem- teszi karba a kezét.
-Húzd le a formás segged a pályáról mert a cuki pofidba mindjárt egy gurkó fog beletalálni- ideges vagyok miért nem vigyázz magára.
-Egy a seggem hagyd ki ebből kettő nem parancsolsz nekem- nyújtja a nyelvét rám majd az arca felé repül egy gurkó amit terelő lévén azonnal el is téritek.
-Látod ezért mondtam nehezedre esik bármikor is hallgatni rám?- szállok le a seprüről- Csak jót akarok neked- elé lépek és annak ellenére ,hogy Emma magas lány mellettem egy kis törpe olyan mint Törpilla ez lesz az új neve törpilla.
-Nem parancsolsz nekem- teszi továbbra is karba a kezét .
-Törpilla megkérlek szépen ,hogy húzd le a popsid a pályáról mielőt a következő gurkó az arcodba repül- lépek közelebb majd egy újabb gurkót veszek észre ami egyenesen szemből jön megfogom Emma derekát és a földre húzom vagy inkább magamra.
Ott fekszik rajtam és a szemei az arcomat kémlelik kisimít egy tincset az arcomból és végig húzza az ujját az arcomon.
-Miden oké?- kiált le Angelina.
-Igen- szól vissza Emma de továbbra is rajtam trónol- talán le kéne szállnom.
-Lehet- nézek a gyönyörű szemeibe- de nem muszáj- teszem hozzá.
-Megvárom Leot kinn- beszél továbbra is de az ajkaimat nézi.
-Törpilla ezért hallgads rám - gurítom le magamról majd felpattanok és őt is felhúzom.
-Rád soha- nyújtja rám a nyelvét majd elindul kifelé.

Aljas JátékWhere stories live. Discover now