2.

34 1 0
                                    

-Leo- ugrok az ölébe az iker tesómnak.
-Szia Emy - ölel szorosan magához.
-Annyira hiányoztál- csüngök a nyakán.
-Te is nekem- próbál velem együtt lépkedni.
-Emma enged el a bátyád megfojtod - dorgál meg apám .
-Dehogy is csak ennyire hiányoztam neki-ölel továbbra is magához.
-Igen tényleg- engedem végül el így be tud lépni a házba. Mivel Thonks még munkában van így anya és apa is köszöntik majd ebédelünk.
-Emy bepakoltál már?-tömi tele a száját hasábokkal.
-Dehogy -legyintek és húst vágom apró szeletekre.
-Pakolunk együtt?- vigyorog felém.
- Persze - mosolygom rá. Ez úgy szokott kinézni ,hogy az emeleten ahol hármunk szobája van meg egy fürdő kivisszük a folyosóra a ládáinkat és együtt hordjuk az összes cucot. Ebéd után egyből neki is álltunk a ládák húzgálásának.
-Nah vágjunk bele- pacsizunk le .
-Emy az edző táskám- kiált át nekem.
-Felső polc jobb kéz nem bal kéz felől- ordítok vissza.
-Honnan ? - érkezik a válasz.
-Ismerlek már- viszek ki egy kupac nadrágot.
-Hány évre indulunk?- pislog felém amikor ő is bedob néhány ruhát.
-Egyre de sok cuc kell- vonom meg a vállam és megyek is vissza még egy kupacért meg aztán még kettőért.
-Emy szerinted milyen könyvek kellenek idén- áll meg az ajtómban.
-Az asztalodra tettem Thonkssal megvettük miután haza jöttünk Charlyéktól- pislogok fel már e pulcsiknál tartok haladok.
-Itthon volt Charly?- tágítja ki a szemeit.
-Igen de vissza ment szomorú is volt ,hogy nem látott- megyek el mellette és ezzel a ládámban a könyveknek maradt csak helye.
-Óh kurva életbe -szitkozódik.
-Héj - nézek rá idegesen.
-Bocs- indul a szobája felé.
Majd pár perccel később mindketten lezárjuk a ládánkat.
-Voltál lovagolni ?- pislog felém mindketten felültünk a ládáinkra.
-Aha és Amaris a Roxfordban van már - mosolygom.
-Kenzy?- néz körül .
-Bassza meg Kenzy -kezdem el kapkodni a fejem -mióta megjöttél nem is láttam.Kenzy ci ci ci ci cicic.
-Itt van - mutat a ládáink közé.
-Kenzy- veszem az ölembe- te kis - bújok a pufók macskámhoz kicsit elhízott a család jól tartja- elbújtál mi?
-Add ide - veszi ki azonnal a kezemből Leo.
-Eliote Thonks - pislogok felé idegesen - te nem zavar ,hogy Kenzy az én macskám?
-Nem úgye Kenzy engem jobban szeretsz- a macska csak dorombolni kezd.
-Áruló- szűkitem össze a szemeim - aludnunk kéne reggel korán kelünk- ugrok le a ládámról.
-Igen- utánozza le a mozdulatomat és Kenzyt a földre teszi aki utánam jön.
-Nem nem kis asszony neki hízelegtél- nyomom el a lábommal de csak hozzám bújik - jól van nah gyere ide te- veszem az ölembe .
-Hol a kamerád ez túl cuki ,hogy ne legyen egy képed- fut be a szobámba Leo.
Reggel olyan nehéz az ébredés. A tegnap este kikészített nagy pólómat és fekete testhez álló nadrágomat veszem fel majd rá a kedvenc felsőm. A hajam lazán felcofozom és felveszem az agyon használt fekete conversem. Minden cipőm és más cucom a ládában van. A váll- táskámba beledobom a fülesem ami valami csoda folytán műkődik az suliban is a pálcám mellé kerül még néhány kedven nasim egy adag a kedvenc sütimből, Egy könyv ,Kenzy kedvenc kajcsija és egy takaró .
-Kész vagy?- áll meg az ajtómban Leo.
-Aha - veszem a vállamra a táskám.
-Az az én pulcsim?-mutat a rajtam lévő ruhadarabra.
-Az enyém az összes benn van- mosolygom félszegen.
-Nem baj megtarthatod- legyint majd megölel.
-De szeretlek- vigyorgom rá.
-Én is téged Emy- szorít magához.
-Kenzy- kiáltom el magam amikor elenged - te átok macska hol vagy ? - a macskám épp beriszálja magát .
-Indulás- kapja fel Leo a macskát és már siet is le a lépcsőn.
-Mindent bepakoltatok- igazgatja anya a hajunkat.
-Még amit nem is kellett- bólogatok.
-Legyetek jók és vigyázzatok magatokra- simítja végig a hajamat majd megpuszilja a homlokom- nagyon szeretlek- ölel szorosa magához.
-Én is anya- ölelem én is kicsit tovább.Imádok velük lenni és annyira idegesít amikor itt kell hagynom őket. Apa mosolyog majd oda futok hozzá és szorosan megölelem.
-Jók legyetek- ismétli anya meg Leoval azt amit az előbb velem.
-Azok leszünk- bólogat Leo.
-Vigyázzatok magatokra- int utánunk anya az ajtóból- érezzétek jól magatokat karácsonykor találkozzunk-integet tovább.Apa bedob mindent a kocsiba majd Leo előre én pedig a csomagok mellé szállok be.
-Nem akartok itthon maradni?-húzza fel apa a szemöldökét és közben elindulunk amikor kifordul az utcából már érzem mennyire hamar elrepült egy újabb nyár. Ez a kedvenc évszakom annyira jó és ez az egyetlen idő amikor boldogan tehetek bármit. A Nap mindig süt és a boldogságom az égig ér.De ahogy beköszönt az ősz a jó kedvem tovaszáll.
Már a vonaton foglaljuk be a helyünket. És minden évben készítek Leoról és Kenzyről egy képet. Épp a gép aksiját cserélem le ilyenkor legalább három négy csomagnyi aksit hozok és még küldenek anyáék .
-Az idei a kedvenc- mutatom meg Leonak .
-Tényleg jó lett - veszi el a gépem- mosolyogj- kattint egyet és készít legalább 3 képet de szerintem többet.
-Hali Thonks ikrek-lép be a fülkébe Fred.
-Nektek is Weasley ikrek- pacsizik le vele Leo.
-Hogy vagy kis asszony?- huppan le Leo mellé- George húzzál befelé van még hely- int majd mellém mutat- ott- mutatja Georgenak.
-Megyek megnézem a többi fülkét- pakolom el a gépem.
-Nem- teszi elém a lábát Leo -velünk maradsz.
-Leo kérlek- próbálok hatni rá.
-Leo válasza nem- pislog felém az ikrem.
-Szuper- huppanok vissza .
-Azért ne örülj ilyen látványosan Em- teszi karba a kezeit George .
-Hallgas már Weasley- lököm meg a vállammal a vállát.
- Inkább hallgass te- fordul felém.
-És kezdődik- szólal meg Leo- Weasley a jobb sarokban Thonks a bal sarokban ki lesz a győztes?- játssza a kommentátort.
-Én- nézek felé- midnőtöket elverlek- mutogatok feléjük.
-Fenyegetsz kis asszony- néz felém Fred- miért nem vered csak meg Georgeit? Mindenki jól jár pláne én.
-Te Fred én csak egy dolgot nem értek a majom tesód miért nem tud olyan lenni mint te?- huppanok vissza.
-Te most le majmoztál?-hökken meg George.
-Aha -bólogatok vigyorogva.
-Oké Emici- mosolyog rám.
-Utálom ha így hívsz- nézek rá durcásan.
Órákkal később a taláromban feszítek egy irdatlan kényelmetlen vonat út után.
-Utálom ezt- pörgök meg a fiúk előtt.
-Szerintem nem olyan borzalmas -morogja George.
-Te most komolyan megdicsértél?- hökölök hátra.
-Nehogy elbízd magad - néz rám - csak nincs kedvem hallgatni a hisztit.
-Már azt hittem kezdesz megemberesedni- húzom össze a szemeim.
-Olyasmi ezzel nem fog megtörténni- fogja meg a vállát Leo.
-El sem hiszem idén minden szopás lesz- rázza meg a fejét Fred.
-Az biztos és én előrehozott RBF-et kell ,hogy írjak- panaszkodik Leo.
-Ez szar lehet- húzom csíkba a számat.
-Héj Emy- fogja meg a vállam- te idén magán tanár nekem?- kacsint Leo.
-Mintha eddig magad miatt mentél volna át- nevetek rá .
-Leszállás- fogja meg a kezem George -gyere már te kis hiszti zsák- ráncigál.
-Elengednéd a kezem- vágok hülye fejet.
-Persze hercegnő - engedi azonnal el a kezem.
-Nem vagyok hercegnő- forgatom meg a szemem.
-De elvárod ,hogy úgy kezeljenek- néz felém.
-Te olyan vagy mint az időjáás egyik pillanatban kedves a másikban meg egy köcsög-nevetek hitetlenül.
Nem válaszol sőt felém sem fordul többet elindul Freddel és Leoval . Én meg kullogok utánuk. Nem értem ezt a viselkedést.

Aljas JátékDonde viven las historias. Descúbrelo ahora