1 розділ

8 0 0
                                    

Персонажі:
Всі ті самі, що були в першій частині, але будуть з'являтися нові протягом історії

1 розділ:
*Від лиця Кораліни*
Вечір її смерті. Мої емоції зникли. Наче я була трупом, а не вона. Все почало плисти, а я ледь трималася на ногах. Коли Густав поклав її тіло в швидку, яка приїхала, то ноги підкосило і я впала. Білл ніяк не відреагував, а просто сів на лавочку. Я забігла в швидку. Їй поміряли пульс і його не було. Ні, тільки не це. Я мала надію. Але вона розбилася. Коли ми приїхали в лікарню, то її відвезли в морг, а мене в відділок поліції на допит. Я все розкала і показала докази. Мене не щадили і хотіли винуватити мене. Але потім коли я вийшла, то побачила Білла і кинулася в обійми, але він мене відштовхнув і пішов також на допит. Чому він так поводиться, я не розуміла чого він такий. Він ж був зі мною милим. Коли він вийшов, то я підбігла до нього і запитала, що таке. Він крикнув, щоб я відчипилася і пішов на вулицю. Я підійшла до Георга і запитала, що з Біллом. Георг зітнув плечима і сказав, що не знає, що таке. Я взяла таксі і поїхала в будинок де жила група, бо перед тим ночувала пару ночей в них. Коли я пішла в кімнату Білла, бо ми там разом жили деякий час і перевдяглася, щоб лягти спати. Зранку я прокинулася від того, що впала з ліжка.
- Ти чого тут лягла?! - кричав Білл на мене
- Білл, що з тобою?! Ти ж був таким милим!! - захлинаючись в сльозах казала я
- Нічого, тобі здавалося!! А тепер іди з моєї кімнати!! - кричав Білл, аж тут відкрилися двері і туди забіг Георг. Він штовхнув Білла і запитав:
- Білл,ти зовсім зійшов з розуму?! В неї подруга суїциднулася, а ти на неї кричиш. Так ще й б'єш!! Це аб'юз і це не законно!! Ще раз і я тебе в поліцію здам!! - крикнув Георг і штовхнув Білла в сторону. Він підійшов до мене та допоміг піднятися. Ми пішли на кухню. Там він дав попити воду та заспокійлеве і запитав, що трапилося. Я все розказала, а він пожалів мене та обняв. Він був таким хорошим другом. Навіть хлопець був наче чужий...
*Від лиця Густава*
Я зайшов на кухню і побачив заплакану Кораліну з Георгом. Я запитав, що трапилося і Георг сказав, що Білл побив Кораліну. Я був шокований. Білл ніколи себе так не поводив.
- А де Білл зараз? - запитав я
- В..він в спальні.. - Кораліна говорила через сльози. Мені було її дуже шкода. Я сам ще не відійшов від смерті Тома і Ізабелли і був розбитий, а тут це.

(Від авторки: вибачте, що такий маленький розділ, наступні будуть більші)

Вона переживе всіх Where stories live. Discover now