5 розділ

4 0 0
                                    

Це був звичайний осінній день. 14 листопада на календарі, а будильник пробив уже 7. Якраз час вставати. На роботу я йду на 9 ранку. Я встала і пішла готувати каву. Я в холодильнику знайшла круасан і сіла снідати. Не спішачи я зібралася, замастила синяки під очима і пішла на роботу. Я знову майже не спала і плакала, тому і були синяки під очима.. Коли я дійшла, то відкрила кафе. Я зайшла і почала все розкладати і прибирати. Мій напарник захворів. Я включила світло і клієнти почали приходити. Я готувала каву. Аж тут до каси підійшов красивий хлопець. В нього були карі очі, а волосся чорне, наче вуглинка. Він привітався.
- Доброго дня, я бачу вас звуть Кораліна! Скорочено Кор? - питав хлопець
- Як ви мене назвали? - я запитала. Всередені все розривалося, а я падала в жар.
- Кор, це ж скорочена форма. Чи в кафе треба звертатися офіційно? - з насмішкою запитав він
- Т..та ні.. - аж тут я відчула його зтурбований погляд. Проте потім все розпливлося і втратила свідомість.
* Від лиця хлопця *
Я перелякався. В кафе було порожньо. Лишень я і вона, Кор.. Що взагалі трапилося? Я підбіг і почав намагатися їй допомогти. Вона прокинулася! Ну слава богу!
- Пані, все добре? - запитав я
- А..а, що трапилося?
- Ви після почутого скорочення вашого ім'я наче заснули..
- Секунду, ви чому мене так назвали взагалі?
- Ну так зручно ж..
- Хмм.. я погано почуваюся, голова болить.. я скажу менеджеру, що піду раніше з роботи - бурмотіла дівчина. Вона встала і почала шукати телефон. Коли вона відпросилася я запропонував її провести. Вона згодилася. Коли ми зайшли, то в її квартирі був гармидер, а на підлозі лежали серветки, всі окровавлені..
- Кораліно, а що це у вас лежить? Кроваві серветки.. - запитав я
- Та це я вчора поранилася на кухні..т..так пораниласяяя... - дічина видно брехала. Я вирішив не допитуватися. Я залишив їй свій номер і пішов.
* Від імені авторки *
Коли дівчина провела його, то звалилася на підлогу. Її кинуло в сльози. Вона..вона взяла лезо в руки.. повільно наносячі все глибші і глибші рани вона починала все більше плакати.. Її стан був жахливим.. Після нанесення 4 глибоких порізів, на уже і так порізану руку, вона пішла з пустим поглядом та почала промивати руку. Через перекись її кров починала шипіти і перетворюватися на піну. Вона витерла руку і недбало кинула ще одну серветку на підлогу. Нам не ясно, чому так і, що відчувала дівчина, можливо ми дізнаємося пізніше?.. Після чого вона пішла в свою спальню і дістала цигарки. Цигарка за цигаркою з'являлися на підлозі, а вона заснула.. Вся в сльозах, але все ж заснула..

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Oct 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Вона переживе всіх Where stories live. Discover now