Hiç uzatmadan bölüme geçebilirsiniz.
Yıldıza basmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar❤❤❤
Bu bölümde dinlemeniz
gereken şarkılar:
Yaşlı amca - Ve ben
...Ares'in arabasında giderken bir yandan o kadar stresliydim ki yerim de duramıyordum. Gidebileceğimiz her yere bakmıştık ama nerede olduğunu bilmiyordum.
Aden:
"Allah kahretsin hiçbir yer de yok!"
Sinirden kendimi yerken ellerimi yumruk yapıp öyle bir sıkmıştım ki sanki ellerimi açsam ve elime bir şey alsam, dokunduğum şeyi parçalayacakmışım gibiydi.Bacağımda bir el hissettiğim de yanıma döndüm.
Kuzey:
"Bacağını sallamayı keser misin artık?"
O söyleyene kadar fark etmemiştim bile.Aden:
"B-ben farkında değildim"
Telefonum titrediğin de elime alıp açtım, mesaj Aslan'dandı.Köprüden geçene kadar ayıya dayı dersinden 2 yeni mesaj.
Aslan:
Çantan evde hazır al ve gel ben de İdil'i bırakayım.Karar sana bağlı onları buraya getirmek istemezsin.
Nasıl geleyim fark ettirmeden?!
Orası senin bileceğin iş
Oradan bir yere kıpırdarsan veya İdil'e dokunursan seni olduğun yere gömerim
Amacım zaten buraya gelmen
Kuzey yazdıklarını görmüş olmalı ki Ares'e birşeyler söyledi ardından Ares arabayı durdurup kenara çekti.
Ares:
"Nereye bakacaksınız?"Kuzey:
"Bulduk, nerede olduğunu siz eve gidebilirsiniz"
Kuzey aşağıya indiğinde ne olduğunu anlamadığım için olduğum yerde durdum. Bir anda kapım açılınca oraya döndüm. Kuzey elini uzatmış bana bakıyordu.Kafam o kadar karışıktı ki ne yapacağımı bilmiyordum, arkadan bir korna sesi gelince sıçradım. Kuzey kollarımın altından tutup arabadan çıkardı ve kaldırıma koydu, arabayı kapatıp Ares'in gitmesini bekledi.
Kendimde değildim dengemi bile kuramıyordum, evin önünde olduğumuzu fark edince Kuzey'e döndüm.
Aden:
"Teşekkür ederim, telefonda gördüklerinden kimseye bahsetme olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunbazın Oyuncuları
Mystery / ThrillerSon sınıfta kim transfer olur? Okula iki öğrencinin transfer olmasıyla başlayan hikaye oyunbazın kuralları içerisinde oynanıyor bu kuralları aşmak? Yıkmak? Yok etmek? Belkide tuzağa düşmek oyunları kurallarına göre oynamak mı? Yoksa kuralları hiçe...