1. Bölüm

19 2 112
                                    

Nasılsınız?

İyi olduğunuzu umaraktan sizi bölümü okumaya davet ediyorum.

Yıldıza basıp bol bol yorum yaparsanız sevinirim.

Sevdiğiniz ve sevmediğiniz kısımları yazın ki daha dikkatli olayım.

İyi okumalar❣️❣️❣️

İyi okumalar❣️❣️❣️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Her yer zifiri karanlık, adım atamıyor, hareket edemiyordum, felç olmuş gibiydim.
Birisi adımı zikrediyordu bu ses kalın bir sesti hemde fazlasıyla Elis'i gördüm sandalyeye bağlanmıştı. Yanında da iki tane çocuk biri kumral biri esmerdi. Ağzıları, elleri, bacakları, hepsi bağlıydı. Onlara doğru koşmaya çalıştım ama hareket edemiyordum. Bir süre sonra adım zikredilmeye devam ederken bağırmaya başladım.

Aden:
"Ne istiyorsun?"
Hareket etmeye başladığımı hissettim ve direk olarak Elis'e doğru koşmaya başladım yanına gidip ipleri çözdüm ama çözdükçe onun canı yanıyor gibiydi. Ağzını açtığım an bağırdı.

Elis:
"Siktir git"
Hayır bu bir yalandı Elis onu öldürecek olsak küfür etmezdi.

Aden:
"Elis, bana bak"
Sözlerimi duymazdan gelip hâlâ aynı yere bakmaya devam edince kafmı çevirecektim ki Elis kafamı tutup çevirmemi engelledi.

Elis:
"Git, yalvarırım git!"
Elis yerinde debelenirken bir yandan da bağırmaya devam ediyordu. Sanki beni korumak için birini kovuyor gibiydi. Ancak kafamı sertçe çevirip Elis'in baktığı yere baktığım anda yüzümün tamamı kapandı.

Nefes alamayınca vücudum titremeye başladı. Aniden gözlerimi açtığımda ellerim sıkıca yatağın çarşafını kavrıyordu. Yatakta dikilip kendimi sakinleştirmeye çalıştım ancak başarısız olunca komidinin üzerinde duran saati gördüm saat daha 3:33'tü komidinin çekmecesini açıp içerisinden ilacımı çıkardım. Kendimi hâlâ sakinleştirebilmiş değildim ve uykuda geçirdiğim panik ataklar her gün biraz daha yoğunlaşıyordu.
Titreyen ellerimle ilacı içip tekrar yattım, üzerimde ki battaniyeyi kenara ittim çünkü şu an yeterince sıcaktı. Gözlerim yavaşça kapandığında kendimi tamamen uykuya teslim etmiştim...

Alarmın çalmasıyla gözlerimi yavaşça açtım, 3 dakika boyunca tavanı izledikten sonra yavaşça ayağa kalkıp telefonu elime aldım.

Elis'ten 3 yeni mesaj

Elis:
Günaydınnn❤❤❤

Umarım gece iyi uyumuşsundur çünkü bugün eğlenceli planlarım var ve sana kafanı koyup yatma hakkı vermiyorum.

Hâlâ uyanmadın mı? Mesajlarıma baaaakkkkkkk

Aden:
Sana da günaydın

Oyunbazın OyuncularıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin