Niye bu kadar sinirlenmişti ki?
" Size konuşmayın dediğimi hatırlıyorsunuz dur, değil mi kızlar?"
Neva," e-evet hocam," diyerek kekeliyince gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
" Sen Elvin?!" Adımı duymamla Pelin hoca ya bakıp," evet hocam." Dedim.
Hah, kekelemedim. Şükür Allah'ım!
" O zaman konuşma. Daha ilk günden aileni çağırmak zorun da bırakma beni!"
Bunu duyan Emre hemen ayağı kalkıp yanıma geldi," hocam! Ben onun abisiyim. Ne olursa bana söyleyin ben babama bildiririm." Diyince sınıf da bir kaç kıkırtı çıktı.
" Sen abim değilsin Emre! Sadece 4-5 dakika önce doğmuşsun! Abilik taşlama bana!"
" Kızım, sus! Çaktırmasana! Havam bozulacak!"
Umursamazca omuz silkip Pelin hocaya döndüm.
Sanki gülmemek için zor duruyor gibiydi.
Bu durum onun komiğine mi gitmişti?
Ona anlamaz gözlerle bakan beni görünce, yüzü eski halini aldı.
Ama az önce gülecek gibiydi!
" Tamam Emre yerine otur." Sakın sesiyle ona döndüm. Bana bakıyordu.
Önüme dönüp bakmamasını dilemeye başladım. Tekrar ona bakınca hâlâ bana baktığını fark ettim.
" Herkes 118. sayfayı açsın ve oradaki etkinliği yapsın." Otoriter sesiyle ona döndüm.
Bana bakıyor.
Hâlâ bakıyor.
Yüzüm de bir şey mi var?
Bu kadın niye bana bakıyor amk?
Neva'ya dönüp," yüzüm de bir şey mi var Neva?" dedim.
Bana dönüp," yok bir şey kanka, neden?"
" Bu Pelin hoca sürekli bana bakıyor."
" Beğenmiştir kızım seni belki olamaz mı?" Şaşkınlıkla ona bakıp omzun vurdum. Tam o da bana vurmak için elini kaldırıyordu ki elini tuttum.
O sırada gözlerim sadece bir anlığına Pelin hocaya kaydı. Sinirli gözlerle Neva'nın elimi tutan eline bakıyordu.
Ona baktığımı fark edince bu sefer ateş saçan gözlerini bana çevirdi.
Hemen Neva'nın elini bırakınca bana aferin dermiş gibi bakıyordu.
Ders bitince Pelin hoca son kez bana bakıp sınıftan ayrıldı.
Bunun üzerine Neva'ya dönüp," ders neydi Neva'cığım?" Dedim.
" Edebiyat. Ama Cüneyt hocaya bayılırsın! Adam çok komik ve samimi! En sevdiğim hocalar için de yer alıyor!" Onun tepkisine güldüm. Bir hoca ne kadar komik olabilirdi ki?
Emre ve Çağan yanımıza gelince Emre direk ellerini saçlarıma attı, ve karıştırdı.
" Derste niye beni rezil ettin maviş?"
" Benimle uğraşmasıydın böyle olmazdı, maviş." Diyip tatlı olduğunu düşündüğüm bir şekilde gülümsedim.
Bana gülerek yanağımı öptü.
" Ee çıkışta bir yerlere gidelim mi?" Diyen Çağan'a Neva anında," neden olmasın!" diyerek lafa atladı ve bu bizi güldürmeye yetti.
" Nereye gidelim?"
" Bence sinemaya gidelim?"
" Neden olmasın? Ama korku filmlerinden birine gidelim."
Ortaya attığım fikirle Emre anında," ya ne korku filmi, Elvin? Komediye falan gidelim." Neva kahkaha atarak," niye lan? Korkarmısın yoksa?"
" Ne âlâka? Korkmam da... Ah, tamam korkuyorum işte." Çağan ona bakarak sırıttı.
" Korkarsan bana sarıslırsın?"
Emre ise aynı sırıtmayala karşılık verip," neden olmasın o zaman?" dedi.
Ne oluyor lan?
İkizim elden gidiyor!
Ah, ah ben üzülmiyeyim de kim üzülsün?
Zil çalınca Çağan hâlâ sırıtırken yerine geçti.
Tam Emre de gidecekti ki, bileğinden tutup gitmesine engel oldum.
" Ne oluyor?" Dedim imalı bir sırıtışla.
" Ne oluyor?" dedi anlamamış gibi.
" Ne oluyor Emre?"
" Ne bileyim kızım? Sen dedin ne oluyor diye!"
" Çağan ile ne iş?" Sırıttı.
" İnce iş." Diyip sırasına geçti.
Emre'nin gay olduğunu biliyordum. Zaten bende bisexsualdim. Annem ve babam yönelimimizi biliyordu. İlk başta kızsalarda sonradan bir şey demeyip anlayışla karşıladılar.
O yüzden ailemi bu kadar seviyordum. Bize karşı hep iyi olmuşlardır.
*******
Okul çıkışı okulun önünde Emre'yi bekliyordum.
Depoya gidip geleceğini söylemişti. Neden gittiğini sorduğum da ise cevap vermemişti.
En son da dayanamayıp depoya yürümeye başladı.
Deponun kapısını açınca ne görmeyi bekliyordum, bilmiyorum ama.
Emre'yi duvara yaslayıp onu öpen bir Çağan beklemediğim kesin di.
Ne oluyor oğlum?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim gxg
FantasyO çok güzel di. Karşım da bacak bacağa atmış bir şekilde durarken gözlerim sürekli beyaz bacaklarına kayıyordu. " Ee okuldan memnun musun?" " Efendim?" " Okuldan diyorum memnun musun?" " Daha bugün geldim ama bir sorunum yok güzel bir okul." Bana...