geçmiş
-
Pekâla, bu belki de iyi bir fikir değildi.
İlişkilerini daha yeni ciddi aşama olan sevgililiğe taşımış olan Wooyoung ve San buluşma ayarlamış ve en yakın arkadaşlarını tanıştırmak istemişlerdi. Dışarıdan bakıldığında pek tabii normaldi ama iyi bir fikir miydi? Kesinlikle değildi.
Jeongguk alevdi ve Taehyung ona barutla gitmekten asla çekinmezdi.
Aslında ikili birbirlerinin varlığından uzun süredir haberdardı. Sonuçta aileleri tanışıyor ve istemeseler bile sektörde sık sık bir araya geliyorlardı. Taehyung iş dünyasına oldukça hâkimdi. Üniversiteden mezun olmuş yirmi beş yaşında gençti ve yapması gereken tek şey babasının yerine geçip şirketi yönetmekti. Onun hayatı daha doğmadan belirlenmişti ailesi tarafından. Taehyung bu durumdan şikayetçi değildi.
Üstündeki tüm o sorumluluk şimdilik kendisini rahatsız etmiyor, yeni atıldığı bu iş dünyası onu bir şekilde tatmin ediyordu. Çünkü kendisi çalışmayı ve çalışmanın ona kazandırdıklarını biliyordu. Gereksiz resmi tavırları bazılarının canını sıksa da, böyle davranması gerektiği küçükken öğretilmişti. Taehyung adeta robot gibi yetiştirilmiş, hislerden yoksun bir çocuktu. Ailesi saçlarını yalnızca bir şeyleri başardığında okşardı, babası Taehyung'u sadece başkalarının yanında böbürlenmek için överdi. Bunun dışında oğlunun yüzüne baktığı olmazdı. Genelde en iyi yaptığı durumlarda bile hep daha iyisini yapabileceğini vurgulardı.
Taehyung artık şikayetçi olmuyordu. Babasından dolayı tamamen duygusuz ve çalışmaya odaklı olması artık onun için yaşam kaynağı hâline gelmişti.
Öte yandan cinsel hayatı da lise sonda ara sokaklarda yaşadığı birkaç heyecan verici ergen deneyimi ve üniversiteden etkileşimleri sonucu son bulmuştu. Bu da tamamen kendi seçimiydi. Değerin kırıntısını dahi vermediği insanlarla birlikte olmaktan sıkılmıştı. Tek düşündüğü iş, iş ve işti.
Jeon Jeongguk ise tam tersiydi.
Kavgacı, umursamaz ve ufak tefek eğlenceler için kendini riske atmaktan zevk alırdı. Ergenliğin verdiği dikbaşlılıktan fazlaca nasibini almıştı. Hiçbir zaman yaptıklarının sonucunu düşünmedi. Mezun olduktan sonra hayatının tamamen değişeceğini ve ailesinin istediği sıkıcı iş hayatına başlayacağını biliyordu, bu yüzden kalan günlerini doyasıya eğlenerek geçirdi.
İstediğiyle sevişir, ciddi ilişkilerden elinden geldiği kadar uzak durur, barlarda yatıp kalkardı. Haliyle ailesinden vurdumduymazlığı için bolca azar yese de nafileydi. Jeongguk agresif ve özgür birisiydi, kimse onu kısıtlamaya çalışamazdı. Baştan aşağıya hatalara batmış olsa bile kimse ona ne yapacağını söyleyemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
that's where you're wrong
Non-Fictionbiliyorsun, konu aşık olmaya geldiğinde hepimiz yeterince meşguldük text • seme tae - bu kitabın asıl yazarı @jaey6n ve taekook'a çevrilmesi için izin alınmıştır.