-
4. BÖLÜM "YARIŞ."
Şarkı önerisi: Ethel Cain- Strangers.
🌘
Aşk; sonunu göremediğim karanlık bir yolda, çalışan bir çift gözle yola çıkmak gibi değil miydi zaten?
"Burası, sıfır noktası." dedi Rüzgar elindeki tebeşirle yere bir şerit çizerek. "Yarış burada başlıyor ve bitiyor-"
"Ve işaretlediğin yerin ötesine geçmemiz yasak." diye tamamladım onu. Uyarı dolu sözlerinin yankısı geride bıraktığımız birkaç aydan uzanıyordu ve ben Rüzgar'ın bu cümlesini o kadar çok duymuştum ki ezberime kazınmıştı. Piste bir kız atladığından ve yaralandıktan sonra ciddi düzenlemeler ve katı kurallar getirilmişti. Piste bu kadar yaklaşmamız aslında yasak olsa bile şu anda pist boştu ve yanımızda Uygar olduğu için pek bir sorun yok gibiydi.
Onaylar gibi başını eğdikten sonra "Aynen öyle." dedi. "Özellikle siz kızlara söylüyorum. Bu kuralların gelmesinin nedeni bir hemcinsiniz çünkü." dediğinde ona ters bir bakış attım ama görmedi.
Çağla her zaman yüzüne takındığı nazik gülümsemeyle yanımda dururken Rüzgar, "Sadece Asi'nin yanında kal. Buraları iyi tanıyor ve sana etrafı gezdirir." dedi. Sabahtan beri flörtleşip duruyorlardı. Bazen konuşmasalar bile birbirlerine attıkları ima dolu bakışlardan aralarında ne geçtiğini anlayabiliyordum. Rüzgar vedalaşırken Çağla'ya biraz uzun sarıldığını ve sarılırken kalçasını sıktığını görmediğimi sanıyordu ama görmüştüm.
Eğer Cehennemin sekiz katı varsa burası cehennemin sekizinci katı olmalıydı.
Yüzüme takındığım yalancı gülümsemeyle Çağla'ya döndüğümde "Bunu yaptığın için sana minnettarım." dedi gülümseme karşılık verek, kahretsin ki yine olağanüstü görünüyordu.
"Uzun zamandır Rüzgar daha yakından tanımak istiyordum ama bir türlü bir fırsat bulamadım, bu yüzden seni bulduğuma sevindim." dedi elini omuzuma yerleştirerek. "Tek başıma burada kaybolurdum gibi hissediyorum."Sarı saçlarını bugün düzleştirmişti ve dümdüz bir şekilde sırtına iniyordu, çok doğal ve nazik görünüyordu. Penceren dışarı baktığınızda annesinin öve öve bitiremediği tek göz ağrısı komşu kızını andırıyordu bir yönden de.
Genellikle erkeklerin sadece gürültülü, dikkat çeken kızları tercih ettiğini düşünürdüm, ama Rüzgar'ın sevimli kızlara ilgi gösterdiğini görmek biraz rahatlatıcıydı. Çünkü bu, sadece kızların bedenleriyle ve yatak odası aktivitelerinle ilgilenmediğinin göstergesiydi.
Ancak burada küçük bir dezavantaja sahiptim, çünkü ben, Aselin Asi Karev, hiç nazik komşu kızını andırmıyordum.
Aksine bazen fazla kavgacı, yeri geldiğinde hakkını sonuna kadar arayan, asi, kırıcı ve bazen de kendi dünyasında kaybolup sadece kendi halinde yaşayan bir kızdım. Ruh halim çok değişkendi ve sinirlenince ortalığı yangın yerine çevirirdim. Düşünmeden konuşan ve konuştuktan sonra dediklerimin sonucunu düşünen bir yapım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARE' ateşten gelen
Teen FictionAselin Karev, karlı bir gecede kapısının önünde kanlar içinde yatan bir adam bulduğunda, zaten hiçbir zaman toparlamaya beceremediği hayatı iyice paramparça olur. Karanlığın derinliklerinde, birbirine meydan okuyan motorların ve öfkeyle gecenin için...