➥ 𝘜𝘮𝘢 𝘛𝘢𝘳𝘥𝘦 𝘘𝘶𝘢𝘴𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘯𝘲𝘶𝘪𝘭𝘢

7 0 0
                                    

Fᥣᥲ᥉hbᥲᥴk

O Rᥱ᥉t᥆ dᥲ ᥉ᥱ꧑ᥲᥒᥲ f᥆ι ᥲtᥱ́ qᥙᥱ ᥒ᥆r꧑ᥲᥣ, Aιk᥆ ᥒᥲ̃᥆ ᥎ιᥲ ᥲ h᥆rᥲ ρᥲrᥲ ᥉ᥲιr fιᥒᥲᥣ dᥱ ᥉ᥱ꧑ᥲᥒᥲ ᥴ᥆꧑ Yᥙ꧑ι ᥱ ᥲ᥉ ꧑ᥱᥒιᥒᥲ᥉ dᥲ ᥱ᥉ᥴ᥆ᥣᥲ. A᥉ ꧑ᥱᥒιᥒᥲ᥉ ᥉ᥱ ᥎ιrᥲ꧑ ᥱ Aik᥆ ᥲᥒdᥲ᥎ᥲ ᥴ᥆꧑ ᥙ꧑ ᥉᥆rrι᥉᥆ ᥲᥣᥱgrᥱ ᥒ᥆ r᥆᥉t᥆, ρᥲ᥉᥉᥆ᥙ ᥲ ρrι꧑ᥱιrᥲ...᥉ᥱgᥙᥒdᥲ...tᥱrᥴᥱιrᥲ...qᥙᥲrta ᥱ ᥲ ᥙ́ᥣtι꧑ᥲ ᥲᥙᥣᥲ ᥴhᥱg᥆ᥙ, Aιk᥆ ᥉ᥲιᥙ dᥲ ᥉ᥲᥣᥲ ᥴ᥆rrᥱᥒd᥆f᥆ι ρᥲrᥲᥴᥲ᥉ᥲ dᥲ ꧑ᥱ᥉꧑ᥲ ᥴ᥆꧑ᥱᥴ̧ᥲr᥉ᥱ ᥲrrᥙ꧑ᥲr

Sᥱ᥊tᥲ-fᥱιrᥲ
18:30 Dᥲ N᥆ιtᥱ

Yᴜᴍɪ ᴇ Aɪᴋᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴄᴀᴍɪɴʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʟᴏ ᴘᴀʀǫᴜᴇ, ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀɴᴅᴏ ᴀɴɪᴍᴀᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴏ sᴏʟ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀᴠᴀ ᴀ sᴇ ᴘᴏ̂ʀ.

Aɪᴋᴏ:"Eɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴛᴇᴍ ᴘʟᴀɴᴇᴊᴀᴅᴏ ᴀʟɢᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴏ ғɪɴᴀʟ ᴅᴇ sᴇᴍᴀɴᴀ?"

Yᴜᴍɪ:"Aɪɴᴅᴀ ɴᴀ̃ᴏ, ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ sᴏ́ ʀᴇʟᴀxᴀʀ. Vᴏᴄᴇ̂ sᴀʙᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴀ sᴇᴍᴀɴᴀ ғᴏɪ ᴄᴀɴsᴀᴛɪᴠᴀ."

Aɪᴋᴏ:"Cᴏᴍ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ. eᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ ɪʀ ᴀ ᴜᴍᴀ ғᴇɪʀᴀ ᴅᴇ ᴀʀᴛᴇsᴀɴᴀᴛᴏ. Pᴏᴅᴇ sᴇʀ ᴅɪᴠᴇʀᴛɪᴅᴏ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴄʜᴀ?"

Yᴜᴍɪ:"Aʜ, ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ɪɴᴛᴇʀᴇssᴀɴᴛᴇ! Dᴇᴘᴇɴᴅᴇɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ ᴇsᴛɪᴠᴇʀ, ᴘᴏssᴏ ᴛᴇ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴʜᴀʀ."

Aɪᴋᴏ: E ǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴀ̀ǫᴜᴇʟᴇ ᴘʀᴏᴊᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴛᴀ̃ᴏ ᴀɴɪᴍᴀᴅᴀ?"

Yᴜᴍɪ:"Aʜ, ᴇᴜ ᴛᴇʀᴍɪɴᴇɪ. nᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ, ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴍᴇ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴍᴀɪs ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴏ ᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀ. Mᴀs ᴇ́ ʙᴏᴍ ᴛᴇʀ ᴄᴏɴᴄʟᴜɪ́ᴅᴏ.

Na ᴍᴇᴅɪᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀᴠᴀᴍ ᴀ ᴀɴᴅᴀʀ, ᴏ sᴏʟ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀᴠᴀ ᴀ sᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇʀ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴏs ᴇᴅɪғɪ́ᴄɪᴏs. O ᴘᴀʀǫᴜᴇ sᴇ ᴛᴏʀɴᴀᴠᴀ ᴍᴀɪs ᴄᴀʟᴍᴏ ᴇ ᴀ ɪʟᴜᴍɪɴᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴘᴜ́ʙʟɪᴄᴀ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀᴠᴀ ᴀ sᴇ ᴀᴄᴇɴᴅᴇʀ.

Aɪᴋᴏ: "Sᴀʙᴇ, ᴇᴜ ᴀᴅᴏʀᴏ ᴇsᴛᴇ ᴘᴀʀǫᴜᴇ. (ᴅᴀ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ) ᴜᴍ ᴅᴏs ᴘᴏᴜᴄᴏs ʟᴜɢᴀʀᴇs ᴏɴᴅᴇ ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs sɪᴍᴘʟᴇsᴍᴇɴᴛᴇ ʀᴇʟᴀxᴀʀ ᴇ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀʀ."

Yᴜᴍɪ:"Cᴏɴᴄᴏʀᴅᴏ. ᴇ́ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴅᴇsᴀᴄᴇʟᴇʀᴀssᴇ ᴀǫᴜɪ."

Aɪᴋᴏ:"Oʟʜᴀ, ᴇ́ ᴛᴀ̃ᴏ ʙᴏɴɪᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴀs ʟᴜᴢᴇs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀɴᴅᴏ ᴀ ʙʀɪʟʜᴀʀ..."

Yᴜᴍɪ:"Sɪᴍ, ᴇsᴘᴇᴄɪᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ̀ ᴍᴇᴅɪᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴀ ɴᴏɪᴛᴇ ᴄʜᴇɢᴀ."

→𝑵𝒐 𝑪𝒆𝒏𝒕𝒓𝒐 𝒅𝒐 𝑷𝒂𝒓𝒒𝒖𝒆←

Cʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴀᴏ ᴄᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴏ ᴘᴀʀǫᴜᴇ, Yᴜᴍɪ ᴠɪᴜ ᴜᴍ ɢʀᴜᴘᴏ ᴅᴇ ᴘᴇssᴏᴀs ǫᴜᴇ ʀᴇᴄᴏɴʜᴇᴄᴇᴜ ɪᴍᴇᴅɪᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ. Eʀᴀᴍ ᴍᴇᴍʙʀᴏs ᴅᴀ Bᴏɴᴛᴇɴ, ᴜᴍᴀ ᴏʀɢᴀɴɪᴢᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ ǫᴜᴀʟ ᴇʟᴀ ᴛɪɴʜᴀ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴅᴇsᴀᴠᴇɴᴄ̧ᴀs.)

Yᴜᴍɪ: (sᴜssᴜʀʀᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ Aɪᴋᴏ) "Aɪᴋᴏ, ᴇᴜ... ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴏᴜ ᴍᴇ sᴇɴᴛɪɴᴅᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴇᴍ. Pᴏᴅᴇᴍᴏs ɪʀ ᴇᴍʙᴏʀᴀ?"

Aɪᴋᴏ:"Aʜ, ᴄʟᴀʀᴏ! O ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ?"

Yᴜᴍɪ:"Nᴀ̃ᴏ ᴇ́ ɴᴀᴅᴀ ᴇ́ sᴏ́ ᴜᴍᴀ sᴇɴsᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴀ. Nᴀ̃ᴏ sᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴇ, ᴠᴀᴍᴏs ᴀᴘᴇɴᴀs ᴅᴀʀ ᴜᴍᴀ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴇ ɪʀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀsᴀ."

Aɪᴋᴏ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ Yᴜᴍɪ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴇxᴘʀᴇssᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ, ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴᴏᴜ ᴇ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴄᴀᴍɪɴʜᴀʀ ɴᴀ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴀ sᴀɪ́ᴅᴀ ᴅᴏ ᴘᴀʀǫᴜᴇ.

*Dᴜʀᴀɴᴛᴇ ᴏ Cᴀᴍɪɴʜᴏ ᴅᴇ Vᴏʟᴛᴀ*

Eɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴄᴀᴍɪɴʜᴀᴠᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀsᴀ, Yᴜᴍɪ sᴇɴᴛɪᴀ ᴜᴍᴀ sᴇɴsᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴄʀᴇsᴄᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴅᴇsᴄᴏɴғᴏʀᴛᴏ. Oʟʜᴀᴠᴀ ᴘᴏʀ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴏ ᴏᴍʙʀᴏ ᴄᴏᴍ ғʀᴇǫᴜᴇ̂ɴᴄɪᴀ, ᴍᴀs ɴᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀ ғᴏʀᴀ ᴅᴏ ɴᴏʀᴍᴀʟ.

Aɪᴋᴏ:"Vᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀ́ ʙᴇᴍ? Pᴀʀᴇᴄᴇ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴀɢɪᴛᴀᴅᴀ."

Yᴜᴍɪ:"Esᴛᴏᴜ ʙᴇᴍ, sᴏ́ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴄᴀɴsᴀᴅᴀ. A ɴᴏɪᴛᴇ ᴘᴏᴅᴇ ᴇsᴛᴀʀ ᴍᴇ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ɪᴍᴀɢɪɴᴀʀ ᴄᴏɪsᴀs."

Aɪᴋᴏ:"Sᴇ ᴘʀᴇᴄɪsᴀʀ ᴅᴇ ᴀʟɢᴏ, ᴇ́ sᴏ́ ғᴀʟᴀʀ."

*Eᴍ Cᴀsᴀ*

Cʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴄᴀsᴀ, ᴏ ɢʀᴜᴘᴏ ᴅᴇ ᴀᴍɪɢᴀs sᴇ ʀᴇᴜɴɪᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴜᴍᴀ ғᴇsᴛɪɴʜᴀ ᴅᴏ ᴘɪᴊᴀᴍᴀ. Eɴᴛʀᴇ ʀɪsᴀᴅᴀs ᴇ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀs, ᴏ ᴀᴍʙɪᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴅᴇsᴄᴏɴᴛʀᴀɪ́ᴅᴏ. Yᴜᴍɪ ᴛᴇɴᴛᴀᴠᴀ ᴘᴀʀᴛɪᴄɪᴘᴀʀ, ᴍᴀs ᴀ sᴇɴsᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀʀ sᴇɴᴅᴏ ᴏʙsᴇʀᴠᴀᴅᴀ ᴘᴇʀsɪsᴛɪᴀ.

Aɪᴋᴏ:"Yᴜᴍɪ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀ́ ʙᴇᴍ? Pᴀʀᴇᴄᴇ ᴅɪsᴛʀᴀɪ́ᴅᴀ."

Yᴜᴍɪ:"Sᴏ́ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ Vᴏᴜ ᴛᴇɴᴛᴀʀ ᴅᴏʀᴍɪʀ ᴄᴇᴅᴏ."

Mᴀɪs ᴛᴀʀᴅᴇ, ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴀ ғᴇsᴛᴀ ᴊᴀ́ ᴛɪɴʜᴀ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴅᴏ ᴇ ᴀs ᴀᴍɪɢᴀs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴛᴏᴅᴀs ᴅᴏʀᴍɪɴᴅᴏ, Yᴜᴍɪ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ. Tᴇɴᴛᴏᴜ ғᴀᴢᴇʀ ᴏ ᴍɪ́ɴɪᴍᴏ ᴅᴇ ʙᴀʀᴜʟʜᴏ ᴘᴏssɪ́ᴠᴇʟ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ sᴇ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀᴠᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴏ. Oʟʜᴏᴜ ᴘᴇʟᴀ ᴊᴀɴᴇʟᴀ ᴅᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴇ ᴠɪᴜ ᴀ ʟᴜᴀ ʙʀɪʟʜᴀɴᴅᴏ.

Yᴜᴍɪ:"(sᴜssᴜʀʀᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ sɪ ᴍᴇsᴍᴀ) Pʀᴇᴄɪsᴏ ᴅᴇ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴅᴇ ᴀʀ ғʀᴇsᴄᴏ."

Aᴏ ᴅᴇsᴄᴇʀ ᴀs ᴇsᴄᴀᴅᴀs, ᴄᴏɴɢᴇʟᴏᴜ ᴀᴏ ᴠᴇʀ ᴛʀᴇ̂s ʜᴏᴍᴇɴs ᴘᴀʀᴀᴅᴏs ᴇᴍ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ̀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴅᴀ ᴄᴀsᴀ. Sᴇᴜ ᴄᴏʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅɪsᴘᴀʀᴏᴜ ᴇ ᴇʟᴀ ᴛᴇɴᴛᴏᴜ ғᴇᴄʜᴀʀ ᴀ ᴄᴏʀᴛɪɴᴀ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ. Nᴏ ᴇɴᴛᴀɴᴛᴏ, ᴀɴᴛᴇs ǫᴜᴇ ᴘᴜᴅᴇssᴇ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ, ᴠɪᴜ ᴜᴍ ᴅᴏs ʜᴏᴍᴇɴs ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴅɪʀᴇᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ.

Yᴜᴍɪ:"(ᴇᴍ ᴘᴀ̂ɴɪᴄᴏ, sᴜssᴜʀʀᴀɴᴅᴏ) O ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇɴᴅᴏ?"

Eʟᴀ sᴇ ᴀғᴀsᴛᴏᴜ ᴅᴀ ᴊᴀɴᴇʟᴀ ᴇ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ ᴅɪʀɪɢɪᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴛᴇʟᴇғᴏɴᴇ. Tʀᴇᴍᴇɴᴅᴏ, ᴛᴇɴᴛᴏᴜ ʟɪɢᴀʀ ᴘᴀʀᴀ Aɪᴋᴏ, ᴍᴀs ᴀ ʟɪɴʜᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sɪʟᴇɴᴄɪᴏsᴀ. Dᴇsᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴀ, ᴅᴇᴄɪᴅɪᴜ ᴇsᴘᴇʀᴀʀ ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ғᴏssᴇ ᴍᴀɪs sᴇɢᴜʀᴏ sᴀɪʀ. As sᴏᴍʙʀᴀs ᴅᴏs ʜᴏᴍᴇɴs ᴀɪɴᴅᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴠɪsɪ́ᴠᴇɪs ᴘᴇʟᴀ ᴊᴀɴᴇʟᴀ, ᴇ ᴏ ᴍᴇᴅᴏ ᴀ ɪᴍᴘᴇᴅɪᴀ ᴅᴇ sᴇ ᴍᴏᴠᴇʀ.

Yᴜᴍɪ: (ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ) "Pʀᴇᴄɪsᴏ ᴅᴇ ᴜᴍ ᴘʟᴀɴᴏ... ᴘʀᴇᴄɪsᴏ ᴅᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀ."

𝘌𝘴𝘴𝘦 𝘤𝘢𝘱𝘪́𝘵𝘶𝘭𝘰 𝘧𝘰𝘪 𝘳𝘦𝘷𝘪𝘴𝘢𝘥𝘰 626 𝘱𝘢𝘭𝘢𝘷𝘳𝘢𝘴

Mᥱ꧑᥆rιᥱ᥉ ιᥒ T᥆kᥡ᥆Onde histórias criam vida. Descubra agora