"hatta biliyormusun semih bu okul eskiden cinlerin guvenli bolgesiymis" semihi aralarina alan grup her zamanki gibi gene semihi saçma sapan masallarla korkutuyorlardi.
semih urkek bir cocuk oldugu icin bu tur masallara inanip korkardi.
"ya rahat biraksanaza cocugu" diye bagirdi en arka siradan baris alper.
"sanane baris isine bak sen" dedi milot
milot, ezgi, defne, mert muldur, demirbay, tayfur, osayi ve immobileden olusan bu grup surekli semihe sacma sapan masallar anlatir korkutirlardi. baris alper her ne kadar cocuga bu masallarin gercek olmadigini dile getirsede semih urkek ve korkak bir cocuk oldugu icin korkuyordu.
"ya lutfen artik salin beni korkuyorum diyorum anlatmayin lutfen" dedi yalvarir bir tonda.
"bu cocuk gece altinada sicar amk" dedi osayi kolununaltindaki kiza fisildayarak.
fakat bu dedigini en arka siradaki baris bile duymustu."ya ne istiyorsunuz benden lutfen birakin artik pesimi"
"semih biliyormusun okul bittikten sonra hayaletlee cinler dolasiyor okulda seni okula kilitleyelim mi" dedi ezgi gulerken
semih daha fazla denilenlere katlanilmamis disari cikmisti. baris arkasindan gitmwk istesede milot musaade etmemisti.
semih okulun tuvaletine gelip arka cebinden telefonu cikardi. ve abisini aradi
"alo abi" dedi semih ağlarken
"alo semih nolfu niye ağlıyorsun" dedi telefondaki adam sesinden endiselendigi belli oluyordu.
"abi beni korkutuyorlar" diye basladi anlatmaya semih
~~
12/A sinifi ingilizce dersindeydi. siniftaki butun ogrenciler ferdi ogretmenlerini cok severdi cunku ogretmenleri onlarin yaşındaymış gibi davranir ve onlari en iyi sekilde anlardi. okula daha geleli cok olmasa bile okula uyum saglamis ogrencilerin kalplerink kazanmisti. mizah anlayisi iyi olan bir öğretmendi bu nedenlede sevilirdi. ogrencilerini cok severdi. arti olarak yakisikliligiyla kizlar tarafindan sevilirdi.
"millet yeni üniteye geçeceğiz. bu dersi laylaylom diye gecmicez" sinifta oflama sesleri yukselince hoca eliyle hareket yapip onlsri susturmustu.
"cocuklar kac haftadir ders isleyemi-" daha sozunu tamamliyamadan sinif kapisi ayi gibi acilmisti butun gozler kapiya donerken kapi arkasindaki adam sinifa bi adim atmis ve bagirmaya baslamisti.
"kim korkutiyor lan benim kardesimi"
"abi napiyorsun amk"
"semih kim korkuttu seni yavrum soylede duvardan duvara vurayim onlari"
"beyefendi sinifa bu sekilde giremezsininiz okul burası dingonun ahiri degil" kendisi bile korkmus olsada kucuk boyuyla uzun adamin karsisina gecmisti.
"hoca benim kardeşim beni nasil aradi sen biliyon mu"
"beyefendi lutfen mudur odasında konuşalim bu konuyu"
"konusalim amk konisalim" dedi adam sinirli bir sekilde
"semih gel sen cocuklar sizde gelin" dedi semihe yapılanların fsrkinda olan ogretmen
cocuklwr korka korka yerinden kalkmis ferdi ogretmenlerinin arkasina saklanmisti. karisilarindaki adam onlsra boyle baktigi icin hepsi korkmusti. onde semih ve abisi arkada ferdi ogretmwn ve ogrencileri müdürun odasina adimladilar.
adam sinifa girdigi gibi odaya girecekken ogrwtmen onu durdurdu ve konustu.
"biraz medeni olun lütfen beyefendi" diyip kapiyi caldi.
"lahavle" diyip kollarini havaya kaldirian adami takmadi ogretmen.
"hocam bir durum vardida o yüzden geldik"
"buyurun" dedi kel olan adam.
hepsi grupca odaya girmisti. semih ve cocuklar genis odadaki koltuklara otururken adam ve ferdi ayaktaydı.
"evet hocam ne vardı"
"buyurun beyefendi siz anlatin"
"hoca bu cocuk beni aglayarak aradi beni korkutuyorlar dedi. Allah bilir aglatacak kadar ne demişlerdir"
"abi valla kotu birsey demedik sadece kucuk bir saka yaptik" dedinayaga kalkarken Tayfur
"semih ne dediler sana evladim"
"hocam bu okulun eskiden cinlerin guvenli bolgesi dediler beni bu okula kapatacaklarini soylediler" semihin anlattiklariyla çocuklara kotu kotu bakan adam çocuklari korkutmus olacak ki cocuklar baslarini yere egdiler.
"cocuklar ozur dileyin arkadasinizdan bir daha boyle sacma sapan masallarda anlatmayin" dedi kel adam
hep bir agizan ozur dilenince odadan çıkmak icin ayaga kalktilsr.
odadan cikanlar kapinin onunde sanki ogrwtmenleri bir sey diyecekmiş gibi beklediler.
"cocuklar siz sinifa gidin" diye konustu. cociklar ikiletmeden merdivenlere yoneldiler.
"gordunuz mu beyefendi sakin sakin konusarak halloluyormus"
"ya hoca kusura bakma oyle girdim ama sinirliydim amk tutamadım kendimi"
"anladım. bir sey sorucam yanlis anlamazsaniz"
"buyur"
"semih neden boyle bir cocuk yani neden bu tur masallara inandi ki"
"semihin cocukluk bir travmasi var"
"hm anladim. o zaman iyi gunler dilerim." dedi ogretmen
"iyi gunler" dedi karşısındaki adamda. ferdi tam gidecekken adam tekrar konustu.
"ha bu arada adiniz neydi"
"ferdi adim. peki sizin"
"andulkerim bende"
"hm hm" dedi sadece ve yavas adimlarla merdivenlere yoneldi ogretmen. adamda bir kac saniye sonra çıkışa yoneldi.
~~
*milot, ezgi, defne, mert muldur, demirbay, tayfur, osayi ve immobile*grubun birbiriyle alakasi😃
anlik hevesle yazdim ins devami gelir😞💅🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
abfer yaziyom
Fanfictionokulda cinli minli masallarla korkutulan abdulkerimin kardesi semih abisine okulda onu korkuttuklarini soyler. abdulkerim sinifa hucum ederken ferdi ogretmen derstedir yan ship: barsem