Probudí mě raní světlo, které prochází mýma rozdělanýma záclonama.
Pokud si dobře pamatuju, tak jsem si je večer zatahovala, protože jsem se nechtěla dívat na mého nejlepšího kamaráda Caleba.
Ano bydlíme hned vedle sebe a máme naproti sobě okna. Jako malý jsme toho často využívali, ale teďkom už ne. Jsme oba dva na střední a nemáme na sebe čas, ale i tak se furt bavíme. Popravdě ho beru jako holku.
Otočila jsem se na druhý bok a hned jsem viděla mámu, jak se na mě mračí a to neznačilo nic dobrého. Chtěla jsem se zasmát, protože ten její výraz je k popukani. Řekla mi jen ať okamžitě vstanu, že už jde do práce.
Tak jsem se vyplazila z postele a hned jsem šla do koupelny, kde jsem vydělá sestru, která si momentálně žehlí vlasy. Ignorovala jsem ji. Udělala jsem si normální ráni higienu, kterou dělám už hodně dlouho. Dala sem si na sebe nějaký ten makeup. Korektor, řasenku a to je vše.
Pak jsem šla do pokoje se převléknout.
Je první den školy a já nevím co si mám absolutně dát na sebe.
Hmm.
Vezmu si asi černé baggy jeans s bílým topikem nebo šaty.
Ne, vezmu si to první. Nepřijdu tam jako nějaká štětka. Což samozřejmě nejsem. Podívala jsem se na mobil, kde bylo napsáno že je 7:20.
Ajajaj. Musím pospíchat. Seběhnou rychle schody dolů a hned jsem se zarazila, protože se moje sestra líbala s jejím klukem, Jakubem, na lince hned vedle snídani, na kterou mi hned přešla chuť.
”Ewww jste nechutni„ řekla jsem upřímně. Oba dva se na mě podivali vražedným pohledem a já jen zvedla ruce na obranu.
Jak jsem si šla do ledničky pro jabko, aspoň na cestu, tak jsem cítila Jakubův pohled. Nebyl to zrovna příjemný pocit.
"Kotě jdu si nahoru pro kabelku a můžeme jet do školy„ řekla Tereza, když jsem zrovna šla se obout.
Upřímně nemám ráda vztah, ve kterém si navzájem říkáte kotě. A ještě k tomu, když to holka řekne klukovi.
Hned jak odešla tak ke mě přišel Jakub a zašeptal mi, že mi to sluší když mám holé břicho. Projel mi mráz po zádech. "Pokud dobře vím ty očumovači břicha, neměl bys ses dívat po sestře tvoji přítelkyně" usmála sem se na něho svým falešným úsměvem. Debil.
Rychle jsem si nasadila bílé, nové tenisky a šla do školy. Cesta mi trvala asi 10 minut, což je v pohodě. Cestou sem poslouchala můj oblíbený playlist na Spotify.
Když už jsem byla u školy, tak jsem se z přima nadechla, sundala si sluchátka a řekla jsem si že musím přežít jen 10 měsíců.
Když jsem šla ke skříňce, tak se tam objevil Caleb a zamával mi. "Ahoj, Kate co máš první hodinu. Potřebuju vědět jestli jsme třeba spojeni. To by bylo cool." Podívala jsem se na rozvrh a zjistila jsem že mám jako první hodinu angličtinu s panem učitelem Kopeckým. Ukázala jsem mu to a on jen vzdychl že nejsme spolu. Nedalo se nic dělat. Šla jsem do třídy ve které jsme měli být a sedla si hned v zadu, kde bylo volné místo, které úplně křičelo, ať si tam sednu. Koukala jsem se z okna a viděla, že sestra právě prijela v černém BMW s Jakubem, který ji momentálně chytil za pás a šli směrem ke škole. Otočila jsem se hned v pravý moment, když se mě zrovna nějaká holčina zeptala, jestli si se mnou nemůže sednou, já jen přikývla.
Jak hodina ubíhala za druhou, tak přišel konec školy, což znamená, že přijdu domů a hned půjdu spát. Ale moje plány se překazily, když ke mě přišla Sára a zeptala se jestli jdu dneska na tu přivítaci party u Jakuba. Mimochodem Sára je moje kámoška už rok.
Na nějakou party jsem chtěla, ale ne vážně na Jakubovu. Chodívají tam moc známí lidé a nemám za potřebí je zrovna vidět. No, ale to by nebyla Sára kdyby mě nepromluvila. Tak jsem se rozhodla, že tam půjdu a trochu si zaflirtuju. No co potřebuju to. Minulý rok jsem se rozešla s Davidem, se kterým sem skoro nic neměla. Jen to oblbnuti časem vypršelo.
Když jsem přišla domů zahlédla jsem na lince vzkaz od mámy, vekterém bylo tak zhruba napsano, ze se vrátí až zítra ráno ať to tady zvládnem. Supeeer. Takže se jí ani nemusím ptát jestli bych mohla vůbec na tu party. Ha. Tohle je snad loterie.
ČTEŠ
Fake date
RomanceKate vždycky neměla ráda kluka svoji sestry, až do té doby než se rozešli. Měli spolu tajnou dohodu, o které nikdo nesměl vědět. Ale potom se jim začne všechno vymykat kontrole a začnou porušovat pravidla, které si nastavili. Jak moc zakročí daleko...