(𝙶𝚎𝚗𝚛𝚎: 𝙵𝚊𝚗𝚝𝚊𝚜𝚢, 𝙷𝚒𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚌𝚊𝚕, 𝚁𝚘𝚖𝚊𝚗𝚌𝚎 - 𝙰𝚗𝚐𝚜𝚝)
𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚞𝚙𝚘𝚗 𝚊 𝚝𝚒𝚖𝚎, 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝙿𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚍 𝙾𝚠𝚎𝚗. 𝙾𝚠𝚎𝚗 𝚒𝚜 𝚊 𝚝𝚊𝚕𝚕, 𝚋𝚕𝚘𝚗𝚍𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚘𝚢. 𝙷𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚖𝚊𝚓𝚎𝚜𝚝𝚒𝚌. 𝚋𝚊𝚜𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜, 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕, 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊𝚗 𝚘𝚛𝚍𝚒𝚗𝚊𝚛𝚢 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚑𝚒𝚐𝚑 𝚛𝚊𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐. 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝙿𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚞𝚗𝚒𝚚𝚞𝚎, 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎. 𝙷𝚎'𝚜 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚍𝚘. 𝙾𝚠𝚎𝚗 𝚌𝚊𝚗 𝚜𝚎𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍. 𝚂𝚘𝚖𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚖, 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜. 𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚍 𝚂𝚑𝚎𝚕𝚕𝚢. 𝚂𝚑𝚎𝚕𝚕𝚢 𝚒𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛. 𝙷𝚎 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚍𝚎𝚟𝚎𝚕𝚘𝚙 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚔𝚒𝚍𝚜. 𝙰𝚗𝚍 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚗𝚘𝚠, 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚍𝚖𝚒𝚛𝚎𝚜 𝚑𝚎𝚛. 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚗, 𝚂𝚑𝚎𝚕𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚊 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝙾𝚠𝚎𝚗'𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔. 𝙱𝚞𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢, 𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜, 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚗𝚍𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚊𝚌𝚛𝚒𝚏𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖𝚜𝚎𝚕𝚟𝚎𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝙾𝚗𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚛, 𝙺𝚒𝚊, 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚜𝚜𝚊𝚜𝚜𝚒𝚗𝚊𝚝𝚎𝚍. 𝙷𝚎 𝚖𝚘𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚎𝚊𝚝𝚑, 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚘 𝚊𝚜𝚜𝚊𝚜𝚒𝚗𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛. 𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍, 𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚗𝚝𝚎𝚗𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚍𝚎𝚊𝚝𝚑. 𝙱𝚞𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚜 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛, 𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚊𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙰𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍, 𝚠𝚑𝚘 𝚒𝚜 𝚊𝚗 𝚘𝚛𝚍𝚒𝚗𝚊𝚛𝚢 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗, 𝚊 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍.
𝙺𝚒𝚎𝚛𝚊, 𝚊 𝚑𝚘𝚙𝚎𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚛𝚘𝚖𝚊𝚗𝚝𝚒𝚌 𝚐𝚒𝚛𝚕. 𝙰𝚕𝚕 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚘 𝚒𝚜 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍'𝚜 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎𝚗 𝚖𝚞𝚕𝚝𝚒𝚙𝚕𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜. 𝙾𝚑 𝚑𝚘𝚠 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚜𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚛𝚞𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎. 𝙳𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚎𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎, 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚛𝚘𝚖𝚊𝚗𝚝𝚒𝚌 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚊𝚕𝚒𝚟𝚎. 𝙸𝚝 𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚘𝚋𝚋𝚢 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚗𝚘𝚟𝚎𝚕𝚜, 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚎𝚜, 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚏𝚊𝚗𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚟𝚎𝚕𝚜.
YOU ARE READING
Windbreaker Oneshots
أدب الهواةContains romance, angst, fluff, horror, comedy, action, & fantasy Windbreaker Oneshots because writing a whole fanfic/novel with multiple chapters is kinda hard hehe