Rozdział 6💤

27 3 7
                                    

(Sigmastyczna kontynuacja 😜💥)

-Fajne imię, ja jestem Chester - powiedział.
-Heh, miło poznać - powiedziałam wystawiając rękę w jego kierunku.
-Też miło poznać - także podał mi rękę.
-JANET CHODŹ TU SZYBKO - wszyscy najwidoczniej usłyszeliśmy to samo.
-FANG CO SIĘ TAM DZIEJE!? - wy krzyknęła Janet.
-BO BUSTER PODPALIŁ MIKROFALĘ - mówił.
-CO. DOBRA JUŻ IDĘ - odkrzynęła. -Sorki za nich, ale muszę iść - powiedziała i pobiegła do jednego z pokoi. Chester najwidoczniej nie mógł powstrzymać się od śmiechu. (😮‍💨)
-Dobra to idziemy w końcu? - spytałam po kilku minutowym staniu.
-Tak tak - powiedział i po tym otworzył drzwi od pokoju. Wzięłam swoje rzeczy i poszłam za nim.
-To tam jest twój pokój - wskazał na drzwi.
-Dzięki i pa idę już się rozpakować, bo zaraz 20 - powiedziałam.
-To pa zobaczymy się jutro - i poszedł do swojego pokoju. Gdy poszłam do swojego to nie było tam nic ciekawego. Biały pokój, szafa, biurko, łóżko, szafka nocna itp. Wzięłam walizkę i położyłam ją na łóżku. Wyciągnęłam piżamę, dałam ją na łóżko. Wyciągnęłam także różne kremy, kosmetyki i takie tam. Poszłam do łazienki i się umyłam.
~30 minut później~
Po 30 minutach już się umyłam. Woda była taka ciepła, aż wychodzić się nie chciało (canon), wzięłam szybko piżamę i się przebrałam. Wyciągnęłam szczotkę do zębów i pastę i umyłam zęby. Potem rozczesałam włosy i wyszłam łazienki. Z ciągnęłam walizkę z łóżka i położyłam się na łóżko. Wyciągnęłam komputer i włączyłam sobie jakiś film na Netflixie. Nim się oglądnełam była już 22:57. Położyłam komputer na biurku i poszłam spać.
--------------------------------
245 słów 💥
Wiem że znowu troche mało słów ale znowu nie chciało mi sie pisać 🔥 jutro postaram sie o dłuższy 🫨🫨🙂‍↔️🙂‍↕️ PAPATKI SIGMY WY MOJE UWUWUWU 💥💥💥

 --------------------------------245 słów 💥 Wiem że znowu troche mało słów ale znowu nie chciało mi sie pisać 🔥 jutro postaram sie o dłuższy 🫨🫨🙂‍↔️🙂‍↕️ PAPATKI SIGMY WY MOJE UWUWUWU 💥💥💥

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mam swoją małą sigme😻😻😻😻 #moeloveruwu 🔥🔥💥💥💥😻😻😻💗💗💗

Cukierkowa miłość🍭💗| Mandy x ChesterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz