Sabahlama

14.8K 25 0
                                    

200+ okuma icin tesekkur ederim hic beklemiyordum:) 

Umarim bu bölümü begenirsiniz yorum yapmayi unutmayin pleaseee!!!

>>>>>>>>>

Gözleri üzerimden gecti. Vücudumu bastan sona kadar takip eden gözleri sonunda gözlerime kitlendi. Göz temasini ilk birakan o oldu ve sonra benimle temas icinde olan kocama bakti. 

"Insan kapiyi kitler..." diyebildi sadece. 

Kocam, Yunus, ilk önce yastiga uzanip üstümü kapatmaya calisti. Hic bir sey demeden yerde ki yatan su sisesine ulasti. Ulastigi gibi ise kapida duran adamina firlatti. 

"Lanet olsun!" diyerek fisildadi kulagima. Bence de lanet olsun! 

Adam hala ne merakla kapinin orda dikiliyordu ki? Uzaklasmayi planlamiyor gibi görünüyordu ki Yunus bagirdi: "Ne bekliyorsun hala Ahmet gitsene!?" Ahmet olanlari yeni icine sinmis olmali ki hemen Yunus'un dedigini yaparak uzaklasti. Kapiyi da kapatti. 

"Bitireyim mi artik seni?"

"Lütfen.." diyebildim agirligini üzerime bastirirken. 

Icime yine girdiginde hic acimadan bi hiz ile git gel yapmaya baslamisti. Bu sefer o kadar farkli bi hiz vardi ki bagirmamak imkansizdi. Yanimda duran eline uzanip parmagini agzima alarak isirmaya basladim.

"Isirmaya devam edersen daha cok hizlanirim." Gözlerini hic gözlerimden ayirmadan izliyordu beni ve bu beni cok yükseltiyordu. 

Diger eli sert bi sekilde gögsümü kavrayinca, tutamayip kendimi inlemeye devam ettim..

"Sagir edecem seni oglum! Kendi sucun!" 

"Cok iyisin ama karicim. Sagir olayim nolcak." Salak adam!

Eli her yerimde gezerken ben diger elini isirmadan duramiyordum. Isirdikca o daha cok hizlaniyordu... 

Ve tam bosalmaya gelmisken, o da bosalmaya baslamisti. Bir rahatlama ile ikimiz bi süre sustuk. 

Saate baktigimda 04:36 olmustu bile. 

"Yikayalim mi seni güzelim?" 

"Hmhm." 

Kendini zorla yataktan kaldirarak, kolunu bacaklarimin altina, diger kolunu kafama destek olarak kaldirmisti beni. Ne güzel bakislari vardi bide...

Beni küvetin icine yerlestirerek sicak suyu acmisti bana. Suyun icini köpüklendirerek kendide yanima geldi. Canim onu yine istiyordu! O da beni istiyordu ki eli yine gögüslerime gitti.

Uclari ile oynuyor ve dayanayip agzina alip islatmaya basladi. Ben bu durumdan rahatlarken, o bi hayranlik ile yüzümü izliyordu. Bir eli sol memem ile oynuyor, digeri ise agzinda. Sonra digerini agzina alip beni iyice delirtiyordu. Bu sakinligin icinde, bi ben ve o vardi. Bi de hafif su sesi. 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Guys ben bunu bi düzenle devam yazsam mi ki? 

Bana yorum yapsaniz kötü yorumlar kabul ediyorum ögrenmem lazim sonucta. 

Sadece eglencesine insanlar eglencesine okusun diye düsündüm ama yapamiyorsam hic devam etmeyimde baska seylere yöneleyim. Kisa oldu sorry sadece yorumunuzu bilmek istedim :)

IYI GÜNLEEEEERRRRRRRR BEBISLEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

18+ BÖLÜMLÜ HIKAYELERIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin