selam kuslarim ilk deneyim ile yazdigim bir bölüm beklentiniz cok yuksek olmasin
benim hosuma gitti ama love you
>>>>>>>>>
Arabayi bir eli ile tutmus bos otobanda hiz yaparken yüzünü izlemek cok hosuma gidiyordu. Partiye giderken tras oldugu icin yüzü cok temiz gorunuyor ve dudaklarinin rengini cok belirgin gösteriyordu. Üzerimden gececekti simdi o dudaklar... Gözlerimi hic ayirmadan yüzünü incelemeye devam ettim. Uzun kirpikleri, kalin kaslari ve hafif kemerli burnu. Hepsi cok güzel görünüyordu. Ellerim vücudum üzerinden gecerken, göz ucu ile ne yapmaya calistigima bakti.
"Az kaldi yaklastik eve." diye cevap verdi hic bir sey demedigim halde. Üstümdeki bordo, kisa, kalem elbisem artik üstümden cikmak istiyordu. Onun üstünde ise siyah bir gömlek vardi. Dügmelerini tek tek acacaktim simdi. Eve yaklastigimizi fark edince hemen enerjim yerine geldi.
"Bekle güzelim." diyip kendi kapisini acti. Biliyordum ne yapacagini.
Benim tarafima gelip beni kucagina kaldirip saclarima bir öpücük birakti. Kapiyi yardimcilari acarken hizli adimlar ile odamiza dogru ilerlemeye devam etti. Cok istiyordum onu cok.
Beni yataga biraktigi gibi üstündekilerini bir hiz ile cikardi. Bu parti cok kötüydü ve birbirimize attigimiz bakislar ikimizide cok yükseltmisti.
Üstündeki her seyi cikardiginda yataga, yanima oturup soru soran gözler ile bana bakti.
"Neyi bekliyorsun karicim?" Ayaga kalkip ayagimdaki agir topuklulari cikarirken hala gözlerimi gözlerinden ayirmadim. Üstümdeki elbiseyi cikarmasi gerekiyordu. Arkami dönüp dikkatli bir sekilde kucagina yerlestirdim kalcami. Nefesini ani tutusunu duyabilmistim. Elleri kalcamdan belime hafif hafif dokunuyordu ve bu beni cok zevke getiriyordu.Sonunda elbisemin arkasini actiginda, elbise ön tarafindan düstü hazir sirtimdayken elleri sütyenimide cikarip bi koseye firlatmisti. Kizlik bölgem selale olmus derecesinden islanmisti.
Dikkatli dokunuslari bedenimi tutup yataga biraktiginda üzerime dogru egiliyip kizlik bölgeme yaklasmisti. Elleri bacaklarimda geziyor, temizlenen bölgeme hafif dokunuslar birakiyordu. Agzimdan bi kücük inilti cikti yanlislikla. Kenarlarini öperek hafif hafif cekiyordu. Yala artik adam!
Elini üzerinden sürerek islakligimi alip agzina götürüyordu. Hep bana giciklik olsun diye yavas yavas davranirdi ama baslattiginda dayanamadigim hiza geliyordu...
Dili önce klitorisime dokundu sonra asagi inerek deligime biraz girdi. Oraya takilmis derecesinde dilini ordan uzaklastirmadan gir ciklar yapiyordu. Her seferinde biraz daha sesli inliyordum. Yeterince yaptigini düsünmüs olmali ki dili bu sefer klitorisime dogru hareketlendi. Daireler cizerek oynuyordu benimle. Ve o sira:
"Beyefendi! Anneniz telefonda sizi cagiriyor!" gözleri bir seferde acilmis bana bakti. Hayir gitme der gibi baktim ona.
"Para gönderecekmis acil cagiriyor!" diye bagirdi kocamin yardimcisi bi sefer daha. Beline bir havlu sararak, odadaki banyodan saclarini islatmisti. Banyo yapmis gibi görülsün diye. Gitmesine dayanamayip elim kizlik bolgeme dogru hareket etti. Cok istiyordum bosalmak.Iki parmagimi ustunde oksarken sessiz sessiz inliyordum. Sonra ise hizlanmaya basladim anlamadigim sirada kocam iceri girmis penisini kadinligimda tutuyordu.
"Bensiz yapiyorsun demek ki." dedi ciddi bir bakisla."Bi daha yapabilcen mi bundan sonra merak ediyorum."
Icime acimadan sert bi sekilde girerek cok sesli bi inilti kacti.
"Ah! Yavas dur!"
Hizli bi sekilde icime gir cik yapiyordu ve dudaklarinda kucuk bir gulumseme ile iniltilerimi dinliyordu. Gözleri sonra hareket eden memelerime kaydi. Ince belimi tutup daha fazla hareket etti ki memelerim daha fazla sallansin diyeydi. ÖLÜYORDUM.
Inlemelerim hic durmadan devam ederken zevk suyum akip duruyordu. Beni ters cevirip doggy pozisyonundan girmek istemisti ki.
Kapi acildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
18+ BÖLÜMLÜ HIKAYELERIM
RomanceHer bir farkli bölümde farkli enerji hissetmek ister miydiniz? Ben Yosun tanismaya hazir misiniz? Cinsellik bol icerir.