¹

170 14 449
                                    

Kardelen'den

Evet, sonunda o gün gelmişti. Beril New York'dan dönüyordu.

Hepimiz çok heyecanlıydık, hepimiz yaşadığımız şehirden birbirimizden ayrılmamak için ayrılmıştık.

Ama Beril'in önüne harika bir fırsat gelmişti,ve kendisi için bunu değerlendirmesi lazımdı.

Üç yıldır hiç gelmediği için şuan hepimiz çok heyecanlıydık,tabii en çokta Yunus.

Birbirlerini çok seviyorlardı ama Yunus Beril'in,Beril ise Yunus'un kariyerini etkilediğini düşünüyordu,bu yüzden ayrıldılar.

Tek başıma sitenin kamelyasında otururken karşımdan gelen Barış ve Berkan'ı gördüm.

Berkan
"Sen bana bir daha kız ayarlama amına koyim"

Barış
"Mis gibi kız,nesini beğenmedin"

Berkan
"Siktir git Barış ya"

"Ne oluyor yine"

İyiki Nisa burda değildi, küçüklüğümüzden beri Berkan'dan hoşlanıyor, Berkan ise bunu asla anlamıyordu. Bu durumu kızlar biliyor,erkeklerden sadece Barış biliyordu.

Berkan
"Yok birşey ya" diyip yanıma oturdu.

Barış
"Bizimkiler nerde"

"Ecrin'in date i vardı, gerisini bilmiyorum"

Aslında Ecrin muhtemelen şuan yatağında mışıl mışıl uyuyordu,ama bu ikisinin birbirini kıskanan halleri çok gülünç geliyordu.

Barış ve Ecrin sevgili değiller,burun buruna yakalamışlığım bile var ama sorsan abi kardeş gibiler,yersen.

Barış duyduğu şey ile çenesini kastı, çenesi sipsivri görünüyordu.

"Ne oldu Barış?"

"Yok birşey,işine bak sen"

Barışa göz devirip soluma döndüğümde Gülgün ile Kenan' ın geldiğini gördüm,Kenan çenesini tutuyordu.

Berkan
"Noldu lan"

Gülgün
"Bu ruh hastası çenesini kırdı"

Barış
"Nasıl becerdin amına koyim"

Kenan
"Dişimi kırmaya çalışıyordum, çenemi kırmışım"

Kenan Gülgün'ü görmek için telden dolguya herşeyi yaptırdığı için soluğu diş kırmakta bulmuş,ama atladığı bir detay vardı.

Gülgün
"Kenan,ben orada stajyerim. Dolgu,tel gibi şeylere girebilirim ama dişini kırarsan onu bana yaptırtmazlar ki, anca kenardan izlerim"

Kenan
"Hah işte onun bilgisi bende yoktu"

-

Futbol || Sokakta Hiçbiri GibiykenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin