AUTHOR:
Saadi or Ayeshy ky nikkah ko 1 hafta gzr chuka Hy Wo dono Pakistan ky northern area ma ghumny ja chuky Hain Ahmer ki abhi tak Haneen sy bat hi hosaki.
HAYA & JIHAN:
"Mere bat hui Ayeshy sy Kafi khsh thi wo Allhumdulliah keh rhi thi 2 din bd ki turkey ki flight Hy unki shiad hmsy milny na aa skain" haya ny bed ki ek trf bethaty hua Jihan ko btya Jo apny samny laptop kholy betha tha "Achi bat Hy Khush Rhain dono enjoy krain BAHARY thek Hy"? JIHAN ny masroof Hy Andaz ma "han Wo apni job ma Kafi busy Hy Khadija ky Sath hi ate jate Hy" haya ny Apna dubta side py rkhty hua kha bed py sedhy ho KR bethaty hua usny JIHAN ko puakara "JIHAN" "Hmm"
JIHAN ny jwb dia "Khadija ky lie koi rishta dekhain Hum"? Haya ny zra mohtat Andaz ma pucha wo janti thi JIHAN ko yeh topic Kuch khas ni Pasand aesy ni ky wo Khadija ki shadi ki krna chahta wo bas apni bete ko independent bnana chahta Hy or jb wo Khud is ni zndgi ky lie raazi hojye to usy BHI aitraz ni Hoga "ni wo abhi bhtt choti Hy" yeh bt BHI usny laptop sy nzrain htye bgr khi thi "JIHAN wo choti ni Hy 23 ka Ilhan BHI hogya Hy or khadija BHI 25 ki Hy" "ha to 25 ki Hy mere bete 50 ki ni Tum bila wja usko Is nai msly ma nh ghseeto usy aram sy apni life guzarny do" JIHAN ny haya ko nrmi sy kha "han ma Kuch na schu ma to Hun hi glt Tum baap bete hi to si ho bs hena" haya adt ky mutabiq chir gye thi.KHADIJA:
Khadija apny cabin ma files ma sir dye bethi thi unki company ki kl ek important presentation thi Jo bnky hi ni Dy rhi thi Jis din sy humain ny Apny sbsy achy client ky Sath apni deal cancel ki thi Khadija usky samny bhttt km hi jate thi mgr ab shiad Jana zruri ho rha tha wo Khud ni janti thi wo q usy avoid KR rhi Hy Apny sir sy tamam tar btain jhatak KR usny apna siah hijab drust kia or humain ky cabin ki trf chal di abhi wo Bahar nkli hi thi Ky samny hi uski 2 colleagues nzr agye "Ek phly mery sir ma drd Hy Upr sy yeh do chipkalian Sr khain gi" Khadija Khud sy mukhatib hoti agy brh gye "Tmy is hijab ma ghutan ni hoti" Shoulder cut wli yeh Samia thi "Hoti BHI hogi to ap AC lgwa dain gi mujhy hijab ma" Khadija ny bazahir muskuraty hua kha mgr uska Lehja sakht koft bhara tha "Sb log aesy hi yhan aty Hain Tum q itni namazan bnky ate ho tmry aba molvi Hain kia"? Yeh rimsha thi "Ni mery Aba terrorist Hain" or khadija ky is jwb py Samia or rimsha ky Kuch khny sy phly Kisi ka kehka ubhra tha KHADIJA ny mur KR dekha to humain apny office ky drwazy sy ata dkhye Dy RHA tha Chehra Uska surkh tha shiad Kafi dair sy wo hasi rokny ki tak ma tha "Ary humain sir ap Kuch chye tha apko" rimsha ny foran Apni masnoye c awaz ma humain ko pucha Khadija ankhain pher KR humain ky office ma chl di "Miss rimsha ap mere secretary ni Hain Jo mujhsy sawal pchain gi ap dono apny cabins ma raha krain to bhtr hay" humain in dono ko talkeen krky apny office ki janib brha.
Gulabi churian:
Humain andr dakhil hua to Uski nigah beikhtyr hi Khadija py ja thehri Wo siah hijab ma ek rui ka gola lag rhi thi Humain ki nzr usky hath ma pehny kangan py gye or phir wo palak jhpkna bhul gaya bhttt Kuch usko yad aya tha Bhtt c awazain uski semat ma gunji thi park,jhuly,Bachy,gulabi Frok ma nanhi c gurya or usy 6 gulabi churian deta hua wo humain ki nzrain Khud py mehsus krky Khadija ny ek Nzr usy dekha or phir uski nzro ka takub kia or jldi sy apna kangan kpry ky nechy KR dia Or tbhi humain ny sir sy bhtt Kuch jhatak KR Apni kursi ki jabin brha "Sir yeh" Khadija Kuch kehny hi lgi thi ky humain ny usy toka "Kal ki presentation ready Hy"? "Ap bat puri sunain to nh" Khadija Barbra KR Apni jga sy uth khri hui "Yeh points check kr lain or mujhy bta Dan agr khin py kuch masla Hy to" khadija ny humain ko file thmye or office sy Bahar nkl gye Humain ny ek Nzr file ko dekh KR side py kia or Apny wallet nkl KR hath ma tham lia Usy kholty hi samny 2 nanhy Bacho ki tasweer thi gulabi rung ky Frok ma us pari ky Sath 10 sala ka humain bhtttt Khush nzr aarha tha "Kia koi itna Pagal ho skta Hy jtna ma tmhary lie Hun, kia pata Tumhy ma yad BHI na Hun it yhan mny apni puri zndgi tmhary nam Krdi Hy koi ni ek br ma Tumhy dhund ln Phir yad dilwa dunga mgr tm to kehte thi tm mujhy khin py BHI pehchan lo gi" or Usi trhn humain us tasweer sy ktny hi der mukhatib raha tha KHADIJA ky hath ka kangan usky zehan ma abhi BHI hubhu tha "TUM KAHAN HO JAY" apny wallet ma mojod tasweer ko ankho sy lgaty hua kha. Tbhi usky office k drwaza khula or usky pasandida log andr aty dkhye dye "Assalamualaikum mama" humain uth KR Apni MAA ky galy lga Jo aj ktny hi din bd apny Europe tour sy wps seedha yhi ai thi.
Ahmer:
"Ahmer Bhai ap krty kia Hain wesy" usama Jo abhi Kuch der phly office sy aya tha ab ahmer ka Hal ahwal puch raha tha "Ma bs idhr udhr ata rhta Hun krna kia Hy mny", ahmer ny la parwahi sy kaha wo log is wqt gazhi house ky tarous py bethy thy Faris abhi uth KR Bahar gaya tha ky usama agya ahmer apny Kisi Kam ma bhtt masroof tha ky uski abhi tak Kisi Sy BHI tafseeli bat ni hui abhi usama mazeed koi bat puchta ky "Oyy moty Ami bula rhi Hain" Hina apni hi dhun ma khte taros py ai or samny bethy ahmer ko dekh KR uski zuban ko Tala lga ahmer ny muskura KR usy dekha or usama ny nechy ki trf dor lga di Hina wps jany ky lie muri "Kuch der beth Jain gi pas to koi gunah to ni apka hi ghr Hy koi Kuch ni khy ga" ahmer ki awaz py Hina Ny aerio py ghum KR usy Herat sy dekha "Wah ap to bolty BHI Hain" Hina uska Mazak bnaty hua samny rkhy sofy py beth gye "q apko kia lga tha ma gunga hu" Ahmer sy koi bt nh bn pye to yhi keh betha "Jis hsb sy ap Pchly 1 hfty sy chupty phir rhy Hain lag to yhi rha tha Ky ap gungy BHI Hain or yadasht BHI gum hogye apki" wo shokh sy bt krte end ma gila krgye thi "Mazrat mry Kuch km thy bs Usi ma masroof tha" ahmer ny uski bt ma MTLB smjty hua foran Apni glti Mani Strange ahmer shafi maafi BHI mngta tha.
Imama SALAR:
"WalaikumAsslam kesa hy Mera beta" imama ny humain ka matha chumty hua pucha "agye ap sbko mere yad Bs rhny dain mujhy bt ni krni" humain ny foran nak chraty hua kha or Sath hi nzrain udhr udhr dorain "raeesa or hasham seedhy ghr gye Hain Ayesha or Jibreel Bhi ghr py hi milain gy" imama ny uski talash smjty hua kha to humain ka latka muu or latak gaya "ap log to aesa gye ky yeh BHI yad ni raha pechy koi ghr py BHI Hy" humain ny kha "Chlo tmy hmara ana acha ni lga imama wps chlty Hain hum" salar ny usy mazeed cherty hua kha "Ab ja KR dkhain ap log mujhy khin" humain foran seedha ho betha "rat ko sab Sath Khana khain Gy jldi Kam khatam krky ajana abhi to tmri MAA ny airport sy gari ghr jany ki di ky tmsy milna Hy ab hum chlty Hain" salar humain ka kandha thpkta Bahar nkl gya or tbhi andr Khadija ai Imama ny usy dekha to dkhti hi re Gye "Ohh sorry sir mujhy andaza ni tha apki family ai Hain" Khadija ny Mazrat khuwana Andaz ma phly humain or phir imama ko dekha "ni beta koi bt ni Tum LG apna Kam kro ma to bs ja rhi thi" imama ny foran Apni jga sy uthaty hua kha "tmhara name Kia Hy"? Imama ny Khadija ky hath thamty hua kha "Khadija gull" Khadija ny muskuraty hua jwb dia "Tmhari ankhain bhtttt khubsurat Hain khadija" imama usy Pyar sy keh KR uska gal thpkti side hui to Khadija bahr nkl gye "Yeh single Hy" ? Imama ny pucha to humain Hans dia "mama ap BHI na khin rewayte Ami bna ni Chorain gi"
"Han to Tmny to qasam khye Hy na shadi krny ki ab mj to Kuch sochna Hy na" imama ny ahtajaj kia "ap sb janti Hain mama" humain ek dam he sanjeeda or afsoorda nzr any lga tha "humain beta 17 sal gzr gye Hain Tum ek ahmkna bat ko pkr KR bethy ho Bachpan ki DOSTAIN Kisi ko yad ni rhti" imama ny apny bety ko Smjhany ki koshsh ki "mama Bachpan ki DOSTAIN koi yad ni rkhta Magr wo mere MUHHABAT Hy" humain ny kha to awaz bhtt dheemi thi imama apny bety ko bebasi sy dekh KR Reh gye
"Rat ko khany pr Milty Hain" imama usy kh KR bahr ko nkl gye "TUM KAHAN HO JAY PLEASE KHIN SY AJAO MERR UMEED MAT TUTNY DENA MUJHY GALAT MAT BNA DENA MERA INTZAR RAIGA NH KR DENA""پھر یوں ہوا اک شخص سے محبت ہوگئی مجھ کو"
"پھر یوں ہوا اس کی عادت سی ہوگئی مجھ کو""پھر یوں ہوا میری باتیں اثر کرنے لگیں اس پر"
"پھر یوں ہوا اس نے دوست بنا لیا مجھ کو""پھر یوں ہوا ہزاروں باتیں ہونے لگیں ہمارے درمیان"
"پھر یوں ہوا رات بھر جاگنا پڑ گیا مجھ کو""پھر یوں ہوا اپنی دنیا سمجھ لیا اس کو میں نے"
"پھر یوں ہوا سب سے منقطع ہونا پڑ گیا مجھ کو""پھر یوں ہوا وہ چھوڑ گیا مجھ کو"
"پھر یوں ہوا اکیلے رہنا پڑ گیا مجھ کو""پھر یوں ہوا زندگی میں طاق راتیں اگائیں"
"پھر یوں ہوا رب سے مانگنا پڑ گیا مجھ کو"End of Episode 01 ❤️🌸
Do vote, Comment ❤️
Lots of love from ESHA EMAN ❤️
YOU ARE READING
HAYAT-E-SIKANDER
FanfictionThis is fanfiction of Humain SIKANDER (son of salar SIKANDER) And KHADIJA Gull (daughter of JIHAN SIKANDER) childhood love story and how they'll reunite 🎀❤️