Humain & khadija:
"Kia tum myjhsy puch rhi ho ohhhhh myyyy godddd kia tum mere dost bano gi" humain ki ankhain puri gol khuli thi Uski khushi uski awaz sy saf zahir thi "Han Hum dost hain ab" khadija ny muskura kr kaha or andar ki traf brh gye "yahooooooooooo Deeja mere dost hy deeja mere dost hy" Humain khushi sy Jhulta hua apny ghar ki trf brh gya.
.
.
Next day:"Khadija KY lie Khana pack kr dun" imama ny humain sy pucha jo aj bary ahtamam sy sheeshy KY samny khara tyar ho rha tha "G kr dain or kuch extra bhi rakh dain Ma bhi usky sath khounga" bhtt he masroof sy andaz ma kaha tha usny or imama apni hasi dabate kitchen ki trf Brh gye thi.
park:
Humain park ma dakhil hua To khadija Samny hi Narngi rang KA hijab orhy bthi thi humain ny dur sy hi hath hilay to Khadija bhi nuskura di "Kesi hoo deeja" allah allah kia dostana andaz tha "bilkul thek tum hesy ho hani" itna narm lehja "Ajao khana khain mummy ny pack krky dia hy Mujhy bhtt bhook lagi hy" humain khty Sath hi nechy box rakh kr beth gaya Dono ny hatho ma fork pkry or apna man pasand pasta khany lgy "tumhy pata hy hani tum mery pehly dost ho" khadija ny muskil sy bolty hua kaha Usky muu ma pasta bhara tha Or koi bhi dekh kr jan skta tha usy yeh kitna Pasand hy or idr bat sun kr humain ki ankhain herat sy khuli thi "Ohhh my godddd waqi? waoooooo Tum bhi lucky ho wesy wrna ma hr kisi sy doste ni krta" humain ny itra kr kaha "Ohh mtlb tumy impress krna mushkil hy" khadija ny khaty khaty pucha "Han tum keh skti ho" Uff kia shan thi "magar phir Bhi tum pchly 2 hafto sy mery pechy pary thy ky ma tumsy doste kr ln" ek ada sy kaha gaya tha Or humain gardan pichy phank kr hans dia "mujhy impress krna mushkil hy magar tmsy doste krna to namumkin hy uff" humain ny hansty huy kaha "wo is lie ky ma logo ko boring Lgte hun or ma lrko sy doste ni krte" khadija ny jesy raz ki bt btye thi "ma bhi to lrka hun" humain ny herat sy tabsra kia "ary ni tum to alien ho" "Huh or tum hijab wli Rapunzel" humain ny apni taraf sy usy roast krna chaha Tha magar yeh to tareef hogye un dono ny fork nechy rkhy ek dusry ko ghur kr dekha 1,2,3 wo dono apna pait pakar kr hans dye "ooo god hijab wli Rapunzel Hani" khadija ky hans hans ky ankho ma ansu agye thy "Or alien Bhi unique hoty hain DeejA" humain ka bhi wahi hal tha or usi trhN hansty hansty wo apny ghr ki traf brh gye.
Next day:
"Mujhy wo swing lena hy hani" khadija ny rope swing (peeng) ki trf ishara krty huy kaha jispy 2 3 choty Choty lrky Jhul rahy thy "tum yahan betho ma unko jhuly sy utar kr ata hun" humain ny kaha or jhuly ki trf brh gya kuch hi der ma bachy jhuly sy utar kr bhag gye or khadija Uspy ja bethi humain Usky pechy khara hlky hlky usy jhula rha tha "Hani kia tum hmesha mery dost bnky rahogy"? Khadija ny pucha "han bilkul magar yeh hmesha kia hota Hy? Humain ny masoomyt sy pucha "hmesha Mtlb jab hm bary hojaingy tab bhi" khadija ny apny mutabiq usy smjhana chaha "Ohh han bilkul Ma or tum sath ma London bridge bhi jaingy" humain ny Sath waly jhuly py bethaty huy kaha "Wahan q jaingy"? Khadija ny pucha "Many cartoon ma dekha tha Wahan sab Friends jaty hain hum bhi jaingy ok naw promise"? Humain na apni sbsy choti finger khadija ki trf ki or usny bhi usi trhan Promise kr lia.
Humain & imama:
"Mummy"? Humain imama ky pas betha tha achanak usy Pukara "hmm"
"mummy kisi ky sath hmesha rehny ky lie kia krna parta hy"? Humain ny nend sy bojhal awaz ma pucha to imama muskura di wo janti thi uska beta kisky bary ma puch raha hy tabhi wo shararat sy boli "Shadi krni parte hy" "shadi kb krty hain mummy"? Ek or masoom sawal "Jab tum bary hojaogy" imama ny usky bal sehlaty huy kaha "koi bhi uska dost na bany chahy ma usy dur bhi hun to usky lie mujhy kia krna chye"? Allah allah humain or uski masoomyt "usy aesa tohfa dena chye jisy dekh kr hmsha wo apko yad kry or baki sbko bhi btye Ky uska ek best friend already hy" imama ky jawab or humain sedha ho betha "Yeh ring apko baba ny is lie di thi"? "Hn" "kia ap yeh ring mujhy daingi ma Khadija ko dy dunga phir wo hmsha mere dost rhygi" humain ek dum excited hogya tha "khabardar jo mere ring ka socha bhi Yeh bhtt mehngi hy bacho ky khelny ki ni" Imama ny usy masnoye sa danta or uth kr chli gye ek to wo wesy hi itni mehngi ring ni pehna chahte thi salar ki zid py pehan rkhi thi uspy ab humain Ki yeh bat Tobah ab wo wps isy locker ma rkhy gi.
Or idhr hmara humain Udas hogya usy khadija ko kuch dena tha magar kia wo Apni maa KY dressing table ky samny ja khara hua or side py pink color ki kanch ki churian Pari thi Humain ny usmy sy 8 churian uthain Or apny kamry ma ly gaya "ma kal yeh deeja ki dnga phir wo hmesha mere dost rhygi or ma bara hokar usy shadi krnga" humain kafi khush tha imama ni janti thi jo bat usny mazak ma apny bety sy keh di hy wo usky zehan ma hmsha ky lie beth jyegi.
YOU ARE READING
HAYAT-E-SIKANDER
FanfictionThis is fanfiction of Humain SIKANDER (son of salar SIKANDER) And KHADIJA Gull (daughter of JIHAN SIKANDER) childhood love story and how they'll reunite 🎀❤️