YOUSAF house:
"Ahmer itny din kdr thy Tum majal Hy Jo apni shkl dekhao Aesy gaib hoty ho ky pucho mat bhae itna BHI kia Kam hua" nudrat behan Is wqt Ahmer ki achi khasi class ly rhi thi Jo 4 din bd Nazar aya tha YOUSAF family dinner table py mojood thi Sewye SAADI or ayeshy ky "Apa chorian KR rha Hoga idhr udhr isko or kia Kam Hy", Faris ny biryani khaty hua Kha to ahmer ny ghur ky usy dekha "Ma to soch rhi Hun ahmer ky lie lrki dekh lain bv akr isko sudhry gi wrna yah ni hath any wala" ZUMAR ny tabsra kia mgr uski nzrain Samny bethi Haneen py thi Jcko yeh bt sun ky khansi ka dora para tha "Pani pio Kato kia hua Hy aram sy kha lo", faris ny Haneen ko Pani ka glass dety hua kaha "or isko kisny lrki deni hy ZUMAR bibi Shakl sy hi Yeh bank lutny wala lgta Hy" Faris ny ahmer Ka Mazak bnaty hua kaha "Tumy BHI to ma mil hi gye thi nh Faris usy BHI mil jyegi" or ab ki bar Ahmer ka Qehqa buland hua tha "Tmhari suthri hui Hy wesy gazhi" Faris ky kan ki trf sargoshi ma ahmer ny kaha tha "han wesy ZUMAR kh to blkl thek rhi Hy Ahmer Tmhary lie Koi lrki dkhn yah Tmny dekh rakhi Hy" apni MAA ki bat sun KR Haneen ny umeed bhari nzro sy ahmer ki trf dekha tha Jo usy hi dekh rha tha Hina nzrain chura gye "Jesy apko munasib lgy apa" ahmer ny kaha or Haneen ka chamach Chut KR plate ma Gira Achanak hi jesy bhuk khtm hogye thi Sb table py hans rhy thy magr usy jesy Kisi ki awaz Sunye ni Dy rhi thi uska intzar Zaya hogya tha Wo glt sochti rhi thi Usny glt karyan Jori thi wo usy Muhhbat ni krta Hina ka Dil chaha wo ro Dy Is bt sy bekhbr ky ZUMAR uski halat sy bakhubi waqif Hy wo usky chehry ky utrty rang dekh rhi Hy "wesy Kafi arsa hogya Hy hm khin gye ni Ma soch raha Hun Koi family trip plan krain" Usama ny kaha to sbki tawaja ka markz BHI ban gaya "Khyl acha Hy Saadi or ayeshy BHI ghumny gye Hain hm BHI chalty Hain" Faris ny kaha tha "Chalo phir Is Sunday ko done kro working days ma ni ja skon gi ma ek case py Kam KR rhi Hun" ZUMAR ny kaha "jagha ma decide krunga" yeh zayan tha "Library ni Jana Hmny Picnic py Jana Hy Zayan" Faris ny usy kaha "Baba Mujhy pata Hy" zayan ny muu bigartyy hua kaha is table py sb Khush thy Sewye 2 logo ky Haneen or Filza Wo dono hi apni apni sochon ma gum thi hr bat sy begani Jahan Hina ki ankhain Br br bheeg Rahi thi whin filza Ka BHI yhi hal tha Hina Ky Rony ki waja hum janty Hain magar filza?
"Wesy ahmer ek rishta Hy Mery pas" nudrat behan ny jesy bomb Phora tha or is bt ki ahmer ko qatye tawaka ni thi ahmer ky chehry py ek rang arha tha or ek ja rha tha "Kon bhabi Kcki bat KR rhi Hain" ZUMAR ny foran pucha or Hina ny bebasi or nam ankho sy apni MAA or phupho ko dkha tha Jo uski tklf sy bekhbr Usy bar bar hurt kry ja rhi thi "Haya ki bete Khadija Hy na" or yeh aya ek or bomb "Bhabi wo bhtt choti Hy" ZUMAR ko jesy waqi Dhchka laga tha "Ary itni pyre or smajdar Hy wo ahmer Kon sa 40,50 ka hogya Hy hmra Inki jori achi lgi gi" Nudrat behan to jesy sary plans bnye bethi thi "Stepney Tumy shadi krni Hy ya kindergarten kholna Hy? Bako BHI ky Tum raazi ni ho" Faris ny ahmer ky kan ma kaha tha "Apa Kisi ki suny ko Tyr ni Hain Tum fikar nh karo JIHAN Khudi mana kryga" ahmer ko jesy itminan tha or isy. Zada Haneen ma suny ki himat ni thi wo khamoshi sy table sy uthi Or usky Sath hi filza BHI uthi Or Apny kmry ka rukh kia tbhi Faris bola "Tum dono kaha ja rhi ho Khana BHI ni khaya" "Mamu bhuk ni Hy, mujhy bhi bhuk ni Hy baba" un dono ny zbrdste apny chehro py muskurahat Saja KR kaha or Apny kmry ma chal di.
"Kisi ko tahajud ma Mang KR BHI ni Milta or koi Bina mangy hi Jeet jata Hy" ktni khsh qsmt Hy Khadija" Haneen apny apsy mukhatib thi.Filza & ilhan:
Filza apny kmry ma ai or drwaza band krky bed py ondhy muu gir gye usky kmry ki lights off thi wo jab BHI dukhi hoti aesy hi andhery ma Roti thi Magar wo dukhi thi q? Waqt ma Thora pechy chalty Hain Jan filza Haneen sy kh rhi thi usky Sath Chaly or Haneen ny kaha Zayan ko ly jye or zayan Jo ilhan ky ghr tha.
Filza chehkti hui JIHAN ky ghr ai to samny Jo sofy py haya bethi Thi "assalamualaikum aunty kesi Hain ap" filza ny Khush Dili sy Salam kia Or haya ky pas ja KR beth gye "WalaikumAsslam beta ma bilkul thek ap kesi ho" haya ny uska matha chumty hua pucha "Ma bhtt pyare" filza ny is ada sy kaha Ky haya muskura di "aunty zayan aya tha idr Kahan Hy wo actually mujhy bookstore tak Jana Hy or baba ny mana Kia Hy Akely ni Jana" filza ny haya ko btya "wo uper Hy Ilhan ky room ma or achi bat Hy ma bula dun zayan ko?" Haya ny pucha "nahi nahi ap rest krain ma bula lete Hun" filza ny kaha or uth KR Uper ki trf chal di ilhan ka kmra Khadija ky kmry ky Sath hi tha Uska drwaza adh khula tha filza ny ek bar knock kia or jwab na any par wo andar chl di ilhan ka kmra saf tha "ufff isko Uljhan ni hoti itni safai sy" wo Khud sy mukhatib hui Ilhan ka bister silwto sy pak tha pardy achy sy Bahar sh ate dhup ko roky hua thy Hr chez apni jagah par thi wo apny baap ki trhn nafasat Pasand tha Kmra dkhty filza ki Nazar ilhan ky PC py pari "OMG" uski ankhain herat Sy khul gye kmry ky ek taraf Dewar ky Sath pary table pr ilhan ka Sara system tha Jcpy wo aksar JIHAN ky cases ma uski help krta tha Filza Kisi trans ki trhan agy brhi or usky PC ky samny ja KR ruki or phir usy dkhny lagi filza ny jesy hi Ilhan ky PC ko hath lgya ek ajb c beep usmy bajny lgi Uski awaz itni Taiz thi ky filza ny beikhtyr hi Apny Kano py hath rkhy or 2 qadam pechy hati Ilhan Jo Uper chat py zayan ky Sath tha beep ki awaz sunta Takreeban bhgta hua apny kmry ma aya or filza ko samny dekh KR uska jesy para hi charh gaya tha Wo Kisi ky bary ma research KR rha tha Or yaqeenan wo usky baap ka Kam tha Zayan ky any par wo usky Sath Uper chal dia or chunky haya usky kmry ma bhtt Kam ate Hy Khadija or BAHARY ghr py nahi thi To wo proper off krky ni utha tha Ilhan ny agy brh KR Beep off kia "Allah Had Hy ilhan Yeh kia Hy mujhy laga mery kan", filza Jo apni hi dhun ma bat KR rhi thi Dubak ky do qadam pechy hati "mery kmry ma kia KR rhi han ap Miss filza" Mathy py bikhry bal jeans ky Sath Hoodie phly Ilhan ki ankhain Behad Lal thi shayad wo kye rato sy soya ni tha Uski awaz itni bhari or gehri thi ky filza ko usy khouf mehsus hua usny to kbhi Uski yeh side ni dkhi thi "Ma zayan ko leny ai thi Tum aesy q bat KR rhy ho mjsy" filza ki awaz bhtt dheemi thi wo waqai dar chuki thi "Zayan ko nechy Sy BHI awaz Dy skti thi usy call KR skti thi ap Mery kmry ma any ki ijazat apko kisny di" Zayan ki awaz ab BHI wesi hi thi wo Qadam qadam chalta filza ky samny aa khara hua "Ma mujhy ni pata tha" "miss filza behtr Hy ky ap Dubara sy kindergarten join krain or Apny ethics sekh lain Ky Kisi ki gair mojudgi ma usky kmry ma dakhil ni hua jata Kisi ki personal chezo ko chera nahi jata Q ky ap py manners ki Behad kami Hy" ilhan ki awaz itni katdar thi ky Filza sy Nazar utha KR usy dekhna mahal tha yeh wo ilhan ki tha Jo har wqt hasta khelta usy bat krta tha jcki awaz itni dheemi hoti ky mushkil sy hi Kisi ko sunye dete "Mny Kuch ni Kia ilhan Or tameez Sy bat kro" filza ny Apna Lehja Mazboot bnany ki koshsh krty hua Kaha uski ankhain nam par chuki thi Kisi ny kabhi usy is trhn bat ni ki thi wo to apny baap ki ladli Hy Kisi ko ijazat Kahan Ky wo usy aesy bat kry "Oo please just SHATUPPPP and get out of my room right now and Don't you DARE to come here ever again Or you'll have to face the consequences MISS FILZA GAZHI" ungli utha KR Drishti sy ilhan ny usy kaha or kmry sy nikal KR nchy ki trf barh gaya filza foran Usky kmry sy nkli apni ankhain saf ki wo serian utar hi rhi thi ky samny kitchen ma khary ilhan oy Nazar gye wo fridge sy Pani Nikal rha tha Ankhain hubhu Lal thi Hath Balo ma Marta mathy sy pechy KR rha tha Filza ka Dil dukha tha Ilhan sy usy yeh tawaka ni thi wo nechy utr KR Khamoshi sy bahr ki drwazy ki trf brhi ky haya ny usy rok Lia "filza Bachy Zayan ni aya"
"Ni aunty wo busy Hy koi bat ni ma bad ma Chali joungi" filza ny zbrdste muskuraty hua kaha Haya ky pas sy ilhan guzra to usy rok KR boli "ilhan Jao Tum filza ky Sath chly jao usy bookstore tak Jana Hy Faris Bhai ny akely jany sy mana Kia Hy usy"
"Yeh bhtt smjdar or bahadur Hain logo ki privacy Invade KR lete Hain bookstore tak BHI chli Jain gi mama" ilhan Ek BHI buri nigah uspy Daly begar wapis upr ki trf chal dia "Allah Allah isko Kia HOGYA Kbhi kbhi to bilkul JIHAN jesi hrktain krta Hy yeh" or filza sy waha rukna mahal tha Wo Mary Mary qadmo sy apny ghr ki trf Chal di or tabsy ab tak uska or ilhan ka samna ni hua usy lga tha Ilhan usy Mazrat kryga Magar wo to usy dkhny tak ni aya tha or yhi bat filza ko bar bar rula rhi thi.
YOU ARE READING
HAYAT-E-SIKANDER
FanfictionThis is fanfiction of Humain SIKANDER (son of salar SIKANDER) And KHADIJA Gull (daughter of JIHAN SIKANDER) childhood love story and how they'll reunite 🎀❤️