(19)Misafir

30 8 8
                                    

Yav ben burayı resmen unutmuşum. Çok sorry,sorry,sorry...

Bu şarkıyı 'Dedublüman-Sakladığın bir şey var' ile dinleyin

🎀

Jimin sinirle evin kapısından içeri girip salona doğru irerlerken tanıdık sesleri aynı anda duyması oldukça sinirlerini bozuyordu. Salona girdiğinde Hoseok kucağında Jiyoon'u oynatıyor Yoongi ise gülerek onları izliyordu.

Beklemediği bu manzara karşısında Jimin kalbinde bir sızı hissetmişti. Tuhaf bir şekilde kalbi acıtmıştı.

Amcasını fark eden Jiyoon Hoseok'un kucağından inmiş ve sevinçle Jimin'in bacaklarına sarıldı.

"Amcam geymiiiş!"

"Misafirimizin olacağını bilmiyordum. Yoongi?"

"Şirketten geç geleceğini söyleyince Hoseok'u çağırdım ben de yalnız kalmamak için."

Jimin tamam anlamlnda  başını salladı. Oysaki o fotoğrafı gördüğünde elleri titremişti sinirden. Sevdiği ellerinden alınıyomuş gibi hissetmişti. Her ne kadar arkadaş olduklarını söylesede Hoseok'a karşı içinde kin güdmeden edemiyordu.

Kızıl olan ayağa kalkıp Jimin'in karşısında belirdi ve elini uzattı.

"Selam Jimin. Geçen sefer pek iyi karşılaşmamıştık. Ben Jung Hoseok."

Jimin hiç istmeye istemeye karşısındaki adamın elini tuttu ve aynı şekilde kendini tanıttı.

Yoongi Jimin'le uğraşmak amacıyla sinsice gülümsedi ve dudaklarından cevabını bildiği o soru çıktı.

"Geç geleceğini söylemiştin. Noldu birden. Çabuk bitti herhalde."

"Evet ama bazılarını iptal ettim. Nasıl olsa benim için değerli olan buradakiler. Değil mi?"dedi Jimin bir eli yiğeninin pamuk saçlarını okşarken.

Hepsi tekrardan yerlerine oturduğunda Hoseok bu sefer Yoongi'nin yanına oturmuştu.

Jimin içinde bitmeyen kıskançlığı beliri vermişti yine. "Siz çok yakın arkadaşsınız herhalde. Ne zamandır tanışıyorsunuz?"

"Annemler çok yakın arkadaştı. Küçüklüğümüzden beri birlikteyiz yani. Hoseok benim için çok değerli. Her anımda yanımda oldu."

Hoseok bir kolunu Yoongi'nin omzuna atıp "Yoonnie haklı. O da benim için çok değerli." Demesi Jimin'i daha da deli ediyordu. Sinirden kıpkırmızı olduğunu hissediyordu.

"Ya, ne güzel."

Titreyen ellerini dizlerine sürterken bu manzara karşısında bir şey yapamamak kendisini çok aciz hissettiriyordu. Sevdiği adam onun değil bir başkasının kolları arasındaydı. Ona sadece kendisi 'yoonnie' diye seslenirdi. Fakat şimdi başkası böyle söylüyordu.

Şu an Yoongi'yi kolları arasına alıp 'o benim'demek istiyordu. 'Yoongi bana ait'

"Sence de şok taytdı diyillemi Çimin amca. Keşke benim de böyye aykadaşım oyşa."

Jimin sessiz kaldı. Konuşsa kekelerdi. Emindi. Yoongi'nin bunu bilerek yaptığını da biliyordu. Kendi aklınca onu cezalandırıyordu. Artık bu cezanın bitmesini istiyordu. Çünkü Jimin gerçekten çok acı çekiyordu.

Pink Babysitter/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin