Part 2

227 14 6
                                    


💞Hsaung 💞

''ဒီမှာပါ..ကျောင်းအုပ်ကြီး... ''

''ဟုတ်ကဲ့ပါ ကျေးဇူးပါ ခုလိုလာလျူတာနဲ့တင်ပျော်ရပါပြီ....''

''အင်း..ဒါဆိုသွားပါအုံးမယ်''

''ကောင်းကောင်းသွားပါ..''

ကွန်စားပွဲပေါ်သို့အလျူလက်မှက်လေးတင်ပြီထတာထွက်လာလိုက်သည်...အမေကတော့ပေါ်မလာလို့ကွန်ပဲအောက်ကိုဆင်းလာသည်....

အောက်ရောက်တာနဲ့ကားထားသည့်ဘက်သွားနေသည်..

''ဘုတ်...

''အ့..''

''မင်းမျက်လုံးမပါဘူးလားးး''

ကွန်သွားနေတုံးဝင်တိုက်ခံရမှုကြောင့်ဒေါသအနည်းငယ်ထွက်ကာလေသံမာသွာသည်ထင်၏..ကောင်းငုပ်ကာအနှူးညွန်တောင်းပန်လာသည်လေ...

''တောင်းပန်ပါတယ် စိက်ရင်းနဲ့ပါ..''

ဒီအသံ..ကွန်ကြားဖူးနေသည်လေ...

''တစ်ကယ်တောင်းပန်...

ကွန်သိလိုက်ပါပြီတောင်းပန်နေသောကောင်လေးသည်..ခဏကရုံးခန်းမတွေ့လို့ပြတဲ့ကောင်လေးမဟုလား...

''ရပြီ..ဖယ်..''

ကွန်လဲထိုကောင်လေးကလက်ဝေ့ရမ်းပြတော့လည်းကြောင်တောင်တောင်လေးနဲ့ဘေးကပ်သွားသည်....

''ဘယ်လိုကောင်လေးလဲမသိဘူးတွေ့တိုင်းတောင်းပန်နေတယ်...''

ကွန်ကားထဲဝင်ထိုင်လိုက်ပြီထိုကောင်လေးအားပြန်ကြည့်မိတော့ကွန်ဝင်သွားသောကားကိုမျက်တောင်မခက်ပဲကြည့်နေတော့စိက်မလုံချင်တော့ပေ....

ဒေါက်..ဒေါက်..

''သား တံခါးဖွင့်အုံး..''

ကွန်ကြည့်နေတုံးအမေရောက်လာကာတံခါးဖွင့်ခိုင်းလာတာကြောင့်...ကွန်လဲဆက်မတွေးတော့ပဲအိမ်ကိုသာပြန်လာခဲ့သည်...

ထိုနေ့ကကောင်လေးကရဲ့စဥ်းစားနေတာသိရင်သူဆက်စဥ်းစားပါ့မလား....

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ဒီနေ့မိုးအရမ်းသည်းနေသည့်နေမှကွန်ကားမောင်းလာရသည်..အလုပ်မှပြန်သော်လည်းဘာမှမမြင်ရသာစိက်တိုမိ...မောင်းနေသော်လဲဂိတ်တစ်နေရာမှအရိပ်လွှားအဖြူလေး...ဟုတယ်ထိုကောင်လေးပါလေဟုကွန်လဲကားရပ်ကာအော်ခေါ်တော့သည်..မခေါ်လဲဖြစ်ပါရက်နဲ့မကြည့်ရက်တဲ့ကွန်ပါလေ....

လနက်ဘုရားရဲ့ဇာမဏီ.လနက္ဘုရားရဲ႕ဇာမဏီ(ongoing) (ရပ်နား)Where stories live. Discover now