Selam olsun sana benim güzel kokulu Manolya'm,
Biliyorum ben gittiğimden beri her çay demlediğinde tepsiye iki bardak koyuyorsun bu sefer sadece kendine koy her zaman ki gibi iki şekerini at, söz bu defa sana karışan bir kocan olmayacak. Böyle dememe bakma Manolya, sana kendimi affettirmeye çalışıyorum sadece.
Yanından gideli ne kadar, kim bilir seni bensiz bırakalı kaç zaman oldu? Ben sayamadım ama senin her gününü hatta sattinin dakikasına kadar saydığına eminim benim çiçeğim...
"Sayma artık, bırak" desem de beni duymayacağını biliyorum velhasıl-I kelam duysan bile dinlemeyeceğini biliyorum. Say geçen günlerimizi, geçir gözünün önünden anılarımızı güzel çiçeğim...
Bensiz tek kanatlı bir kuş olduğunu düşünüyorsun değil mi? Eğer çırpınmazsan dünyada ömrün daha uzun sürer ama Manolya sen yaramaz bir kuşsun. Yanıma gelmek için fazla kanat çırpıyorsun, çırpınırsan ölürsün benim yaramaz kuşum...
Sana yemin ederim ki kalmaya imkanım olsaydı yanında bir hayat boyu kalırdım. Göğsüne kafamı koyar kalbinin atışını dinlerdim. Kalp atışların Manolya, benim kendimi bulabildiğim tek yerdi. Ama biliyor musun burada ne kalp atışlarının sesi var ne de evliliğimiz boyunca beni uyandırdığın o güzel sesin. Bu, bu canımı fazlasıyla acıtıyor, çok fazla acıtıyor Manolya.
Beni senden, seni benden alan hayata sakın kızma. Ben kızmıyorum çünkü hayat seni buradan sevmeme de engel değil. Sadece sevgimize verdiğin emekten beyazlamış saçların, kırışmış yüzün, buruşmaya yüz tutmuş ellerini öpmeye engel.
Aslında yalan söyledim Manolya. Arada aklıma geliyor benimle seni başka yere koyduğu, çok kızıyorum, çok fazla kızıyorum. Sonra benim yerimin senin küçük bir gülümsemende saklı olduğunu hatırlıyorum.
Manolya... Şu zamanlarda kendimi sadece karanlığa ait hissediyorum. Çünkü sen ben gittiğimden beri hiç gülmüyorsun.
O pembe dudaklarının hafifçe yukarı kıvrılmasıyla birisi benim ellerimden tutacak ve karanlıktan aydınlığa erişeceğim.
Gülümse çünkü; gülüşünde cennet saklı, gülüşünde benim yerim saklı Manolya'm.
Ben vedaları senden sonra sevmemeye başladım, o yüzden sana elveda demek gelmiyor içimden.
İyi sabahlar benim güzel kokulu Manolya'm...
Sevgilerle,
Seni koklamaya korkan eşin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manolya |Wattpadmektup|
Non-FictionBu mektup ölü bir adamdan yaşayan ölü bir kadına yazılmıştır. Onları ayakta tutan ise ömürlük aşklarıdır. Wattpadmektup yarışması için yazılmış tek bölümlük bir hikayedir.