10

55 9 3
                                    

Sunghoon x Jake

Sunghoon
Jake
Yazmiycaktim ama sanırım sana ihtiyacım var
Gelebilirmisin
Gelmiycegini biliyorum ama canım yaniyo
Sadece senin sevgin iyileştirebilir
Gerçi hep iyileştirdi ama kıymetini bilemedin
Özür dilerim

Jake
Neden ağlıyorum|
Neden senden kopamiyorum|
Dayanamıyorum|
Geliyorum.

Sunghoon
Bekliyorum.

Jake'ten
Sunghoonun yazdıklarından sonra kendimi toparlayip hemen üstüme biseyler giyip aceleyle yola çıktım.jungwondan öğrendiğim kadarıyla Jay sunghoonu biraz hırpalamıştı.

Biraz diyorum ama oraya gittiğimde muhtemelen sunghoonun yakışıklı yüzünden eser kalmamış bir şekilde gorucektim.

Tabi benim onu her şekilde yakışıklı gördüğümü bilmesede olur.

Evine geldigimde icimde hala tereddütler vardı.belkide buraya geldiğimi duyunca jungwondan çok pis azar işiticektim ama umrumda değildi.

Kapıyı çaldığımda açan olmamıştı.

Bekledim.

Açılmadı.

Tekrar çaldım açan olmadı.

Kandırılmıslıl hissiyle arkama dönüp gidicekken kapı açıldı.

"Jake"

Sesinden bile kötü olduğu belli oluyodu.hemen arkama dönüp baktığımda ayakta zor durduğunu farkettim cok kötüydü.

"Sunghoon ayakta duramıyosun geç içeri"

Benim destegimle beraber içeri geçtik ve onu yatağına götürdüm.

Herseyini ezbere bildiğim evimizde banyoya gidip pansuman eşyalarını aldım

Bizim evimiz.

Bizim evimizdi.

Yanına döndüğümde sunghoonu yatakta diklestirdim ve pansuman yapmaya hazırlandım.

Yüzündeki yaralara pansuman yaptıkça canının yandığını dair sesler cikariyodu.

En son dudağına geldiğimde çok acımış olmalıki bileğimi tutup dolu gozleriyle bana bakıyordu.

"Özür dilerim çokmu acıttım"

"Hiç birşey senin yokluğundan başka canımı acıtamaz"

Çaresiz bakışlarla ona bakıyoken göz yaşları düşmeye baslamıştı.bilegimi serbest bırakıp kafasını eğip sessizce ağlamaya başladı.

Sunghoonun bir kere bile ağladığını görmedim ve şimdi benim için ağlaması canımı yakıyordu.

Her ne kadar onun için geceleri ağlayıp,hastanelik olsamda beni iyileştiren tek kişi sunghoondu.

Yaptığı ne olursa olsun o benim biricik,en değerli sevgilimdi.

Ve şuan bana ihtiyacı vardı.

Arkadaşlarımın ne diycegi gram umrumda olmadan kollarımı boynuna sarıp onu boynuma doğru çekip sımsıkı sarıldım.

Elleri anında belimi bulurken ikimizde sessizce aglıyoduk.ben onun saçlarını okşayıp öpücükler konduruken o benim kokumu iyice içine çekiyordu.

Özlemle birbirimiz sarmalamısken sunghoonu kendimden uzaklastırdım.

Yüzünü ellerim arasına alıp gözyaşlarını silip konuşmaya başladım.

"Sunghoon benim için ne kadar değerli olduğunu unutma.iyi kötü her şekilde zor zamanımda olmaya calistin.evet biliyorum son zamanlarda çok kavga ettik,çokça kırdın,ağlattın ama bunların hiç biri senden önemli değil benim için bunu asla unutma.
Sen benim her zaman ilk ve tek seçeneğim olucaksin.suanlik barışma gibi bir amacım yok ama kendini duzeltirsen ve ben bunu anlayıp çabanı görürsem barısıcagımızdan emin ol".

Bu dediklerimden sonra daha çok ağlamaya başlamıştı ve hemen tekrar sarılmıştı.

Yaklaşık yirmi dakika süredir birbirimize sarılı bir şekilde duruyorduk.artik ayrılmamız gerektigini farkettigimde ondan geri çekildim.

"Yeter bu kadar ağlamak hadi düzelt kendini"

Sunghoonun yarım kalan pansumaninida bitirdikten sonra banyoya götürdüm onu.

"Sen üstündekileri çıkart ben kıyafet getiriyim sana"

Sunghoona kıyafet aldıktan sonra banyoya girdim suyu onun için ayarladım ve içine soktum onu.

Daha önceden birlikte olmuştuk,birlikte yıkanmıştık o yuzden sorun etmiyordum.
Şuan kendi yıkanacak durumu olmadığı için ben yıkamaya başladım onu.

Bir saat geçtikten sonra banyo işi bitmiş,giydirmis ve yatirmistim.bebek gibi bakiyodum.

O yatarken mutfakta biseyler hazirliyodum sabahtan beri susmak bilmeyen telefonumu açtığımda hem gruptan hemde jungwonda bir sürü mesaj olduğunu gördüm.

Hiç birini açmak istemedim çünkü biliyorum çok kizicaklardi ama bu şuan umrumda değildi benim için sunghoon her şeyden önce geliyodu.

Yaptığım çorbayı alıp odaya çıktım baktığımda yatakta yan şekilde uzanıyordu.hayir uyumuyodu dusunuyodu.

Onu ilk defa bu kadar kotu görmüştüm ve bu hiç hoşuma gitmemisti.yanina oturdugumda hemen bana doğru dönüp belime sarılmıştı.

Bu haline gülümserken bende saçlarını okşamaya başladım.

"Yemek yemen lazım sunghoon"

"İstemiyorum sadece sana sarılmak istiyorum"

"Eğer yemezsen bana hiç sarılamazsın"

Bu dediğime karşı oflayıp benden ayrıldı ve yatakta dik bir şekilde oturdu.yana bıraktığım corbayida kucagina alıp içmeye başladı.

Bende onu izliyodum.

Çorbasını bitirdikten sonra yatakta yana kaymış ve eliyle yanını işaret ediyordu.yapip yapmamak arasında kalsamda yanına yattım.

Sunghoonu uyutup öyle gidicektim.

Elleri belime sarılmış kafasını göğsüme koymuş bir şekilde yatiyodu.

Yaklaşık yirmi dakika sonra sunghoon uyumuştu dikkatlice yanından kalkıp üstünü iyice örttüm.

Aşağıda dağınık olan yerleri toplayıp bulasiklarini yikadiktan sonra evden çıktım.

Kafa dinlemek için sahile gitmeye karar verdim şuan kimseyle konuşmak istemiyorum.

Eve gidince azar isitecegimi biliyodum ama planımda heeseung hyunga ve jay'e yazmak vardı.

Sunghoon gerçekten ilk defa bu kadar kötü haldeydi.canı dayak yedigi için değil,canı yoklugumdan dolayı yanıyordu.

Ama böyle olmak zorundaydık o bana bir sürü şey yasattiktan sonra hemen affedemezdim.

Sahilde iyice kafamı dinledikten sonra hava karardigi için evin yolunu tuttum.



!!!!!
Bölüm aşırı geç geldi biliyorum ama okul varken çok üşeniyorum hafta sonuda üşendim uzun yazdım bu sefer yazım yanlışı yoktur insallah Bir bölüm daha gelebilir belki oy ve yorum yapmayı unutmayinn

my ex√jakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin