Jay x Jake
Jake
Jay
Sunghoona ulasamiyorum da
Nerde olduğunu biliyomusunJay
En son sahildeydi sonra eve gecicegini söyledi evine gidip bakabilirsinJake
Ha anladım
Teşekkür ederim
Şimdi hazirlanip çıkarımJay
Rica ederim
Görüşürüz o zamanJake
GörüşürüzJake'ten
Jay ile olan konuşmamızda sonra bı sure oturdum düşündüm sunghoonun bana yasattiklarini düşündüm ve ona yaptığım şeyin yanında çok hafif kaldığını farketsem de için içimi almiyodu ben böyleyim iste herkese kendimden değer veren ama kendimi umursamayan biriydim.Ve sunghoonun yeri bende çok farklıydı herseyimdi o benim ona ne zarar gelirse gelsin her koşulda yanında olacağım.
Ben Düşüncelerime bogusurken telefonuma bir sürü mesaj geldiğini en sonunda farkettim açtığımda hepsinin bizim gruptan olduğunu gördüm ancak vaktim olmadığı için bakmadım.
Yukarı çıkıp hazırlandım ve hemen çıktım sunghoonun evi çok uzak değildi on bes dakikalık mesafe vardı.hazirlanirken cagirdigim taksiye bindim ve gitmeye başladık
En sonunda geldiğimde yine o kapıda durdum zile basmak Va basmamak arasında kalsamda yine bastım o zile.
Bekledim açan olmadi
Bidaha zile bastım
Yine açan olmadı
Ard arda bastim kapiyi yumruklamaya başladım ta ki kapı açılıp içerden bornozlu bir wonyoung gördüğümde yumruklarım havada kaldı.
Sunghoonla olan bütün anılarımızı gözümün önünde şerit şeklinde geçti.
En son yaşadığım şoktan çıkıp wonyoungun dediklerini duymaya başladım.
" Jake duyuyomusun beni"
"Evet"
"Ne için gelmiştin sunghoon şuan pek müsait değil"
Arkadan sesini ve sadece altı havluyla sarılı bir sunghoon gördüm.
"Ha yok bişey için gelmemistim kusura bakmayın rahatsız ettim sizi görüşürüz"
Hemen sunghoona göz ucuyla baktıktan sonra ordan ayrildim.ayrilmaya calsitim demek daha doğru olur.
Sunghoon peşimden gelmiş kolumu tutup beni durdurmuştu.
"Jake yanlış anladın konuşalım "
"Siktir git sunghoon konuscak biseyim yok benim git evine dışarı böyle çıkmışsın"
"Sikimde değil tamammi gel suraya düzgünce konuşalım yanlış anladın"
" Konusucak birseyim yok diyorum anliyomusun nefret ediyorum senden sana verdiğim değerden,sevgiden her şeyden nefret ediyorum"