thirty one (F) (M)

49 30 16
                                    

Saebi ile Jeemin havuzdalardı ikisi. Yalnızlardı evde diğer kızlar dışarı gezmeye çıkmış bu ikili evde kalmayı tercih etmişlerdi. Havuzda sakince durup sohbet ediyorlardı. Aniden Jeemin, Saebi'yi kucağına çekip kollarını belime sarmıştı.

Saebi: Ne yapıyorsun ?

Jeemin: Ne mi yapıyorum sevdiğim insanla yakınlaşıyorum kötü bir şey mi ?

Saebi: Nasıl anlamam gerek.

Jeemin: Nasıl hayal ediyor isen

Saebi: Çok farklı

Jeemin: Bende öyle düşünmüştüm.

Jeemin' in bir eli kucağındaki kızım belinde diğer eli bacaklarından kalçasına doğru yola çıkmıştı. Yavaş yavaş kenara doğru itip havuzun köşesine oturttu Saebi'yi.

Saebi: Burada olmaz banyoya

Jeemin direk kızı kucağına aldığı gibi havuzdan çıkıp hemen havuzun yanındaki banyoya ilerlemişti. Banyoya girdiği anda Saebi'yi küvete sokmuş, ardından hemen o da girmişti. Üşümesin diye suyu açmıştı. Ama hala kızın boynunu öpüyordu, kendine ait olduğuna dair izler bırakıyordu. Saebi her ne kadar iz bırakma dese de dinlememişti büyük olan. Su dolduğu anda pozisyonlar değişmiş Jeemin alta geçmiş küçük olanı da kucağına almıştı.

Jeemin Saebi'nin bikini altını çıkarmış, kalçasında geziniyordu eli. Küçük olan hoşuna gittiğine dair mırıltılar çıkartırken içine parmaklar itilmişti. Anlık gelen şokla her ne kadar acı çığlığı gibi gelse de bunlar zevk çığlıklarıydı. Yavaşça alışıyorduç hatta kucağında zıplamaya da başlamıştı. Jeemin'in bir eli kızın belinde dudakları ise kucağındaki bedeni rahatlatmak için öpüyordu.

Jeemin: Minik Tavşan'ım.

Saebi yavaş yavaş sonlarında yaklaştığını anladığında son kere zıplamış ve kendini büyüğünün kollarına bırakmıştı. Jeemin hemen kollarını küçüğüne sarmalamıştı ve doyasıya öpüyordu. Saebi ise yorgunluk ve sıcak su yüzünden kısa bir süre içinde sevdiği kızın kollarında uyuya kalmıştı....


SON

BİTİRDİK BUNU BU FİC HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ BURAYA YAZABİLİRSİNİZ YENİ 2 TASLAKTA FİC VAR YAKINDA ONLARI YAYINLARIM....

babani saebi | babygiantzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin