پارتی سێ 3

68 21 26
                                    

pove:n/t


ن/ت:باشە وەرنە ژوورەوە(بە دوودڵییەوە وتی بەڵام هێشتاش دەترسا)

جۆنکووک:لەکۆتایدا توانیت میوان بکەیتە ژوورەوە(قسەی دەکرد کاتێک ڕۆشتە ژوورەوەو ن/ت لەبەردەم خۆی لابرد)

ن/ت:بێڕەوشت هەرنا سڵاوێک بکە(بەسوکی وتی بەڵام سێ کوڕەکەی تر توانیان گوێیان لێی بێت)

جیمین:بێین وانییە(بە نەرمی وتی)

ن/ت:ئاهـ بێگومان ببوورن(داوای لێبووردنی کرد چونکە ئەوانی هێشتبوویەوە)

یونگی:سپاس(بە زەردەخەنەوە)

تایهۆنگ:سپاس(بەهەمان شێوە)

ن/ت سەرەتا چوو ئاوی هێنا بۆیان هەموان وەریان گرت جگە لەجۆنکووک کەقسەیەکی کرد

جۆنکووک:ژەهرت تێنەکردووە

بەم قسە زۆر توڕە بووم لەوەتەی هاتووە دەیەوێت توڕەم بکات ئاخخ گەر مافیا نەدەبوویت

ن/ت:بۆچی ژەهری تێبکەم میوانی بەڕێز(بە زەردەخەنەی ساختەوە و چەختی لەسەر وشەی کۆتای کرد)

جۆنکووک ئاوەکەی هەڵگرتو هەموان ئاویان خوارد پەرداخەکانم بردەوە و دانیشتم بەڵام نازانم دڵم بۆچی هیچ باش ناڵێت هەر خۆی بوو وتی بیان کەمە ژوورەوە

ن/ت:کەواتە ئێ وە وتتان قسە دەکەین

جۆنکووک:ئحم....بەتەمانیت داوای لێبووردن بکەیت بۆ ئەوەی دوێنێ کە کردد

ن/ت:هاهـ یانی بۆ ئەوە هاتوون...نەخێر هیچ بەتەما نیم ئەوەی پێویستە داوای لێبووردن بکات تۆیت نەک من بەهۆی تۆوە تەواوی قاوەخانەکە تێک چوو وە دەر کرام لە کارەکەم بەوەش نەوەستایت قسەت بەدایک وباوکم کرد کە مر......(بەتوڕەییەوە قسەم کرد تا بیرم کەوتەوە نابێت هیچ کەسێک بزانێت من بێخاوەنم ئەگینا یەکسەر دەمبەنە هەیتو خانە،،،،بۆستە چۆن توڕەبووم ئەو مافیایە)

دووبارە ترس دایگرتمەوە زۆر بە خراپی

جۆنکووک:تەواو بەسیکە ئیتر ئێمە بۆ ئەوە نەهاتووین بۆ شتێکی تر هاتووین(بە ئاسایی وە کەمێک هەستی بە تاوان باری کرد کە بەو شێوازە باسی دایکو باوکی کرد دوێنێ....نازانم دڵم بۆ دەڵێت داوای لێبووردن بکە بەڵام مافیای گەورەو،گران داوای لێبووردن لە منداڵێک بکات نەخێر ئیتر)

یونگی:ن/ت شتێک هەیە پێویستە باسی بکەین بەڵام تکایە یەکسەر کاردانەوەیەکی خراپ دەرمەبڕە

ن/ت:ئێوە چی دەڵێن خەریکە من دەترسێنن(بە ترسەوە،وای وت)

جیمین ویستی قسەکات بەڵام جۆنکووک قسەیەکی کرد هەموو کوڕەکان شۆک بوون

جۆنکووک:ن/ت ببوورە کە دوێنێ بەو شێوازە قسەم کرد لەسەر دایکو باوکت(بەخەمبارییەوە وتم بەڵام نازانم بۆ دڵم و مێشکم وتیان کەئەوە بڵێم وابزانم کەمێک پەشیمانیشم وام وت نەفرەت پەشیمانم ئۆفف)

''(new life)''  ژیانێکی نوێ🌍(بەردەوامە)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن