Я розслабилася, і тіло наче розчинилося, занурене в стан спокою, де не існувало більше ні тривог, ні обережності.
Хтось ніжно гладив мене по голові, від чого я засинала ще сильніше. Відчуття комфорту огортало з усіх боків. Як же давно мене ніхто не обіймав — від цієї думки в грудях щось стислося, а незнайомець, зрозумівши, що я не збираюся прокидатися, м'яко потряс мене за плече.
Яскраве світло засліпило, коли я нарешті відкрила очі. Все тіло було важким, а вхопитися за якусь думку в голову здавалося неймовірно складним завданням. Я не бачила, хто мене тримав, але помітила, як компанія друзів щось гаряче обговорювала з людьми в костюмах.
— Вставай-вставай, — раптом почувся тихий, трохи хрипкий голос, і я мимоволі здригнулася. Я почувалася спокійно в чужих обіймах і до останнього не замислювалася, чому почувалась затишно поряд з ним. Голос був чоловічий, це стало зрозуміло по його тембру та сильних руках, які впевнено тримали мене. Від нього віяло насиченим ароматом, і я мимоволі почала глибоко вдихати, щоб запам'ятати його. Можливо, я досі не прийшла до тями.
Я не усвідомила, що сказав чоловік, на руках якого лежала. Було дуже мило з його боку продовжувати підтримувати мене, хоча я могла би підвестися чи, принаймні, сісти на шкіряний диван, що стояв недалеко. Але зовсім не хотілося підніматися з цього теплого місця.
Звичайно, слід було б згадати про обережність, але я вирішила забути про це. Я сподівалася, що чоловік не мав на меті нічого поганого, і що я не завдавала йому незручностей.
— Ви не можете просто взяти і вигнати нас, — почувся писклявий і зухвалий голос іменинниці. Така поведінка була для неї цілком нормальною, але тепер вона виглядала геть потріпаною: її високий хвіст сповз і бовтався по спині, а плаття ледь не спадало з героїні.
— Вижену. Батьки вже їдуть по вас. Це ж треба, — пролунала насмішка в голосі чоловіка, — навіть алкоголь примудрилися принести. — Він спостерігав за дівчиною, яку вже добряче хитало з боку в бік.
Я відчула, як чоловік присів навпочіпки біля мене так, щоб я могла бачити його обличчя. Я не очікувала, що він виявиться таким дорослим.
Мене вразили його габарити: потужні біцепси, широкі плечі, а зріст точно під два метри. Його очі уважно стежили за моїми друзями, які, хоч і дивилися нахабно на співробітників ресторану, все одно не могли приховати тривоги. У чоловіка був пильний, незадоволений погляд, а насуплені брови лише підкреслювали його ставлення до ситуації. Схоже, щасливий вечір для них вже закінчився.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доросле кохання
Любовные романыЦе було кохання з першого погляду. Вона завжди гріла в його долонях свої холодні руки. Він завжди тепло усміхався, коли бачив її збентеження. Вона ніколи не хотіла і не вміла брехати йому. Він ніколи не залишав її без підтримки і свого поцілунку. Во...